Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fottballferie - også for gutta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fottballferie - også for gutta?

TL har ferie/fri fram til 22. juni - (Vel ca. halvparten av TL-lagene har cupkamp 19. juni... Vår blir forhåpentligvis utsatt)

Mulig det er et dumt spørsmål ,men jeg lurer: Har spillerne til Vålerenga FRI ei uke nå, eller?
    (Helt ok om fotballspillere har fri litt om sommern, de og - syns nå jeg. Er de seriøse, så sørger de for å holde seg i bra fysisk form)...

Vålerenga-spillerne har ferie nå, men har fått med seg et treningsprogram fra Valle. Gutta er tilbake på jobb i begynnelsen av neste uke.

Comment

EDIT: Kollega Thomas kom meg i forkjøpet

Comment

Kjappe svar her, gitt! Thanx!

Comment

Så får vi håpe at spillerne er profesjonelle nok til å skjønne at egentrening faktisk er trening. Dessverre har vi noen som tror egentrening er ferie hvor man kan slappe av uten å gjøre en drit.

Comment

Spillerne har ferie. Men man forventer at når de kommer tilbake, så skal de være i stand å utføre jobben sin som før de dro på ferie.

Ferie med egentrening. Det er egentlig en grei pekepinn på hvem som har profesjonelle instinkter og hvem som ikke har det. Ta f.eks spillerne Suleiman og Samuel. Begge var ikke akkurat topptrent når de kom tilbake på nyåret. Da var "stallordren" å komme seg i form. Resultat:

Samuel er her fortsatt, Suleiman er utleid til adecco. Tipper at Samuel vil bruke denne ferien litt annerledes enn den han hadde frem til nyåret.

Comment

De fortjener ingen lang ferie..kunne fått max 3 dager men thats it. Resten skulle være trening trening trening. vært for dårlige til at noen som helst fortjener noe slik. Er mengde ting av jobbe med til det er pån igjen.

Jeg stoler IKKE på at det blir noe spess "egentrening" på spillerne i ferien. Synes det er viktigere at man hadde brukt mye av ferien på å bedre på alle de tingene vi har vært elendig på enn at de skal late seg på stranda eller hva enn de gjør.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                De fortjener ingen lang ferie..kunne fått max 3 dager men thats it. Resten skulle være trening trening trening. vært for dårlige til at noen som helst fortjener noe slik. Er mengde ting av jobbe med til det er pån igjen.
                Dessverre er dem arbeidstakere på lik linje med alle andre i Norge og har derfor krav på x antall uker ferie om sommeren...

Comment

Working...
                X