Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Drøbak/Frogn, mandag 6/5 kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Drøbak/Frogn, mandag 6/5 kl 19

Vålerenga møter Drøbak/Frogn i Vallhall til sin fjerde kamp i Oddsenligaen.

Her er troppen.

Det er gratis adgang for sesongkortinnehavere på Ullevaal og 50 kroner for alle andre.

Dittoslo.no streamer kampen med KWR som kommentatorer.

Originally posted by FrankO View Post
    Vålerenga møter Drøbak/Frogn i Vallhall til sin fjerde kamp i Oddsenligaen.

Her er troppen.

Det er gratis adgang for sesongkortinnehavere på Ullevaal og 50 kroner for alle andre.

Dittoslo.no streamer kampen med KWR som kommentatorer.
    Ahh har gleda meg til denne kampen en liten stund, blir ekstra stas for meg som har spilt i DFI siden jeg var 6 til sisteårs junior. Deilig med kommentatorer på denne kampen, fortsatt litt skuffa over at man ikke fikk fikset det med NRK.

Vålerengas tropp: Lars Hirschfeld, Øyvind Knutsen, Chuma Anene, Akinsola Akinyemi, Doudo Gaye, Ivan Näsberg, Ali Iqbal, Anders Eriksen, Hassan Rahmani, Jesper Solli, Mathias Blårud, Monir Benmoussa, Jibril Bojang, Fitim Kastrati, Shåresh Ahmadi, Rino Falk Larsen, Niklas Castro.

Comment

Laget i de bakre rekker sier seg vel selv. Med Gonzalez som skal spille mot Hønefoss, så kommer vel Nasberg inn i forsvaret. Så vil Blårud og Solli bekle de to sentrale midtbaneplassene. Benmoussa vil ta ene kanten. og Kastrati muligens den andre. Så vil Anene og Ahmadi spille på topp. Hvis det blir klassisk 4-4-2. Hvis det derimot blir 4-2-3-1. Så vil Anene muligens gå inn på kant. Hvem vil da bekle den berømte 10'er-rollen. Da kan man selvfølgelig skyve opp enten Solli eller Blårud og hente inn Falk Larsen.

Det ligger vel i kortene at Lars vil stå i mål i denne kampen.

Comment

Sendinga på dittoslo.no er i gang. Info før kampen nå,
        +++

Comment

Synes Anene har stort sett vært bra den 1 omgangen. Litt klønete med ballen i beina noen ganger, men er sterk og hurtig. Høyrebacken til Drøbak har slitt! Jesper Solli ser ganske ballsikker ut og har et bra overblikk. Typisk at Payasli scorer! :-) Bra for han.

Comment

Utrolig bra med nett-tv-overføring for oss som ikke har mulighet til å være i Vallhall i dag! Kom litt sent - noen som har lagoppstillinga vår? Står det 4-2 eller hørte jeg feil?

Comment

Var det bare meg som hadde hakkete bilde og lyd ?

Ellers er det jo helt genialt å ha fått dittoslo på laget; masse gode sendinger for oss

Comment

4-2, nye tre poeng i sekken. VAKKERT!! Skal aldri si aldri om Vålerenga, men nå skal det vel mye til at høsten blir et nervedrama for å overleve i 2.divisjon. Nå kan man konsentrere seg om å spille skikkelig fotball, med lave skuldre og selvtillitboost.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Denne kampen kan oppsummeres på følgende måte. Når unggutta vil, så kan de gjøre som de vil. De har et ferdighetsnivå som ligger langt over sin motstander. På toppen så har laget etpar spillere som kan trekke ut magiske øyeblikk. Dessverre var det en periode hvor omtrent alle offensivt ville prøve selv, i stedet for å enkle frispillinger.

Spillerbørs (1-10)

Lars Hirschfeld - Ble ikke satt på store prøver. Var sjanseløs på ene scoringen, men solid blemme på den andre. Viste ellers at han er langt unna form. Overså åpenbare kontringsmuligheter og hadde ræva utspill 2

Doudo Gaye - Er veldig ujevn. Gjør ting som er bra, men også ting som er mindre bra. Hans posisjonering er til tider tvilsom. Men pluss for å lese spillet bra. 4

Akinsola Akinyemi - Er også ujevn. Syns dessverre at han er en av dem som har utviklet seg minst til dette året. Hans oppgave var duell-spill, men dessverre er det for stor andel han taper. 3

Ivan Näsberg - Fremstår som en moderne stopper. Er selvfølgelig ujevn, men også dyktig til å lese spillet, som gjør at han "får en tå på ballen". Virker også tryggere med ballen i beina. 5

Ali Iqbal - D/F angrep mye på hans side. Hans force er hans innsats. Er dog noe tvilsom i posisjoneringen til tider. 4

Jibril Bojang - Var et uromoment på sin side. Viste også teknikk ved flere tilfeller. Var dessverre veldig tvilsom i det defensive arbeidet ved flere anledninger. Som gjorde at backen sin fikk merutfordringer. 6

Hassan Rahmani - Varierer i prestasjonene. Til tider er han utenfor posisjon som DM, men når han er på plass så gjør han jobben veldig bra med å bryte spillet og se fremover. 5

Mathias Blårud - Bindeleddet på midtbanen. Tidligere har han vært mellom Solli og Zahid, nå ble det Rahmani og Solli. Gjør jobben sin meget tilfredstillende. Veldig bevegelig. Meget god teknikk og spilleforståelse. 8

Jesper Solli - Nå som 10'er og gjør jobben veldig bra. Banens minstemann er vedkommende som har suverent best oversikt og pasningskvalitet som er meget god. Den ene krempasningen i første omgang til Anene var verdt inngangspengene. Og han tenkte antakeligvis: Jaja, scorer de ikke på ferdigscora pasningene mine, så får jeg vel gjøre jobben sjøl. Ser åpningen i forsvaret til motstanderen, klare beskjed til medspillere om plasser ballen der og voila alene mot keeper og trygg som banken. 10

Chuma Anene - Scorer 3 mål i kampen. Brenner 2 gedigne først. Men gjør en veldig god kamp PÅ DETTE NIVÅET. Viser sine forcer med styrke i kroppen og fart. Problemet er at Ruben Valdueza Eiret er ikke tippeligaspiller. Knapt nok på 2.div nivå. 9

Shåresh Ahmadi - Er som vanlig veldig bevegelig og gjør en veldig god førsteforsvarerjobb. Han er noe uheldig at når han går på løp og åpenbare frispillinger, så får han ikke ballen og når pasningen kommer så har han ikke gått på løp. M.a.o han taper på at Blårud og Solli liker å vise litt ekstra "some some"7

Innbyttere:
                  Monir Benmoussa: kom inn for en skadet Bojang. Og han skulle ikke være noe dårligere. Han fortsatt å vise ting på sin side. 6

Fitim Kastrati - Kom inn for Jesper Solli. Et meget godt innhopp, satte fart i laget igjen. Veldig bevegelig og offensiv. Avslørte dog at han ikke har samme oversikten som den han erstattet. 7

Rino Falk Larsen - Fikk siste sekunder for Anene og for kort tid til å vurderes.

Comment

Får gi litt skryt til Alexander Olsen også, som er veldig aktiv på sidelinja.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                      Jesper Solli - Nå som 10'er og gjør jobben veldig bra. Banens minstemann er vedkommende som har suverent best oversikt og pasningskvalitet som er meget god. Den ene krempasningen i første omgang til Anene var verdt inngangspengene. Og han tenkte antakeligvis: Jaja, scorer de ikke på ferdigscora pasningene mine, så får jeg vel gjøre jobben sjøl. Ser åpningen i forsvaret til motstanderen, klare beskjed til medspillere om plasser ballen der og voila alene mot keeper og trygg som banken. 10
                      Hvilken kamp har du sett? Personlig synes jeg Solli var bedre mot Birkebeineren enn han var i går. Og når han blir bytta ut kvarteret før full tid og innhopperen, Fitim Kastrati, bedrer det offensive spillet til Vålerenga betraktelig, så virker det svært merkelig å gi en spiller karakteren 10 - hvilket betyr verdensklasse. En spiller som får en tier i oddsenligaen er selvskreven i en hver tippeligatropp, også på det norske landslaget.

Og han lå jo ikke i en tierrolle. Han lå i utgangspunktet flatt sammen med Blårud, med Rahmani i ankerposisjon. Var det noen av dem som lå oftere i en tierposisjon enn den andre, så var det Blårud. Du utelot også å nevne at det var Blårud som tredde igjennom Solli på utligningsmålet. Det var vel også Solli sin jobb å støte på Payasli ved 0 - 1.

Tvilsomt om det dukker opp kampreferat på Sotahjørnet i dag, men regner med å få skrivi et i morgen. Notatblokka ser sånn nogenlunde bra nok ut på tross av at kampen blei kommentert (har jo god sidekommentator).
                      in Absinthia

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                        Var det bare meg som hadde hakkete bilde og lyd ?

Ellers er det jo helt genialt å ha fått dittoslo på laget; masse gode sendinger for oss
                        Du er den første vi har hørt har sagt det.
                        Det blei sendt med 4x4G fra Vallhall.
                        Dog sendte vi webradio på 1x4G og den var litt ustabil. Neste gang skrur jeg av 4G og sender kun 3G på radioen, for forrige gang var det stabilt med 3G. Dessverre stinker nettet i Vallhall. På generell basis er trådløse nettverk ikke å foretrekke.
                        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                          Du er den første vi har hørt har sagt det.
                          Det blei sendt med 4x4G fra Vallhall.
                          Dog sendte vi webradio på 1x4G og den var litt ustabil. Neste gang skrur jeg av 4G og sender kun 3G på radioen, for forrige gang var det stabilt med 3G. Dessverre stinker nettet i Vallhall. På generell basis er trådløse nettverk ikke å foretrekke.
                          Takk for svar. Da var det nok hos meg problemet lå.

Comment

Working...
                          X