Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillere som passer inn i Rekdals filosofi og som er realistiske å hente

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skrive lang kontrakt med Grindheim og hente Semb Berge og/eller Tollås Nation som midstopper må være første prioritet.
    Ellers avhengig om hva som skjer med Fellah,Mos og Ogude framover på banen.
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
      Skrive lang kontrakt med Grindheim og hente Semb Berge og/eller Tollås Nation som midstopper må være første prioritet.
      Ellers avhengig om hva som skjer med Fellah,Mos og Ogude framover på banen.
      Om vi henter både Tollås Nation og Semb Berge så får vi et problem med logistikken. Ja, de er gode, men vi har allerede Gonzalez, Muri og Larsen som alle spiller i midtforsvaret. Med to inn så må en eller to ut - og jeg tror ikke vi er klare for å kvitte oss med verken Larsen eller Gonzalez. Og Muri forsvinner nok ikke.

Comment

Sett muri på 2 laget på benken. Og hent Semb berge

Comment

Mohammed Elyonoussi. Riktig alder, hardtarbeidende og god 1 mot 1.
          Kommet langt i utviklingen, og tilgjengelig for salg. Kan trenge litt modningstid, hent han derfor i sommer slik at han kan ta 100% over for Berre fra og med neste år.
          Blir spennende å se han i morgen!

Comment

Rekdal har enten fått seg dobbeltgjenger eller så var han på Briskeby i kveld og så Hamkam-Glimt, så værsågod, la spekulasjonene flomme.

Dane Richards- kantspiller på lån i Bodø/Glimt fra Wolverhampton om jeg husker rett. Liten og rask jamaicaner som har gode mottak. Ble lånt ut etter at det etter et trenersskifte ble konkludert av den nye treneren at "han ikke hadde bruk for så korte spillere". Richards er til orientering ca. 1.60 høy.
            Alternativt Sané eller Badou fra Bodø/Glimt. Tidligere akademispillere ved Diambars. Sané er trolig en av de beste stopperne i 1. div. Sterk i dueller både langs bakken og i lufta, samt har ei slegge av et skuddbein. Minuset er posisjoneringsevnen. Badou er sentral midtbane/offensiv og er derfor neppe like aktuell.
            Dette er vel de tre som er mest aktuelle om jeg skal forsøke å komme med kvalifisert gjetting basert på at jeg kjenner Glimt noenlunde greit. Alternativt kan Zarek Valentin (kjapp høyre vingback med offensive fibre) være et alternativ.
            Valentin, Richards og Sané er vel de tre som kan sies å passe inn, men spørsmålet er jo om de holder nivået.

Hva gjengen på Hamar stilte med er jeg sannelig ikke sikker på, og har derfor ikke noe grunnlag for å vurdere hvorvidt det var noe fra Hedmarkens dype skoger Rekdal har lagt øya på. For en ting føler jeg meg rimelig sikker på, Rekdal dro ikke til Hamar fordi han hadde lyst til å slappe av med å se en kamp i 1. div...

Comment

Var det ikke snakk om at han skulle bosette seg på Hamar? Kona kom der i fra osv.?
              Enga

Comment

Originally posted by KristianV View Post
                Var det ikke snakk om at han skulle bosette seg på Hamar? Kona kom der i fra osv.?
                Jo. Han bor visstnok på Hamar.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10116760 Hva med han?

Mod edit: Spilleren det gjelder er Alanzinho
                  Last edited by Muppetkokken; 23.05.2013, 12:40. Reason: La til spillerens navn så man skjønner hvem det gjelder.

Comment

http://www.vif-fotball.no/news/artic...erenga-trening
                    vi skal vist endelig forsterke forsvaret!!

Comment

Håvard Nielsen på lån kan jo være en mulighet dersom Mos må returnere. Han har spilt lite i Østerrike siste halvdel, og vil få spilletid som midtspiss for Enga. Opsjon får vi ikke, uansett for høy pris. Hva gjelder Mos så ville det vært rart av FCK å hente tilbake en spiller som ikke er god nok til å starte hver kamp for Enga.

Comment

Working...
                      X