Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Tromsø 2-0

Det går ikke på skinner, men tre poeng på 16. mai smaker ekstra godt.

Seks poeng opp til pallplass - seks poeng ned til sisteplass. Viktig trepoenger på en dag da mange lag roter unormalt mye.

Kjør debatt!

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Det som er urovekkende er at vi har spisser som er totalt ute av det. Man kunne nesten satt en kjegle på topp. Så en situasjon i første omgang. En Børven i form ville ha handlet kontant og satt den ned i hjørnet, i stedet ble det dill dall. Samme med Mos i andre. Mos i form ville ikke "vente" på at ballen lå på bakken, han ville vært offensivt og godt i ballen

Comment

Mos ventet alt for lenge på den siste sjansen, der han skjøt rett i forsvarer.

Kongshavn er kongen. BB uten tvil!

Comment

Bra resultat. Brukbar kamp. Samuel på topp i neste runde.

Comment

Deilig med 3 poeng. Men vi er grise heldige..på tide samuel får sjangsen nå. Godt å se jgs på tribunen dog

Comment

I dag var det innsatsen som skilte.
            Kongshavn, Diego, Lecjacks og Berre skiller seg særlig ut. Merkbar forskjell på hvor mye mer rom backen tok ut mot Diego utover i kampen.
            Kristofer vinner prisen for best innsats, men nå må han lære seg å spille ballen fram når sjansen byr seg.
            Både Børven og Mos virker totalt blottet for selvtillit..
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Deilig seier med god innsats og vilje fra de fleste gutta. Skammelig å pipe når en 17 årig debutant og fremtiden for laget blir byttet inn for Berre. Slikt gir vond smak i kjeften.
              Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.

Comment

Originally posted by VilleValle View Post
                Deilig seier med god innsats og vilje fra de fleste gutta. Skammelig å pipe når en 17 årig debutant og fremtiden for laget blir byttet inn for Berre. Slikt gir vond smak i kjeften.
                What?? Det fikk ikke jeg med meg? Hørte bare Berre på landslaget..

Comment

Herlig, herlig, herlig!!

'Berre på landslaget' og Muri slår tilbake etter (fortjent) kritikk!
                  Dette var virkelig en seier som smakte! Yi haaaa!!!

Wawrsynkiewicz og Calvo skaper mye på sida si. Det lukter svidd av Doffen.
                  Enhåndsredninga til Kongshavn på slutten toppa det hele...

Også noe å setter fingern på, jadda. Men blåser i det i kveld.

God 17. mai og TAKK til ALLE GUTTA!!

Comment

Originally posted by VilleValle View Post
                    Skammelig å pipe når en 17 årig debutant og fremtiden for laget blir byttet inn for Berre. Slikt gir vond smak i kjeften.
                    Hæ? Er du sikker - jeg hørte iaffal ingenting av det. Uansett -så jævlig digg med en seier. Berre er konge, noen finter og tuneller som var helt silke og innsats som få - og GOOOOAAALLLL! Calvo var like god i min bok og han kunne godt vært BB.

Lurer på hva slags form Børven er i egentlig? Han jogga mye frempå der men nøyde seg med å skygge forsvarerne i stedet for å virkelig prøve å stjele ballen. Mos var bare hakket bedre. Kongshavn hadde et par gode redninger - vi har keeper! - og Muri (som fortsatt må øve passningsspill).

ALLE GUTTA!
                    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Ser flere ønsker at Børven skal få en (ny) pause.

Jeg tror heller han trenger å få tilbake den selvtillitten han hadde i starten av sesongen. Ketchupeffekten er kanskje en klisjé, men jeg tror at det eneste han trenger er en goal - så kommer de på løpende bånd etterpå. Nå er han knytt, redd og mangler det det kjappe, lille ekstra som vi vet han har. En scoring vil løsne opp.

Gi Børven ny tillitt mot Sarpsborg 08!

LD.
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Deilig med seier dagen før dagen!

Positivt:

Synes Calvo begynner å vise hva som bor i ham - han kommer bare til å bli bedre og bedre etter hvert som gresset blir grønnere.

Lecjaks hadde en katastrofal start på karrieren her i klubben, men har bitt tenna sammen og spilt seg opp. En ung, offensiv venstreback med god innleggsfot. De vokser ikke på trær.

Doffen har sydd hjertet sitt utenpå drakta igjen. I dag lyste det innsats og vilje av ham.

Men dagens og banens beste for meg er Kongshavn. Som i Haugesund viste han at han er en utrolig skudd-stopper. Fortsetter han slik og i tillegg utvikler seg i feltarbeidet lukter det legende og landslag lang vei.

Negativt:

Spissene virker motløse, veike og med lav selvtillit. Børven er dessverre ikke til å kjenne igjen fra forsesongen. Mos form om dagen skremmer vel heller ikke vannet av motspillerne. Jeg synes også at Fredheim Holm godt kan spille fra seg ballen litt oftere og litt fortere. Han har god grunnteknikk men jeg synes han senker tempoet i angrepsspillet vårt flere ganger i løpet av kampen.

Uansett: Tre poeng smaker bra. Skål!
                        Mvh.

mcolafs

Comment

Enig med Lame Duck. Håper Børven får en fastere rolle på laget da dette er nødt til å sitte mellom øra og ikke i beina.

Jeg hørte forøvrig ingen piping mot Blårud..
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Hva gjorde Doffen etter at han bomma med det ene skuddet sitt? Tok fyren push-ups på matta?

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
                              Hva gjorde Doffen etter at han bomma med det ene skuddet sitt? Tok fyren push-ups på matta?
                              Ifølge denne artikkelen var det akkurat det han gjorde

Comment

Working...
                              X