Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

CUP! Asker - Vålerenga Onsd. 29 mai kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ziggy75 View Post
    Don Nasty! Hva gjorde Zahid feil da? Han slo noen bra pasninger igår og skaffa oss flere frispark. Du klarer ikke å se talentet der eller? Han var nære en scoring også.
    Det er jeg helt enig i! Hvis ikke Zahid får sjansen i slike kamper så kommer han aldri til å ta steget opp i det hele tatt. Fantastisk overblikk og bevegelse på han. Du ser virkelig klassen hans når han slår stikkeren ut på Calvo, den ballen er nødt til å slåes med voldsom følsomhet. Han er god til å rettvende seg i mellomrom og i de situasjonene er han den beste vi har i laget, men man ser også tydlig hvor svakhetene er.

Og det er ikke det defensive jobbinga, men duelspillet. Han er god i det offensive spillet, men med dueler/kroppsdueler så ser du at han ofte blir for lett. Han klarer fortsatt med lavt tyngdepunkt og god teknikk å noen ganger få med seg ballen, men man ser litt hvor problemet er også.

Uansett så mener jeg at Zahid ikke skal ha noen stor del av skylda for at vi "kollapser" i går. Asker er tydeligvis ett godt 2.div lag og de viser i andre periode i går hvorfor de er der de ligger. Førstemålet dems er jo flaks, og det er sånne situasjoner det er vanskelig å gardere seg mot. Andremålet er jo ett klassemål, selv om man kan stille litt spørsmålstegn til både Gudmund og Larsen sin involvering der. Uansett så er skuddet der lavt og hardt og de kan alltid lure seg inn, så jeg er litt usikker på om det var dårlig keeperspill eller at ballen kom ett sted der det er vanskelig å ta den.

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
      Tja, Reka presterte jo å signere Jan G Solli, og det etter langvarig prøvespill, så det meste er nok mulig fra den kanten.
      Jeg ser fortsatt ikke problemet med signeringen av Jan G Solli, han løste en problemposisjon for oss i vinter der vi manglet en back. Han presterte godt i vinter, gjorde seg på så måte fortjent til en kontrakt på en sesong.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
        Det er jeg helt enig i! Hvis ikke Zahid får sjansen i slike kamper så kommer han aldri til å ta steget opp i det hele tatt. Fantastisk overblikk og bevegelse på han. Du ser virkelig klassen hans når han slår stikkeren ut på Calvo, den ballen er nødt til å slåes med voldsom følsomhet. Han er god til å rettvende seg i mellomrom og i de situasjonene er han den beste vi har i laget, men man ser også tydlig hvor svakhetene er.

Og det er ikke det defensive jobbinga, men duelspillet. Han er god i det offensive spillet, men med dueler/kroppsdueler så ser du at han ofte blir for lett. Han klarer fortsatt med lavt tyngdepunkt og god teknikk å noen ganger få med seg ballen, men man ser litt hvor problemet er også.

Uansett så mener jeg at Zahid ikke skal ha noen stor del av skylda for at vi "kollapser" i går. Asker er tydeligvis ett godt 2.div lag og de viser i andre periode i går hvorfor de er der de ligger. Førstemålet dems er jo flaks, og det er sånne situasjoner det er vanskelig å gardere seg mot. Andremålet er jo ett klassemål, selv om man kan stille litt spørsmålstegn til både Gudmund og Larsen sin involvering der. Uansett så er skuddet der lavt og hardt og de kan alltid lure seg inn, så jeg er litt usikker på om det var dårlig keeperspill eller at ballen kom ett sted der det er vanskelig å ta den.
        Han bør nok bygge seg litt mer muskler, men mener at han også vil bli bedre i duellspillet hvis han får flere sjanser på a-laget også. Har sikkert litt med tempoet han ikke er vant til. Men man ser noen ganger kreativiteten og overblikket er veldig bra. På den korte tiden han var på banen igår, så slo han 2 eller 3 gjennombruddspasninger, som vi burde ha utnyttet mye bedre. Noen ganger er det greit å vrake muskler og duellstyrke for kreativitet, og noen ganger omvendt. :-) Synes at Rekdal i de siste kampene har valgt bort de kreative midtbanespillerne våres, og kanskje satser vel mye på ballvinning og raske overganger. Han kunne gjerne ha satt presset litt høyere, slik at vi kanskje vant ballen litt høyere nærmere målet til motstandern.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
          Han bør nok bygge seg litt mer muskler, men mener at han også vil bli bedre i duellspillet hvis han får flere sjanser på a-laget også. Har sikkert litt med tempoet han ikke er vant til. Men man ser noen ganger kreativiteten og overblikket er veldig bra. På den korte tiden han var på banen igår, så slo han 2 eller 3 gjennombruddspasninger, som vi burde ha utnyttet mye bedre. Noen ganger er det greit å vrake muskler og duellstyrke for kreativitet, og noen ganger omvendt. :-) Synes at Rekdal i de siste kampene har valgt bort de kreative midtbanespillerne våres, og kanskje satser vel mye på ballvinning og raske overganger. Han kunne gjerne ha satt presset litt høyere, slik at vi kanskje vant ballen litt høyere nærmere målet til motstandern.
          Ja han har utvilsomt satset på de mer defensive midtbanespilleren, men som Rekdal sa før sist kamp at det har litt med at vi ikke er godt nok form til å bruke den andre formasjonen og at planen er at vi skal komme oss over i en 4-2-3-1 formasjon og langt høyere press når vi får på plass den fysiske biten.

Men ja han trenger selvfølgelig litt tid på å bli vant til tempo, det går jo vesentlig raskere og det er også mye mindre bakrom enn i tippeligaen enn i 2.div.

Comment

• Kanskje ikke helt riktig tråd å ta det opp, men fant ingen 'stemnings-tråd'.
            Hørte jeg feil, eller hadde ikaros/iskoboys/sirkus/ med seg tromme?! Stod kanskje 10-15 meter til sida for dem, og hørte i ny og ne ei utrolig slitsom tromme!
            KOM IGJEN ENGA

Comment

• Originally posted by DonNasty View Post
              Dette var ræva, og byttene skjønner jeg ingen ting av, hva i al verden gjorde Zahid på banen? Vi hadde ikke seieren i vår hule hånd, så det var ingne grunn til og sette han innpå før Hæstad, helt merkelig.
              Og bytte med Børven - Mos WTF??? er det for og få Mos i form, skal vi virkelig forlenge kontrakten med han, send han hjem til copenhagen pent brukt og takk for lånet. Bytte ut en mann som endelig har begynt og score igjen, hva er dette for noe vissvass
              Det Reka burde ha gjort hvis han på død og liv måtte bytte ut Børven, var og sette Aaron inn som spiss.
              en merkelig taktikk fra Reka i dag, til tross for en bra start 11er, dette klarer ikke mine tynnslitte nerver lenger.
              Marcel hadde også en svært dårlig dag på jobben, var upresis, mistet mange baller, tapte dueller, godt det er pause nå.

Calvo var og er konge, han vil bare bli bedre og bedre, samme som Leckjacs, jeg tror disse spillerene er for gode for VIF rett og slett, de andre henger ikke med, de er for raske og spiller for mye i lengderetning.
              Larsen.. spillte han i andre omgang, jeg så han ikke???
              Jeg kan være enig med at Zahid begynte svakt da han kom inn. Antakelig ville han "vise seg" og "vise seg" ble at han forsøkte seg på noe fikst, som gjorde at motstanderen brukte muskler mot han og han fremsto som lett. Men etter hvert tok han seg opp. Beveget seg bedre og fikk ballen og avslørte at han har overblikk når han får sjansen. Han kunne vel faktisk fått en assist, hvis Mos var i "killer-humør" for det innlegget hans er i bunn og grunn er skreddersydd for en spiller å møte med hodet. På slutten så var Zahid smart da han holdt på ballen og gjorde at han det ble frispark.

Så alt i alt et godkjent innhopp fra Zahid.

Comment

• Originally posted by SondreSM View Post
                Kanskje ikke helt riktig tråd å ta det opp, men fant ingen 'stemnings-tråd'.
                Hørte jeg feil, eller hadde ikaros/iskoboys/sirkus/ med seg tromme?! Stod kanskje 10-15 meter til sida for dem, og hørte i ny og ne ei utrolig slitsom tromme!
                Var nok bare en søplekasse dessverre!
                Ikaros Oslo

Comment

• Originally posted by GrusommeIvan View Post
                  Var nok bare en søplekasse dessverre!
                  Det er jo synonymt med tromme...

Comment

Working...
                  X