Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; VIF - RBK 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; VIF - RBK 1-2

Dette er surt og bittert.

Vi setter ikke sjansene våre og velger spiss utfra at de er gode førsteforsvarere.

Det må jo være årets scoring i tl. Bare så synd at det ikke betyr noe...

Comment

Fantastisk av lecjaks, synd det nok kom for sent.

Ellers bra kamp av oss, men vi har faen ikke spisser

Comment

Syntes vi gjør en bra kamp,har Rosenbjørg nesten i kne,men vi er utrolig slanke fremover!

Comment

Helvetes uredelige trønderske avskum

Hater det jævla uredelige pakket.

Comment

Fotball er enkelt å forklare, det handler om 22 spillere som løper etter en ball i 90 minutter, og til slutt taper Vålerenga

Comment

Tap igjen........

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
                Har Børven vært nær ballen siden han kom inn?
                Nå har vel aldri børven vært så skrekkelig god på noe annet enn å avslutte, og når de ikke sitter så er det litt lite igjen av ham som spiller.

Synes vi var gode i dag, Calvo og Lesjaks i spissen, + Grindheim, Berre, Hæstad, DFH alle presterer bra!

Markeringssvikt på 0-1 målet føles som jeg har sett før...

Comment

Selvfølgelig tap igjen.

Sånn går det når et lag ikke har spisser.

Comment

Det var denne sesongen folkens.

Det er en ting som aldri slår feil. De lag som gjør det bra før sesongen, de tryner så grønnjævlig i sesongen. Vi hadde vel et tap før sesongen.

Comment

Originally posted by henrig View Post
                      Synes vi var gode i dag
                      Høres ut som landslaget i gamledager. Hederlig tap...

Comment

Originally posted by Trym View Post
                        Høres ut som landslaget i gamledager. Hederlig tap...
                        Jeg har en følelse for hvordan denne sesongen går. Vi får "hederlige" prestasjoner mot de som ligger i toppen på tabellen, men tap med et mål. Når vi derimot møter de vi skal slå, så får vi maks uavgjort.

Tror det bare er begynne å sette mål på 32-33 poeng nå.

For jeg ønsker ikke å spille kvalifisering.

Comment

Samuel lyktes å score med brystet i 2.divisjonskampen mot kvik-halden.. prøvde han på noe lignende på den sjansen i dag?

Comment

Man hørte jo forskjell på hvordan Rekdal ordla seg før kamp i Cmore studioet. Han sa at Fegor og Fellah "var utilgjengelige", mens Bojan "var skadet". Det tolker jeg som at Bojan hadde en reell skade, mens de to andre tydeligvis boikotter A-lags spill for tiden....

Rekdal sa dessverre også at det muligens kunne ta hele sesongen før laget var ordentlig innspilt

Venstresiden vår er ihvertfall i ferd med å bli klasse. Lecjaks og Calvo våre soleklart beste idag. Larsen og Gonzalez synes jeg derimot var shaky; førstnevnte glipper markeringen totalt på lille Reginiussen på 0-1 målet.

Utrolig kjipt å stå igjen med 0 poeng etter en sånn kamp. Må ha flere 3-poengere utover, ellers blir det en sesong i nedrykksgjørma

Comment

Her er det bare å forberede seg på å ungå å havne under streken. Gutta kommer på banen og det virker ikke som om de har trua på at dem kan vinne. Merker selv at jeg i situasjoner som burde vært potensielle farlige avslutningsposisjoner sitter med hvilepuls. Mos er en bra førsteforsvarer men det er også alt han er. Tror han kan spille resten av kampene våre uten å skåre. Når taktikken tydeligvis består i å slå langt på han som enslig spiss så vet du det kommer til å bli langt mellom skåringene. Synes det er klassisk "taktisk" fra Reka. Mulig han er et vinnerhue men i mine øyne er han ekstremt defensiv. På hjemmebane så skal man gå i strupen på motstander, stå høyt i banen og la motstanderne kjenne på at de spiller borte. Ikke ligge kompakt, slå langt å håpe på det beste. Kjenner jeg savner Martin og trygge 7 plasser. Satan så frustrerende dette er, og dette laget her skal ligge på et helt annet sted enn i bunnen av en middelmådig TL.
                              En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Working...
                              X