Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; VIF - RBK 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er det noen som har statistikk fra denne kampen?

Comment

Originally posted by bengt View Post
      Hadde sans for Bille, før kampen. Men det viste seg at han var like stor dritt som alle andre fra "trønderland". Er han en drittsekk eller er han lært opp i god trønderånd? Svinet skal være glad ikke Nøff så hva han gjorde mot bredden etter et av målene, da hadde han fått lengre ferie enn noen andre i fotballen. Hvis ikke de har sin vante hånd over RBK da.
      Joa, men hadde han vært Vålerengaspiller så hadde han vært en helt. Norsk fotball blir morsommere med fargeklatter som han!

Comment

kampen gikk som forventet, regnet med tap, hadde et håp i det blå om uavgjort. Jeg skjønner folks frustrasjon om og vente et år til, for den har vi hørt med MA, her var det kjøp av spillere som skulel "ta av" og gull og grønne skoger. Og så kommer Reka med det samme. Og jeg tror faktisk på Reka, selv om jeg var/er sterkt i mot alle byttene som han har gjort.

For Molde og Vålerenga er de som har brukt flest spillere på laget, og se hvor begge ligger, nesten i bånn!

Jan Leckjack har blomsret, TL beste, Calvo er på vei og mer spilletid på Aaron så tror jeg dette blir bra. Men ut med mos og innmed en erfaren spiller så går dette vår vei. Blir blandt de 4 beste ved årsslutt.

En liten tankevekker er Molde, ny trener og to gull på rappen!
        enga4ever

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Noen som så alle de gangene Mos var klar for å få ballen uten å få den? Gang på gang signaliserte han til lagkompisa sine at han ville ha ballen spilt i bakrommet så han kunne løpe etter den. Hadde han fått den ville han vært aleine med keeper mange ganger.

Men Berre, Grindheim, Hæstad, Calvo og alle andre valgte i stedet å stoppe opp for å vente på flere medspillere enn å sende den forløsende pasninga. Det er ikke Mos' feil.

Børven derimot signaliserer ikke dette og det virker som at han egentlig ikke vil ha ballen i det hele tatt. Sånn er en spiss uten selvtillit.
          Delvis enig i at det ikke bare er spissenes skyld men at det er kombinasjonen av at det er måten vi spiller på (valgene som blir tatt lenger bak i banen) og at spissene ikke tar de mulighetene de får. At de ballene som kommer ikke blir spillt i bakrom men ofte blir lempa høyt hjelper dem ikke akkurat.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
            Joa, men hadde han vært Vålerengaspiller så hadde han vært en helt. Norsk fotball blir morsommere med fargeklatter som han!
            Han oppfører seg som om han er Ronaldo eller Messi... men med scoringer på bare tre kamper av de femten han har spilt (inkludert treningskamper), så er blir det litt teit å oppføre seg så kvalmt.
            Tror vel de fleste RBK supporterne ikke ønsker å ha en så totalt uspiselig, juksende halvgod, idiot på laget...

Kunne gjerne ha tenkt meg både Svensson, Dockal, Reginiussen, Midtsjø, Elyonussi eller Sælnes. Idioten klarer jeg meg godt uten
            Blått og godt nyttår!

Comment

PS Fatter ikke at NØFF lar Bille holde på slik han gjorde mot Klanen på lørdag. Totalt unødvendig å vise fingeren å gjøre alt han kan for å provosere tilskuerne. Skal være glad at ingen hoppet over gjerdet og "tok han". Bille Nielsen gjorde ihvertfall alt han kunne for at det skulle skje. Vil vi virkelig ha slike tilstander i Norge, der spillerne oppfører seg slik?
              Blått og godt nyttår!

Comment

Originally posted by jimmern View Post
                PS Fatter ikke at NØFF lar Bille holde på slik han gjorde mot Klanen på lørdag. Totalt unødvendig å vise fingeren å gjøre alt han kan for å provosere tilskuerne. Skal være glad at ingen hoppet over gjerdet og "tok han". Bille Nielsen gjorde ihvertfall alt han kunne for at det skulle skje. Vil vi virkelig ha slike tilstander i Norge, der spillerne oppfører seg slik?
                finnes det ikke bilder/video av dette? Som man kan sende inn til nff... Synd om dette ikke blir noe sak hos nff, bare fordi det er en spiller på rbk.
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Overhodet ikke. Jeg liker ikke drittsekker selv om de skulle spille på mitt lag, og er ikke som mange andre tilgivende for slik oppførsel bare de er gode nok. Vil heller ha dårligere spillere enn svin på laget. Det er riktigere at norsk fotball blir morsommere med fargeklatter, men man kan være artige typer uten å være en drittsekk.

Som jimmern sier, han skal være glad ikke en supporter hoppet over gjerdet for å ta ham. Men hva hadde skjedd da? Nøff hadde straffet Enga strengt mens helten fra RBK hadde gått fri siden han spiller for "riktig" lag.

Comment

Originally posted by jimmern View Post
                    I så fall. Bør det få etter spill. Hvis det er likhet for loven, i hvertfall...

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=562547

Comment

Working...
                    X