Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

CUP: Vålerenga - Sogndal onsdag 26/6 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CUP: Vålerenga - Sogndal onsdag 26/6 kl 18:00

Kommer det for få folk på grunn av høye billettpriser? Vålerenga tester ut dette hypotesen ved å senke prisen til 100 kroner for voksne på Vestbredden og VG Nedre og 50 kroner for barn overalt. Så får vi se da...

Gonzales er ute med karantene etter sitt røde kort mot Asker. Inn kommer enten Ivan Näsberg (som sto over rekruttkampen i dag) eller Simon Larsen. Sistnevnte har vært småskadet og er usikker til kampen.

Aaron Samuel sier han har litt vondt i magen og nekta å være med på treningene etter Molde-kampen søndag og mandag. Da blir han sannsynligvis heller ikke med i kamptroppen. Det betyr Børven fra start igjen. Min oppfordring til alle som vil ha han ut av laget: Sjekk innsatsen han legger ned og spør deg selv om Samuel hadde gjort det samme.

Flere av spillerne sleit med støle muskler etter Molde-kampen i dag, derfor droppa dem treninga i Asker og tok en lett økt på Valle i stedet. Til Asker reiser dem i morra for å få en økt.

Cupen er det eneste vi kan vinne i år så håper så mange som mulig tar turen til Ullevaal. Billetter får du kjøpt i Sjappa og på Ullevaal kampdagen.
    Last edited by FrankO; 25.06.2013, 12:42.

Obs: Værvarsel - møkkavær!!

Originally posted by FrankO View Post
    Kommer det for få folk på grunn av høye billettpriser? Vålerenga tester ut dette hypotesen ved å senke prisen til 100 kroner for voksne og 50 kroner for barn. Så får vi se da...
    Fint av klubben å senke prisene!
    Hadde bare værgudene spilt på lag, så hadde det hjulpet enda mer.
    Men, nei - det spådd møkkavær - skikkelig møkkavær - regn, vind og mer regn før, under og etter kampen!!

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl..._for_time.html

Vel, vel - vi har nå tak over hue de fleste steder - og 'klær etter vær' funker her...

Comment

Morten N har tro på Børven-hat-trick i morgen...
      http://www.klanen.no/blog/2013/06/mo...gndal-i-morra/

Tja, hvorfor ikke? Børven er vel faktisk vår toppscorer så langt i cupen.
      Tre mot Ullern og ett mot Asker er vel fasit så langt, eller?

Comment

Statistikk mot Sogndal:
        http://www.vif-fotball.no/news/artic...gndal-i-morgen

Merker meg at vi har mange uavgjorte mot dem hjemme (6) Og 5 seire og kun 2 tap...

Comment

Noen som vet om den går på tv?

Comment

Originally posted by Myhre View Post
            Noen som vet om den går på tv?
            Fant ut av det. Tv2 sport for de som lurer

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Kommer det for få folk på grunn av høye billettpriser? Vålerenga tester ut dette hypotesen ved å senke prisen til 100 kroner for voksne og 50 kroner for barn. Så får vi se da...
              Hvordan har dette blitt markedsført?

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                Fint av klubben å senke prisene!
                Hadde bare værgudene spilt på lag, så hadde det hjulpet enda mer.
                Men, nei - det spådd møkkavær - skikkelig møkkavær - regn, vind og mer regn før, under og etter kampen!!

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl..._for_time.html

Vel, vel - vi har nå tak over hue de fleste steder - og 'klær etter vær' funker her...
                Øs pøs regnvær mot Sogndal bringer jo tilbake gode minner
                En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Møkkavær, en x runde i cupen, Sogndal, midtuke, ferie... You see my point? Jeg tror billige billetter betyr lite, om folk i det hele tatt vet om det.

Så vi kommer nok dessverre til å bli veldig få i morgen. Men jeg slår til! Tar med kona så jeg bidrar med dobbet så mange som jeg pleier på Ullevaal.

Så får jeg klippe fra den andre tråden jeg trodde var kamptråden så vi snakker litt sportlig også;

Ser at Espen Berntsen dømmer. Da er det kanskje sjanse at spillerne skal avgjøre kampen? Tror vi er bedre enn Saftbygdas 11 menn, med mot 12 blir det nok vanskelig selv om vi viste veldig gode takter i lørdag.

Comment

Hvis det er senket bilett priser er jo annonseringen elendig.

Comment

Klart man skal på kamp, uansett vær, uansett motstander, uansett turnering!

Har sesongkort, og har ikke fått tatt meg tid til å skaffe billetter til denne matchen. Dette kan jeg vel gjøre på stadion? Men hvor?

Comment

Billettluke 7, er i alle fall der jeg har tenkt å hente min billett!

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                          Har sesongkort, og har ikke fått tatt meg tid til å skaffe billetter til denne matchen. Dette kan jeg vel gjøre på stadion? Men hvor?
                          Det heter Dråpen og er det ekstrabygget nederst på dette kartet.

Comment

Hadde håpet på Julikamp da jeg fortsatt er utenlands, så her blir det vglive. Forventer at gutta går ut i 110!

Kom igjen Enga!

Comment

Der var da voldsomt så sent denne cuptroppen skulle publiseres!

Comment

Working...
                              X