Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga2 - Nesodden 22/5 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Må det ikke være en serie i mellom a-lag og rekrutt/B-lag?
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      Kan VIF2 klatre helt opp i adecco ligaen? Regner med at det er lov?

Har registrert at Barcelona B spiller i Segunda División (uten sammenligning forøvrig).

Vet førsteplassen rykker direkte opp i adeccoligaen, men er det noen muligheter for andre eller tredjeplass?

Hadde jo vært helt vanvittig om VIF2 fortsetter sin trend med å vinne så mange kamper.
      VIF 2 kan ikke rykke opp. Det må være minimum en divisjon mellom 1. og 2. laget (dvs. at hvis A-laget skulle rykke ned så blir 2. laget tvangsflyttet ned i 3. div..)

Comment

Originally posted by Loffen View Post
        VIF 2 kan ikke rykke opp. Det må være minimum en divisjon mellom 1. og 2. laget (dvs. at hvis A-laget skulle rykke ned så blir 2. laget tvangsflyttet ned i 3. div..)
        svarte. jaja.

serievinner er jo uansett en vanvittig skalp selv om man ikke rykker opp. liten sannsynlighet men lov å håpe :-)

en ting er sikkert, gutta rykker hvertfall ikke ned med denne starten og dette positive spillet.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Det som skjer med rekruttlaget i år er typisk denne klubben. A-laget først: 100- årsjubileum med spisser som ikke finner mål og et midtforsvar som ikke henger med i svingene lenger. Coaching i verdensklasse ble det heller ikke så langt med trenerbyttet. Nok en slarkete seriestart på leid stadion hvor man i nedgangstider velger å bygge ut så man får flere tomme seter i tv ruta og VIP fasiliter. Gresset driter man i. Ny stadion kan vi se langt etter. Veldig langt. Men midt i alt dette pisset lever håpet, ungdommen og fremtiden.

VIF2. Jeg hyller dere. Takk!

Comment

Så kampen på PCen i går og det som imponerer meg er bevegligheten og planen i spillet. De har godt tempo og er aldri rådville med ballen.

Er også imponert over knallstarten. For vanligvis er det jo en svak start, og de tar det igjen på slutten av sesongen. Delvis gjennom hjelp fra A-lags-spillere, men også fordi, vil jeg anta, at dette er unge spillere som er i god utvikling.

Når de er så domminerende i starten av sesongen så kan man jo lure på hvor gode de blir mot slutten av sesongen. 17, 18 og 19-åringer blir selvsagt, relativt sett, mye bedre i løpet av et halvår enn det en spiller på 28 år blir.

Disse gutta kan nå så langt de vil. Eneste hinderet er selvsagt den enkeltes hode. Og mye talent sitter jo nettopp der. Fort gjort å miste bakkekontakt, senke seg, trene mindre, feste mer etc. Men tror at en større andel av dette laget en vanlig unngår nevnte fallgruver.

Comment

Working...
            X