Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM 4. runde trekning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by McCabre View Post
    Går ut fra at du tenker på Bojan i tillegg til Fellah og Ogude, og ikke Muri ?
    Ja. Muri er nok tilbake skal du se

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Blir overrasket om noen av disse tre får mer spilletid under Rekdal.
      Liker ikke det der, primadonnanykker eller ei. Rekdal er ikke akkurat Sir Alex Ferguson heller.

Comment

Originally posted by donny View Post
        Liker ikke det der, primadonnanykker eller ei. Rekdal er ikke akkurat Sir Alex Ferguson heller.
        Er nok flere sider av hva som skjer her..har ikke lyst til å korsfeste Fellah heller! Synes det er rart at det ikke er lagd noe sak ut av dette i media enda.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
          Som du forutså mot Asker...? - Rimelig slitte nerver på slutten der!
          'Walks in the park' får'u kun når du speller GOLF!

Vi får null gratis i neste runde mot hardtarbeidene og gjerrige saftbønder.
          Helt enig, jeg var sikker på at den kampen ville bli en walk in the park, men det ble det motsatte, mine tynnslitte nerver klarer ikke mer av dette. Mot singdal satser jeg på Rekdal sin erfaring og hjemmebane.

La oss spasere frem til en cup finale på ullevål der vi møter RævBK.
          enga4ever

Comment

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men Vålerenga har søkt om å få utsatt kampen til enten 26.juni eller 3.juli

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
              Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men Vålerenga har søkt om å få utsatt kampen til enten 26.juni eller 3.juli
              Er vel en regel om at dersom to spillere, som har startet i to av de siste tre kampene, er uaktuelle pga landslagsoppdrag, vil kampen bli utsatt. For oss gjelder det Calvo og Kongshavn. Dette skal med andre ord være en formalitet.

Comment

Er i varmere strøk 19/20, så ja takk til utsettelse. Denne vil jeg overvære på Ullevaal. Tror ikke det skader med litt ekstra tid til trening og terping for laget heller.

Comment

Denne er nå bestemt utsatt! Ny dato kommer senere.

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle282499.ece

Comment

Ny dato er 26. juni.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...pilles-26-juni

Comment

Kjipt, er nære en felels ferie, er redd vi mister mange tilskuere, men det positive er at Calvo, Kongshavn og Ogude er tilbake, får håpe at de ikke skader seg. Hadde håpet på en tidligere kamp, da jeg er a-lags sulten allerede.
                      enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                        Kjipt, er nære en felels ferie, er redd vi mister mange tilskuere, men det positive er at Calvo, Kongshavn og Ogude er tilbake, får håpe at de ikke skader seg. Hadde håpet på en tidligere kamp, da jeg er a-lags sulten allerede.
                        Det er Sogndal i fjerde runde. Det ville antageligvis ikke dukket opp mange uansett. Eneste gangen folk bryr seg om cupen er når man er i finalen.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Det er Sogndal i fjerde runde. Det ville antageligvis ikke dukket opp mange uansett. Eneste gangen folk bryr seg om cupen er når man er i finalen.
                          Uenig.
                          Selv om det er få folk på kampene, så har vi jo blitt dritsure når vi har blitt slått ut i tidlige runder... Vi bryr oss - affal da...
                          Og semifinaler har vel ikke så verst besøk, eller?

I år mener jeg cupen betyr enormt mye - pga. jubileumsår og en dårlig start i serien...

Comment

Hvis alle som bryr seg kommer blir det mange. Så det er jo egentlig opp til oss selv.

Comment

Håper jeg får en mulighet til å se den fra Torremolinos! Finner vel en pub med WiFi tenker jeg
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

Hm... Nå er SOgndal på Onsdag 'den viktigste kampen i verden'...
                                Gonzales må stå over Simon Larsen tar vel plassen hans.

Ellers kan gjerne samme laget som mot Molde starte neste - bortsett fra Børven. Vil ha Samuel inn for han og forhåpentligvis drepe kampen tidlig - for en gangs skyld.

Comment

Working...
                                X