Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Molde 3-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Molde 3-3

jeg hater fotball så jævla mye

1 poeng er for dårlig. punktum!

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
      HVOR MANGE GANGER SKAL VI FÅ EN I RÆVA FØR VI FORSTÅR AT DEFENCE PISS IKKE FUNKER FOR OSS???
      Amatører, tragisk, ræva, taktisk idioti, ja jeg sier det, fordi det er slik. Vi har aldri til nå klart og holde på en ledelse, det funker ikke for oss. Hvorfor er det så himla vankelig og forstå???
      Det har INGENTING med taktikk å gjøre, men spillerne har så dårlig selvtillit at dette skjer automatisk. Hvorfor kan du ikke høre intervjuer Rekdal gjør, når han blir spurt om akkurat disse spørsmålene? Det er vel for mye forlangt tenker jeg.

Skjønner forøvrig godt Rekdal sin frustrasjon, når vi får frispark imot på offensiv halvdel, og Molde gang på gang får frispark FOR på offensiv halvdel. Når i tillegg 2-3 Molde spillere skulle hatt gult kort for å spille bort ball, men slipper og vi får FØRSTE gang det skjer.
      Dommern avgjorde sikkert ikke kampen, men burde blåst i forkant av 1-1 målet da DFH ble uregelmessig hindra i å nikke ballen.
      Med andre ord, dommer gjør en mindre god kamp, men vi må takke vårt midtforsvar og spiss for at vi slipper inn så mange, og ikke scorer mer.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg vill ha børven på 2nd laget.

Og et lag som vinner kamper

Comment

Originally posted by Flem View Post
          Engasjert er greit, men ikke tulling.
          Joda. Tullinger er også greit, men ikke å rakke ned på spillere som lokalhelt påpeker.. :-)

Comment

Hadde Samuel starta, som har scoret alle mål i det siste, hadde vi vunnet dette. Taktisk blunder av Rekdal

Comment

Originally posted by Trym View Post
              Joda. Tullinger er også greit, men ikke å rakke ned på spillere som lokalhelt påpeker.. :-)
              Vi er nok enige, tullinger er greit, men ikke å være tulling
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Det har INGENTING med taktikk å gjøre, men spillerne har så dårlig selvtillit at dette skjer automatisk. Hvorfor kan du ikke høre intervjuer Rekdal gjør, når han blir spurt om akkurat disse spørsmålene? Det er vel for mye forlangt tenker jeg.
                Ok, og hvem ga Diego ordre om å hale ut tiden på cornern? Eget insiativ? Og hvorfor sette innppå en forsvar spiller på midtbanen, fordi han har spilt midtbane før for 3 år siden... Og starte med Aaron på benken etter to bra kamper og 4 mål, dårlig selvtillit? Sorry, men den kjøper jeg ikke, RÆVA taktikk, helt enkelt. Selv vi på sidelinja ser det. .
                enga4ever

Comment

Originally posted by Ordensmann View Post
                  Hadde Samuel starta, som har scoret alle mål i det siste, hadde vi vunnet dette. Taktisk blunder av Rekdal
                  Jeg er veldig usikker på om Samuel er så god som vi håper på dette nivået. Han går gang på gang i offside (ikke denne kampen), og gjør en rekke dårlige valg. Dette blir sikkert bedre med mer spilletid, og akkurat nå ville jeg foretrukket Samuel fordi alternativene er så dårlige.

Comment

Ok, og hvem ga Diego ordre om å hale ut tiden på cornern? Eget insiativ? Og hvorfor sette innppå en forsvar spiller på midtbanen, fordi han har spilt midtbane før for 3 år siden... Og starte med Aaron på benken etter to bra kamper og 4 mål, dårlig selvtillit? Sorry, men den kjøper jeg ikke, RÆVA taktikk, helt enkelt. Selv vi på sidelinja ser det. .
                    Skjønner jo at du har høy fotbalforståelse, så jeg lar det ligge med det.

Comment

Originally posted by Ordensmann View Post
                      Hadde samuel startet, hadde vi garantert fått flere offside og frispark i mot oss. Rekdal har hele tiden sett dette problemet, hvor han sier at Samuel fremdeles mangler mye taktisk forståelse.
                      At hverken Børven eller Mos klarer å spille for tiden, er jo et argument for å sette han på allikevel. Men i denne kampen, hvor vi får 3 mål, vet jeg sannelig ikke om Samuel hadde gitt oss mer mål, rett og slett fordi kampen ville nok fått en annen utvikling.

Mener derimot at Samuel burde blitt hevet innpå tidligere, men da burde vi også ha satsa mer offensivt, og heller fått inn Mos el Blårud isteden for Thomassen.
                      Nå gikk Rekdal for den deffensive varianten.

Alt i alt, 3-3 var rettferdig, i en kamp der vi så to lag som garantert kommer til å vinne mye denne høsten!
                      tror også at 3-3 her er en god inngang mot Sogndalkampen. Nå bør gutta ha fått blod på tann

Comment

Er det bare noe jeg innbiller meg, eller har nivået i tippeligaen generelt blitt utrolig mye dårligere de siste årene? Virker som lagene varierer fra bra til groteskt dårlig flere ganger hver kamp. Virker som det eneste man må gjøre for å bli seriemester er å heve bunnnivået sitt til "anstendig" så vinner man langt fler kamper enn man taper.

Comment

Originally posted by skog View Post
                          Er det bare noe jeg innbiller meg, eller har nivået i tippeligaen generelt blitt utrolig mye dårligere de siste årene? Virker som lagene varierer fra bra til groteskt dårlig flere ganger hver kamp. Virker som det eneste man må gjøre for å bli seriemester er å heve bunnnivået sitt til "anstendig" så vinner man langt fler kamper enn man taper.
                          Til dels enig, men jeg mener det gjelder forsvarsspillere. Det scores for mye mål, og for enkle mål. Det betyr jo ikke at det er mye gode angrepsspillere, men det gjøres veldig mye rart bakover i år.

Comment

Dette er egentlig ganske typisk Rekdal. Slik har han gjort før, også i som forrige periode. Men før satte han inn seg selv for å ri på en ett måls ledelse.
                            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Fint det.

1. Selv Barcelona drøyer tida på corner etter 88 minutter når dem leder med ett mål.

2. Berre er ferdig, orker ikke noe som helst mer. Hva skal vi gjøre? Sette innpå rutinerte Thomassen eller urutinerte Blårud. Tror du Blårud hadde hindra Molde i å score?

3, Hvor mye har du sett av Samuel i det siste? I kamper. På treninger? Fyren er ikke godt nok trent til å holde ut i 90 minutter. Børven var den som kom tilbake i best form av alle etter sommerpausen. Får vi Børven i gang har vi en stjernespiss. Nå er han helt ute av touch, men han holder i 90 minutter i alle fall. Husk at Samuel fikk krampe under OPPVARMINGA da laget møttes etter vinterpausen. Fyren har ikke treningskultur. Selv om han har skjerpa seg en del så orker han ikke 90 minutter.

Angående de fire måla så har disse kommet fra en samlet lengde på 8 meter fra mål, og det siste kom fra 7 meter. Tap ins med andre ord. Mål er mål, naturligvis, men noen ganger høres det bedre ut enn hva faktum er.

Comment

Working...
                              X