Vi ble slått ut av Champions League
Vi ble slått ut av Cupen
Vi håper på en tredjeplass i serien...
Jeg vil derfor påstå at dette ble en sesong, der vi ikke presterte godt nok i forhold til hva vi burde ha hatt forutsetninger til.
Spørsmålet mitt er derfor - hva gikk galt?
- Var vi mette?
- Var Rekdal for lite motivert?
- Hadde Siem så mye å si for klubben?
- Feil spillerkjøp?
- For lite støtte fra Klanen på tribunen?
- Ingen plan over angrepsspillet?
- Hadde Steffen mer å si for klubben enn det vi trodde?
- Var det uflaks/udyktighet i avgjørende situasjoner... (kunne f.eks en annen formasjon i Tsjekkia den første halvtimen - gjort at vi hadde havnet i flytsonen, slik at dette hadde blitt en kjempesesong- med CL og 90 mill)?
- Har Bohinen noe skyld i dette?
- Har du noen forslag til hva som gikk galt?
Jeg bare spør... - tror vi allerede nå må være modne for å ta denne diskusjonen (forberedelsene til neste sesong er allerede i gang... vi trenger ikke vente til seriestart igjen, før vi gjør de nødvendige endringene...)- da vi akkurat nå har ingenting å tape eller vinne (bortsett fra å kanskje få en RL-plass - en turnering, som antagelig blir lagt ned til neste år på grunn av liten interesse...)
Vi ble slått ut av Cupen
Vi håper på en tredjeplass i serien...
Jeg vil derfor påstå at dette ble en sesong, der vi ikke presterte godt nok i forhold til hva vi burde ha hatt forutsetninger til.
Spørsmålet mitt er derfor - hva gikk galt?
- Var vi mette?
- Var Rekdal for lite motivert?
- Hadde Siem så mye å si for klubben?
- Feil spillerkjøp?
- For lite støtte fra Klanen på tribunen?
- Ingen plan over angrepsspillet?
- Hadde Steffen mer å si for klubben enn det vi trodde?
- Var det uflaks/udyktighet i avgjørende situasjoner... (kunne f.eks en annen formasjon i Tsjekkia den første halvtimen - gjort at vi hadde havnet i flytsonen, slik at dette hadde blitt en kjempesesong- med CL og 90 mill)?
- Har Bohinen noe skyld i dette?
- Har du noen forslag til hva som gikk galt?
Jeg bare spør... - tror vi allerede nå må være modne for å ta denne diskusjonen (forberedelsene til neste sesong er allerede i gang... vi trenger ikke vente til seriestart igjen, før vi gjør de nødvendige endringene...)- da vi akkurat nå har ingenting å tape eller vinne (bortsett fra å kanskje få en RL-plass - en turnering, som antagelig blir lagt ned til neste år på grunn av liten interesse...)
Comment