Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Førde - Vålerenga 2, søndag 2/6 kl 1630

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JohnF View Post
    2-0 til Førde. 86 min.
    Da er vel kampen avgjort.
    Er nok det, men kan ikke ta det så tungt. Barn mot voksne mannfolk. Vedder mye på at vi kunne sett tosifra hvis endel andre TL-lag hadde spilt med sine 16-17 åringer.

Comment

Tapet måtte komme engang. Men laget kan jo snu også dette til noe positivt. For nå kan de vise hvor sterk psykisk de er. For med så unge spillere så er det gjerne veldig høyt opp eller veldig langt nede. Så de vil ha muligheten til å korke denne bølgedalen allerede neste helg. Nakkim og Solli er kanskje klar til neste helg. Og med Solli som den dype og Blårud foran så kan ting gå veldig annerledes.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Er nok det, men kan ikke ta det så tungt. Barn mot voksne mannfolk. Vedder mye på at vi kunne sett tosifra hvis endel andre TL-lag hadde spilt med sine 16-17 åringer.
        Det gjorde meg nyskjerrig, så jeg sjekket med hva f.eks RBk stilte med i siste kamp. De spilte i går mot Kåffa. Tapte 4-0. Og etter hva jeg har telt opp av fødselsdatoer, så brukte de 8 SISTEÅRS-juniorer i startoppstillingen.

Vi brukte som kjent 1 førsteårs senior (Shola), og to sisteårs juniorer (Knutsen og Ahmadi).

Comment

Aleksander Olsen etter kampen: http://www.vif-fotball.no/news/artic...s-en-pa-trynet

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Vi brukte som kjent 1 førsteårs senior (Shola), og to sisteårs juniorer (Knutsen og Ahmadi).
            Vålerenga 2 startet med fire sisteårsjuniorer i dag. Øyvind Knutsen, Fitim Kastrati, Shåresh Ahmadi og Monir Benmoussa.

Comment

Originally posted by Thomas View Post
              Vålerenga 2 startet med fire sisteårsjuniorer i dag. Øyvind Knutsen, Fitim Kastrati, Shåresh Ahmadi og Monir Benmoussa.
              Mener å huske at Kastrati, Benmoussa er 95-generasjon.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                Mener å huske at Kastrati, Benmoussa er 95-generasjon.
                Nei, de er født i 1994 begge to.

Comment

Working...
                X