Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brann henter ekspertise fra Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brann henter ekspertise fra Vålerenga

Da ser det ut som Kaz er 100% ferdig i Vålerenga og tar med seg sin Vålerengalærdom til Bergen for å styrke deres treningsfilosofi.... Er dette greit??

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6707658.ece
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Originally posted by arvegods View Post
    Da ser det ut som Kaz er 100% ferdig i Vålerenga og tar med seg sin Vålerengalærdom til Bergen for å styrke deres treningsfilosofi.... Er dette greit??

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6707658.ece
    Gresset var vell grønnere på den andre siden...

You see what i did there?

Comment

Det er vanskelig for folk utafra å se hva han har tilført oss, så denne overgangen er det vrient å synes noe særlig om.
      Tviler på om det er noen kjempekrise for å si det sånn.

Comment

Han hadde ord på seg for å være en god spillerutvikler. Var alvorlig syk en periode og vet ikke om det at sønnen spiller for skarrepakket har noe å si.

Litt vanskelig å mene så mye om dette. Kan jo være alt fra at Rekdal vil ha inn en annen, til at Kaz ikke kunnr fordra Rekdal, til at han ville bo i nærheten av sønnen, til at skarrepakket tilbød kjempelønn, til helt andre ting.

Var i alle fall sykemeldt en god stund og historien har vel vist at det er mulig å få fram gode spillere også uten Kaz.

Eksakt hva hans rolle har vært i vårt talentarbeid og med a-laget vet jeg ikke. Men jeg antar det er mulig å finne en som er minst like god. Styreformann i klubben er tross alt headhunter.

Comment

Garantert noe med at sønnen spiller der å gjøre. Virker som en hyggelig kar, men at dette er noe kjempetap, tviler jeg på.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Garantert noe med at sønnen spiller der å gjøre. Virker som en hyggelig kar, men at dette er noe kjempetap, tviler jeg på.
            Kommer vel helt an på hvem vi får inn i stedet for Kaz? Har tiltro til at det blir en god en...

Mange takk for jobben Kaz! - Og ikke altfor mye lykke til i Berrgen!

Comment

Ble det ikke sagt den gangen pjokken hans skulle forlate Liiiin at det var helt uaktuelt for han å spille for VIf sålenge faren hans var med i trenerteamet?

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
                Ble det ikke sagt den gangen pjokken hans skulle forlate Liiiin at det var helt uaktuelt for han å spille for VIf sålenge faren hans var med i trenerteamet?
                Mulig det... men folk kan jo skifte mening etter som åra går - t.o.m. mht. å jobbe for/med faren sin!

Comment

Working...
                X