Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Myhre må gå!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Myhre må gå!

Ikke nødvendigvis fordi han er en dårlig trener, men fordi vi trenger en litt mer gal vinnertype. En som skaffer oss sårt tiltrengt mediaoppmerksomhet, og som tar oss tilbake til toppen av TL. Myhre en en trivelig kar, sikkert også ok å ta en øl sammen med, men ikke riktig mann for et ambisiøst Vålerenga.

Det er lenge siden VIF var like usexy for media som vi er nå...

Re: Myhre må gå!

Øh...

Mener du han må gå nå, fire kamper før sesongslutt? Det er da ikke bestemt hvem som er trener i Vif til neste år.

Comment

Nei! Når sesongen er over. Som hovedtrener.

Comment

når sant skal sies så har vi vel ikke vært så veldig mye i media siden siem dro ut døra på valle vel....

greit vi hadde en del media i fjor også da ivers var der,men da profiler drar å vi ikke har folk i administrasjonen som jobber å har slikt mediatekke som siem hadde da blir det lite media fokus.

greit trenern står for det sportslige å skape resultater.

men å si at myhre må gå pga at han ikke får media til å skrive mye om enga blir vel litt for dumt vel?

slik jeg ser det er trenerns jobb å skape resultater og trene laget ,så får markedsavdelingen og direktør/sportslig leder ta seg av medie intressen å skape blest rundt klubben.

MVH Gøran

Comment

Har vi ikke ansatt en kar som skal ta seg av mediesaker?

Kan ikke si at jeg har sett spesielt mye til han......

Comment

må bare le jeg altså....hvorfor skal man alltid sparke trenern etter et tap? etter hvert tap med rekdal som trener, kom det et innlegg her med tittelen "nå må rekdal gå"...å nå har det jaggu begynt å komme om myhre allerede..greit, trenern setter opp formasjoner og spillestil, men det er da for faen ikke han som skal spille pasninger og score mål?? hvis myhre burde gå, er det ganske mange utpå banen som burde gått også, etter kampen i går å dømme....
            <---Sjappesmurfen--->

Comment

---------------------------------------------------------------

når sant skal sies, så er det ikke mye om vålerenga det er å skrive om nå heller...ingne trenere som kommenterer enkeltspillere..ingen gullkamp heller, ingen nedrykk, ingen spillere som roper høylytt.

men igjen det er alltid noe om vålerenga i avisene....jeg driter i om enga er sexy i media...og hvis trenern skal sparkes pga det...så må det være noe gærnt med de som påstår det..

angående ambisjonene til Myhre...så sier det seg selv at hans mål er å vinne hver eneste kamp..og hvis det er feil..så må det være noe gærnt med de som kommenterer hans ambisjoner.

angående det med å være defensive.....VI gjorde offensive bytter igår...når vi setter inn fellah og lange.......det blir feil å si at Myhre er defensiv..for det er noe han ikke har vært....

men det vi kan si er at vi er blitt bedre defensivt etter Myhre kom...og de resterende kampene så kommer de til å terpe på offensive....og da blir det perfekt skal jeg si deg..

om Myhre er best egnet eller ikke..

det skal jeg la de som har ansvaret for det ordne

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 17:31 skrev sjappesmurfen:

> må bare le jeg altså....hvorfor skal man alltid sparke trenern etter et tap? etter hvert tap med rekdal som trener, kom det et innlegg her med tittelen "nå må rekdal gå"...å nå har det jaggu begynt å komme om myhre allerede..greit, trenern setter opp formasjoner og spillestil, men det er da for faen ikke han som skal spille pasninger og score mål?? hvis myhre burde gå, er det ganske mange utpå banen som burde gått også, etter kampen i går å dømme....

-----

Det verste er jo at vi ikke tapte en gang..

Med Myhre som hovedtrener i Vålerenga har vi denne statistikken: 3-1-1. Målforskjell 9-4.

Det er ti poeng på fem kamper, 2 poeng i snitt, og strengt tatt ikke veldig dårlig.

Det igjen gir 52 poeng på en sesong, eller en målforskjell (rundet av) på 47-21, noe som burde holde til en plass rimelig høyt på tabellen..

Comment

Når slike pisseinnlegg skrives regner jeg nesten med at du er Fuglevenn eller ballebergenser. Virker som du bare er hypp på å få avisene til å skrive at "det murrer i Vålerenga" eller noe i den duren.

Slett hele tråden`a. Blir sur av å se på den!
                  Man må delta for å vinne

Comment

Tror du media er innteresse av å skrive om markedskonsulenters ve og vel?

Comment

Hallo! hvem er det som sier at Myhre må gå pga tap? Nå må folk lese innleggene før dem svarer.

Comment

Problemet er at ingen bryr seg. Vi er i ferd med å bli glemt. Vi deler ut 6000 gratis billetter, til tross for det, har vi ferre på gårsdagens kamp enn Viking, et lag som ligger på sisteplass. Klanen kommer stort sett, mens "vanlige" tilskuere knapt vet at det er kamp. Dette er en gryende identitetskrise. Vi har ingen lokalaviser som følger oss tett, og Aftenposten morgenutgaven har ikke skrevet om enga på flere uker, hvis vi ser bort fra dagen etter kamp. I tillegg har Dagbladet og VG har også nesten sluttet å skrive om oss.

Noen vil sikkert peke på at vi har klubbens tredje beste sesong når det gjelder tilskueroppsluttning, men det er krampetrekkninger fra fjoråret og Klanens lojalitet.

Nå må vi våkne opp! Klubben sliter.

Comment

jeg forstår hva du mener.....men Vålerenga er en klubb MANGE bryr seg om uansett...

MEN det er de nøytrale tilskuerne vi taper....folk vil kanskje heller se rbk-lyn kanskje LSK-Stabekk....fordi det erk amper som har en betydning..

vår kamp var mot et lag som spiller møkkafotball...det skremmer mange nøytrale tilskuere..

de kampene jeg har vært på iår..er det merkbart på hovedtribunen at det ikke er like mange som ifjor....vi kan likesågodt skylde på media å fokusere på at ENGA er dritdårlige....som vi kan si det positive....de har skrevet...fordi det har de ikke gjort på mange år.

Comment

Disse gratisbillettene blir ikke regnet med. Det er betalende tilskuere som er offisiellt
                            Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 21:20 skrev thorstein:

> Disse gratisbillettene blir ikke regnet med. Det er betalende tilskuere som er offisiellt

----

Hm, trodde det var antallet tilskuere gjennom porten jeg?

Selv om vi har solgt la oss si 6.000 sesongkort, blir kun de som faktisk er på stadion telt, f.eks.

Comment

Working...
                              X