Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

CUP: Vålerenga - Sogndal onsdag 26/6 kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sitter på flyplassen uten og ha sett noe men hver dag vi slår Sogndal på Ullevål i striregn er en festdag. Da feirer vi 100 med cupgull!

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
      2040 mennesker i dette flotte været i ferien! Jaja...
      Når var sist det var så folk på Ullevaal?
      Jeg kan ikke huske noe slikt før. Jeg var på Vålerenga - Ullkisa for noen år tilbake i cupen, men var langt flere den gang, og mener det var midt i ferien også.
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
        Når var sist det var så folk på Ullevaal?
        Jeg kan ikke huske noe slikt før. Jeg var på Vålerenga - Ullkisa for noen år tilbake i cupen, men var langt flere den gang, og mener det var midt i ferien også.
        Mot Ull-Kisa i 2009 var det 2016 tilskuere, så det har nok vært noe slik før.

Comment

2000 solgte billetter (var langt færre) på Ullevaal i dag.

Fire personer som diskuterte i kamptråden underveis.

Fire kommentarer tre kvarter etter kampslutt.

Tipper at dere som dreit i å dra/se på kampen er noen av dem som skriker høyest etter cupfinalebilletter.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            2000 solgte billetter (var langt færre) på Ullevaal i dag.

Fire personer som diskuterte i kamptråden underveis.

Fire kommentarer tre kvarter etter kampslutt.

Tipper at dere som dreit i å dra/se på kampen er noen av dem som skriker høyest etter cupfinalebilletter.
            Hadde vært der om jeg ikke var stucked i Saltgruvene i Krakow i kveld! surt... men godt det ble seier!

Comment

Har god samvittighet, og hadde vært der hvis jeg kunne. Kypros. Skjønner ikke de som har mulighet, men ikke drar på en så viktig kamp. Støtte!

Deilig, men hvorfor gjøre det ulidelig, nok en gang.

Comment

Ellers moro å følge mindreverdighetskompleksbonden "Rånny" på rbkweb.no. For en liten stakkar. Hehe. Sykelig opptatt av Enga.

Comment

Herlig kamp!
                  Håper jeg slipper forkjølelse i morra - men det er kampen evt. verdt!

Børven gålla igjen i en cupkamp!
                  1-0 målet er noe av det flotteste jeg har sett av angrepsspill på lang tid!

Men for et begrensa møkkalag Sogndal er - dødball, dødball, dødball - dødt. Innsats, ja - men Null fantasi og kreativitet. Dog - de er mindre grisete under Jonsson. Det er da noe.
                  Vi vant - Og vi gjorde fotball-Norge en tjeneste ved å eliminere booring ZZZongndal

Foruten seiern, var dette en flott oppladning til bortekampen på 'Blått Åråsen'!

Comment

Liker forøvrig Rekdals kommentar til NRK2 etter kampen:
                    http://tv.nrk.no/direkte/nrk2#start=22:09:40
                    Last edited by FrankO; 26.06.2013, 21:36.

Comment

Deilig! Vi har langt igjen, men det virker da som vi er på riktig vei nå. Nå får vi en bauta av en danske (forhåpentligvis) inn i midtforsvaret en gang i juli, og med Børven på vei tilbake i scoringsform kan det bli bra framover.

Comment

Viktig seier, bra at børven putta, men utrolig synd at han bomma på dens alene med keeper,
                        Er sånne sjangser som enten gir masse selvtillit eller motstatt.

Registrerte også at call fikk gult, må han stå over mot RBK?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                          Registrerte også at call fikk gult, må han stå over mot RBK?
                          Les tråden.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                            Liker forøvrig Rekdals kommentar til NRK2 etter kampen:
                            http://tv.nrk.no/direkte/nrk2#start=22:09:40
                            Den unge romantikeren du linker til var ikke så interessant ;-)
                            +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
                              Den unge romantikeren du linker til var ikke så interessant ;-)
                              Aw, shait, sorry!
                              Trodde linken var til ETT program - gårsdagens.

Men Rekdal sa altså noe sånt som at det ville bli tøft, men at det var mulig å vinne mot RBK på Lerkendal i neste. Han hadde jo gjort det før...

Comment

Minnet som spiller meg et puss sikkert.
                                Husker det var mange rundt meg i alle fall, men kan ikke huske at det var spesielt glissent ellers på stadion.
                                Kanskje det var en annen kamp jeg var, men men.

Glissent var det i alle fall, og det er rimelig flaut - selv om det var dårlig vær.
                                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Working...
                                X