Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fellah og/eller Ogude kan bli solgt til sommeren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fellah og/eller Ogude kan bli solgt til sommeren.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle277434.ece

Hvem kan erstatte disse to om de blir solgt?

Barrantes for Fellah..
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Barrantes for Fellah er nok sannsynlig ja. Er litt mer usikker på om vi henter en direkte erstatter for Ogude.

Comment

Er enig i Barrantes, men ingenting er sikkert når det gjelder at han kommer hit. Det blir farlig og sikte mot kun ett kort, det er mange alternativer som f.eks Riku Riski, Yaghoub Karimi og Youcef Belaili som kunne vært gode.

Comment

Hvis noen betaler nok for Ogude, så kan han gå. Vi har jo egentlig erstatteren i egne rekker. Jesper Solli.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Hvis noen betaler nok for Ogude, så kan han gå. Vi har jo egentlig erstatteren i egne rekker. Jesper Solli.
            Av det jeg har sett av Jesper Solli, så er han ikke akkurat en eminent duellspiller. Ikke som jeg la merke til.. Men håper gutten får Tippeligadebut denne sesongen her.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Av det jeg har sett av Jesper Solli, så er han ikke akkurat en eminent duellspiller. Ikke som jeg la merke til.. Men håper gutten får Tippeligadebut denne sesongen her.
              Vet du hvem som har nøyaktig samme utgangsposisjon som Ogude som DM? Pirlo. Mener du han er eminent duellspiller? En DM kan ha ulike ferdigheter. Grunnen til at Ogude havner i alle disse duellene er fordi at han er for ubrukelig til å lese spillet, slik at han ikke kan unngå duellspill.

Comment

Vet du hvem som har nøyaktig samme utgangsposisjon som Ogude som DM? Pirlo. Mener du han er eminent duellspiller? En DM kan ha ulike ferdigheter. Grunnen til at Ogude havner i alle disse duellene er fordi at han er for ubrukelig til å lese spillet, slik at han ikke kan unngå duellspill.
                Skjønner at du hater O'Gude, og at du er over middels interessert i de unge spillera våre, men ærlig talt.
                O'Gude er den beste ryddegutten i tippeligaen hvis han orker og vil, ferdig snakka.
                Ser at du heller ønsker en Muri-type som midtbanespiller, som unngår alt av taklinger - jadda.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

En midtbane burde jo gjerne ha spillere med spillere med litt forskjellige kvaliteter. Ethvert lag trenger en skikkelig duellspiller, og nå vet jeg ikke hvem som var på midtbanen sammen med Pirlo. Italienerne er ihvertfall veldig disiplinerte bakover. Jeg velger å huske Ogude i den formen han var i for 2 sesonger siden, og har trua på at han kommer i den formen snart med forhåpentligvis færre gule kort.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                    Skjønner at du hater O'Gude, og at du er over middels interessert i de unge spillera våre, men ærlig talt.
                    O'Gude er den beste ryddegutten i tippeligaen hvis han orker og vil, ferdig snakka.
                    Ser at du heller ønsker en Muri-type som midtbanespiller, som unngår alt av taklinger - jadda.
                    Ja denne Ogude er så jævla bra til å rydde opp, som medførte at Enga i 2012 i forhold til 2011 slapp inn 11 MÅL MER. Og når det kommer til punktet "vil" så har han jo selv sagt hva han ønsker. Han vil ikke. Han vil bort.

Men som sagt, Ogude er en duellspiller, men det henger sammen med at han ikke har fotballforståelse og dermed kan bryte før motstanderen. Men han spiller på seg en jævla masse frispark, og tror du ikke Sandnes vil spille på det mot oss. Og det er ingen klubber som er så jævla dyktig til å få straffer som Sandnes.

Comment

Av det jeg har sett av Jesper Solli virker han absolutt ikke som noen defensiv midtbane spiller, men mye mer som en boks til boks spiller. Minner meg litt om Doffen i det defensive arbeidet, der det er mye energi og løpsvilje bare at han er bedre offensivt.

Det er greit at man nødvendigvis ikke trenger en helt klin lik person som Ogude på midtbanen, da har jeg mye mer tro på andre spillere. Nå husker jeg ikke hva han heter, men han som spilte sentral sittende midtbane i g-16 finalen synes jeg så fantastisk spennende ut i en slik rolle.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                        Av det jeg har sett av Jesper Solli virker han absolutt ikke som noen defensiv midtbane spiller, men mye mer som en boks til boks spiller. Minner meg litt om Doffen i det defensive arbeidet, der det er mye energi og løpsvilje bare at han er bedre offensivt.

Det er greit at man nødvendigvis ikke trenger en helt klin lik person som Ogude på midtbanen, da har jeg mye mer tro på andre spillere. Nå husker jeg ikke hva han heter, men han som spilte sentral sittende midtbane i g-16 finalen synes jeg så fantastisk spennende ut i en slik rolle.
                        Mathias blaarud?

Comment

Vi kan fint erstatte Ogude med en annen spillertype. Grindheim er såpass allsidig at han kan spille ved siden av de fleste.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                            Mathias blaarud?
                            Nei Matias Blaarud fyller vel 19 i år, nei jeg tenker ikke på han. Tror det er Hassan Rahmani – 1996

Comment

Den 19 år gamle Ghanesiske defensive midtbanespilleren Albert Bruce kan være en kjempegod erstatter for Ogude. I fjor så var han på lån hos Legia Warszawa uten å signere han permanent på slutten av oppholdet, dette angret de på senere i vinter og prøvde å få hentet han tilbake uten hell. Sogndal fikk med seg dette, men de kom ikke til enighet med klubben hans, Asante Kotoko, i vinter så de hentet heller Sidy Sagna fra St. Etienne. En annen klubb som var/er interessert i han er Sunderland. De skulle ha han på et 2 ukers prøvespill sent i Desember, men reisevisumet hans kom for sent til at han rakk prøvespillet. Bruce er sterk, god til å vinne ballen, lese spillet, god til å ballfordele, holder hodet kaldt og er knallgod til å vende bort motspillere. Alle disse egenskapene er det Ogude kan best når han er i form. 19 åringen sin kontrakt går ut til sommeren noe som gjør at vi kan hente han gratis, og selge Ogude.

Comment

Working...
                              X