Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Vålerenga, tirsdag 21/5 kl 18:30

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Alex Malager View Post
    Hvor mange forumeksperter avskrev berre før sesongen? :-) Unggutta bør se og lære..
    Jeg er blant dem som får si unnskyld. For jeg mente at han ikke hadde noe på banen å gjøre lenger. Men det ser ut som han kan ha funnet en ny nisje. Som indreløper. Han som var kant og spiss. Går nå sentralt.

Og han er jo fotballklok

Men til en annen. Ja vi bør få signa Jan. Skulle aldri tro jeg sa det etter Godset-kampen, men siden Startkampen så har han vært en av de beste spillerne. Han var egentlig godkjent i start-kampen også. Men så gjorde han den brøleren som ødela

Comment

Vær så snill. Sett 3-1 nå!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        Jeg har gjentatte ganger "meldt fra" om Morten Berres snarlige "fotballdød". Trekker tilbake hvert jævla ord. FOR EN FYR!! Og Jan er vel den beste backen som har satt sine bein i Vålerenga og antakelig i Norge. De knallharde kulene av noen dødballer er leie å stå i mot. Ikke noe sedvanlig norsk poling inn i feltet som gir forsvar og keeper plenty av tid til å posisjonere seg. Høy internasjonal klasse.
        Han har vært en av våre beste siden Start-kampen. Han var egentlig brukbar i den kampen også, men brøleren fucka det opp.

Comment

Jan er en bra mann!!!!

Comment

FAEN!! På med Samuel nå!! Børven er jo fullstendig ute av det. Kunne jo like godt satt ei kjegle på banen.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Jeg tror jeg bare har sett en eneste bevegelse av Børven i hele kampen, og det er lett trav i retning Jamaicansk keeper. Få på Samuel!

Comment

Originally posted by Myhre View Post
                Jeg tror jeg bare har sett en eneste bevegelse av Børven i hele kampen, og det er lett trav i retning Jamaicansk keeper. Få på Samuel!
                Enig med flertallet, Samuel er mannen. Formen til Mos er vel omtrent på høyde med formen til Børven

Comment

Hvis vi skal lempe høyt, hvorfor prioriterer vi da mos på topp. Hvis forklaringen er at han er god som førsteforsvarer er det ikke bedre å ha en som faktisk kan vinne duellene så vi beholder ballen?

Comment

Originally posted by henrig View Post
                    Hvis vi skal lempe høyt, hvorfor prioriterer vi da mos på topp. Hvis forklaringen er at han er god som førsteforsvarer er det ikke bedre å ha en som faktisk kan vinne duellene så vi beholder ballen?
                    I tillegg var begge lag slitne, det er fordel Samuel.

Comment

Helt utrolig at vi klarer å pisse bort 3 poeng på overtid Offensivt en bra bortekamp, men så ble vi altfor feige på slutten.

Comment

Det var jo den perfekte kampen for Samuel!!
                        viser bedre takter, men fy faen for surremål gutta slipper inn! JAN ER MANNEN!

Comment

Reaksjoner tar vi her.

Comment

Working...
                          X