Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Sandnes/Ulf - Vålerenga, lørdag 4.mai kl. 15.30

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Sandnes/Ulf - Vålerenga, lørdag 4.mai kl. 15.30

Neste bortekamp nærmer seg med stormskritt og det er på tide å få i gang praten. Det er ingen lett kamp som venter oss; Sandnes/Ulf har fire strake Tippeliga-kamper uten tap, deriblant to sterke borteseire mot Tromsø og bartene. På mange måter er dette en kamp vi vinne. Vi er avhengige av poeng (fortrinnsvis tre) for å ha heng på teten, hvis vi taper så er vi tilbake der vi startet før Aalesund-kampen. Jeg drister meg til å påstå at dette er den viktigste kampen vår til nå i år. For å si det litt tabloid: Hvis vi vinner så er vi langt på vei friskmeldt, men hvis vi taper så er vi tilbake på scratch.

Er det mange som tar turen, og kjøpes billetter i døra?

Jeg håper på dette laget

Gudmund
    Marcel---------------Muri----Larsen---------Jan

----------------Grindheim-----Solli-------------
    Fellah-------------------Zahid--------------Samuel
    -----------------------Mos--------------------

Innbyttere
    Knutsen
    Ogude
    Thomassen
    Blårud
    Calvo
    Børven
    Ahmadi

Comment

Sånn vil jeg se laget:

Gudmund
      Marcel Muri Larsen Lecjaks
      Grindheim -Ogude -Bojan
      Fellah- Mos- Fredheim Holm.

Og samme innstilling som mot Aafk i 1.omgang.
      EVIG VIF

Comment

Tommy Skjerven dømmer kampen. Påfallende hvor mange kort vi får kontra motstander med han som dommer.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...mmer-pa-lordag

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
          Sånn vil jeg se laget:

Gudmund
          Grindheim -Ogude -Bojan

Hadde tenkt til å sette opp mitt eget lag, og ser plutselig at du har tatt oppstillingen min

Er helt enig i denne her. En frisk Samuel og Calvo i andre omgang hadde vært kjekt. De kan sikkert røske opp i litt mugne og slitne forsvarsbein hos Sandnes Ulf.
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
            Sånn vil jeg se laget:

Gudmund
            Grindheim -Ogude -Bojan

Gjør en endring! :-)
            Gudmund
            Grindheim -Ogude -
            Zahid
            Fellah- Mos- Fredheim Holm

Comment

Har landet på Sola nå, kan melde om drittvær. Det regner opp, ned og sidelengs og BLÅSER! Blir vått I morgen. Vi skal slå Sandnes uavhengig av startellever!

Comment

Var på treninga nå nettopp og skrev noe om det på Twitter. Blant annet et fint bilde av vårt nye spissfunn, Steffen Iversen

Fredheim Holm, Samuel, Zajic og JG Solli sto alle over treninga, Thomassen ga seg tidlig.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Var på treninga nå nettopp og skrev noe om det på Twitter. Blant annet et fint bilde av vårt nye spissfunn, Steffen Iversen

Fredheim Holm, Samuel, Zajic og JG Solli sto alle over treninga, Thomassen ga seg tidlig.
                  Da starter vel Calvo imorra, om DFH og Samuel er ute.

Comment

Troppen

disse-reiser-til-sandnes

Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 4 André Muri, 5 Jan Lecjaks, 6 Simon Larsen, 10 Torgeir Børven, 11 Morten Berre, 13 Fegor Ogude, 17 Mohammed Fellah, 18 Giancarlo González, 19 Christian Grindheim, 20 Mostafa Abdellaoue, 22 Diego Calvo, 23 Kristofer Hæstad, 27 Chuma Anene, 33 Marcel Wawrzynkiewicz, 38 Akinsola Akinyemi, 40 Ghayas Zahid

Med Fredheim Holm, Samuel, Zajic, JG Solli og Thomassen ute gir vel store deler av laget seg selv.

Merkelig stille rundt denne kampen, kjipt sted, kjipt lag. Men likefullt viktige poeng å hente!

Comment

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle278455.ece

Asle Andersen forventer et kynisk VIF.

Comment

Originally posted by henrig View Post
                        disse-reiser-til-sandnes

Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 4 André Muri, 5 Jan Lecjaks, 6 Simon Larsen, 10 Torgeir Børven, 11 Morten Berre, 13 Fegor Ogude, 17 Mohammed Fellah, 18 Giancarlo González, 19 Christian Grindheim, 20 Mostafa Abdellaoue, 22 Diego Calvo, 23 Kristofer Hæstad, 27 Chuma Anene, 33 Marcel Wawrzynkiewicz, 38 Akinsola Akinyemi, 40 Ghayas Zahid

Med Fredheim Holm, Samuel, Zajic, JG Solli og Thomassen ute gir vel store deler av laget seg selv.

Merkelig stille rundt denne kampen, kjipt sted, kjipt lag. Men likefullt viktige poeng å hente!
                        Forslag til lag:

Gudmund
                        Marcel,Muri,Larsen,Lecjaks
                        Ogude-Grindheim-Hæstad
                        Fellah-Mos-Calvo

Ønsker da minst mulig endringer fra laget mot Aafk og med dette laget så blir det kun Calvo som erstatter DFH.
                        Kjære spillere: Gi 100% som sist og ta 3 poeng.
                        EVIG VIF

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          Noen som vet hvorfor og når vi kan forvente at de er kampklare igjen?

Comment

Originally posted by e73 View Post
                            Noen som vet hvorfor og når vi kan forvente at de er kampklare igjen?
                            DFH må jo være lagd av kjeks.

Comment

Kan klubben vennligst gi oss en skadeoppdatering?? Hvor er fysio'n??? Jeg vil ha en tilstandsrapport, og varighetsforventning.
                              Ikke syt - syng!

Comment

Working...
                              X