Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Moss - Vålerenga 2, lørdag 15. juni kl 1600

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

flere som har falt ut

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      flere som har falt ut
      jepp. i gang nå

Comment

1-0 Shåresh

Comment

Jadda! Han er en målsnik.

Enga er selvsagt med til Kypros, til irritasjon for noen her.

Comment

Hvem var det som mista ballen i forsvar der? Fantastisk redning av Knutsen i alle fall.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Hvem var det som mista ballen i forsvar der? Fantastisk redning av Knutsen i alle fall.
              så ut som Nasberg.

Comment

helvetes ræva stream hos meg. av og på hele tiden

Comment

helvetes ræva stream hos meg. av og på hele tiden
                  Samme her. Dittoslo burde dratt ned og streamet den kampen selv.

Comment

Litt mer fart i beina på shåresh der så hadde det stått 2-0

Comment

2-0 Gahyas

Comment

Så fikk man en seier igjen. Av det jeg kunne se mellom start og stopp var at Zahid var den beste på banen.

Comment

Det var Rahmani så vidt jeg husker for mitt utbrudd på Bohemen. Takker Bohemen for god service og vi fikk både se Vålerenga 2 (dog med noen små pauser) og Norge U21 etter å ha tatt banen ned etter damekampen. Tre kamper på drøye fem timer er ikke værst...
                          in Absinthia

Comment

Asker klarte bare uavgjort i siste kamp. Så med seier hjemme mot Asker i neste serierunde, så vil Enga2 være ny serieleder. Gitt at Førde på samme poengsum ikke vinner med mer enn 2 mål enn Enga2

Comment

Asker klarte bare uavgjort i siste kamp. Så med seier hjemme mot Asker i neste serierunde, så vil Enga2 være ny serieleder. Gitt at Førde på samme poengsum ikke vinner med mer enn 2 mål enn Enga2
                              Hehe, med tanke på at A-laget sleit med å vinne mot Asker i cupen tror jeg vi skal være veldig glad for poeng når G19-laget vårt møter samme motstand.

Comment

Hehe, med tanke på at A-laget sleit med å vinne mot Asker i cupen tror jeg vi skal være veldig glad for poeng når G19-laget vårt møter samme motstand.
                                Ja Asker har vist at de er et godt lag på dette nivået og var gode i 2.omgang i cupkampen. Men utfra resultatene deres i det siste, så virker de å være litt på vei ned formessig. Nå har ikke akkurat våre gutter vært outstanding i de siste kamper. Men spiller gutta den beste fotballen de har vist i år, så har de en sjanse.

Og forhåpentligvis så kan man få stream som faktisk holder mål, for å ikke glemme kommentatorer som faktisk har en viss forståelse for når man skal prate (og ikke minst prate om) og når man skal holde kjeft.

Et lite tips til disse moss-kommentatorene (ja hvis de kommer inn på siden) det er faktisk lov å nevne lagoppstillingene før kamp. Videre er det faktisk lov å nevne motstandernes spillerne når det er angrepspill.

Comment

Working...
                                X