Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hærverk i lillestrøm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arvegods View Post
    Det begynte å svirre rykter i går kveld om at det hjerneløse hode er levert tilbake anonymt i går kveld!!??
    Noen som har hørt det samme?

Dette stemmer ikke.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Dette stemmer ikke.
      Var den samme konkluksjonen jeg også kom til, blir vell dobbelside i alle riksaviser den dagen kålhue dukker opp igjen!!
      Ps en polis jeg snakket med mente det beste hadde vært om de fant surrehue hjemme hos en kanaris (for å dempe all hatet som har oppstått)
      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Her er vell grunnen til at det hodeløse ryktet om at Tom(hodeløs) Lund sitt hjerneløse hode var på plass!!
        http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3644469.ece

Comment

Her er vell grunnen til at det hodeløse ryktet om at Tom(hodeløs) Lund sitt hjerneløse hode var på plass!!
          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3644469.ece
          Haha. Den episoden fikk jeg ikke med meg.

Hysterisk morsomt. Vålerenga supportere i leiligheter inn mot Åråsen stadion med et hode. Merkelig sted å kjøp, men skulle gjerne vært der søndag. Så ut som bra stemning.
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Det er så morsomt å lese uttalelsene til diverse LSK folk, ene mer hysterisk enn den andre.

Flere steder har de sagt at det var så høy sikkerhet. Jada, var jo mer kontroll for å komme inn på Sogndalkampen enn høyrisikokampen. Ser ut som politiet endelig har lært litt av Oslo politiet, neste er at sikkerhetsansvarlige hos LSK kan gå kurs hos Enga.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
              Haha. Den episoden fikk jeg ikke med meg.

Hysterisk morsomt. Vålerenga supportere i leiligheter inn mot Åråsen stadion med et hode. Merkelig sted å kjøp, men skulle gjerne vært der søndag. Så ut som bra stemning.
              Eieren av leiligheten er KanHarrys men har opptil flere kompiser som er Enga supporters og som kommer på besøk til kampa.Men vennskapet henger i en tynn tråd sammen ett stk hode!! LOL
              Ps vennskapet er sterkest så han er velkommen igjen heldigvis, selv om det banket på døra der etterhvert!!

Comment

Eieren av leiligheten er KanHarrys men har opptil flere kompiser som er Enga supporters og som kommer på besøk til kampa.Men vennskapet henger i en tynn tråd sammen ett stk hode!! LOL
                Ps vennskapet er sterkest så han er velkommen igjen heldigvis, selv om det banket på døra der etterhvert!!
                Ok, hadde vært merkelig sted å kjøpe for en VIF supporter. Grensen mellom humor og idioti er hårfin

Jeg synes det var svært festlig. Sunt med drøy humor.
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Håper de som har tatt det dropper det av i hagen til Ivar Hoff.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Håper de som har tatt det dropper det av i hagen til Ivar Hoff.
                    Hahahah!!! Det hadde helt vanvittig bra!!!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                      Hahahah!!! Det hadde helt vanvittig bra!!!
                      Man kan jo naturligvis ikke støtte hærverk. Men det er fortsatt mulig å "vinne" denne saken med en classy overlevering av et stk pent brukt Tom Lund-hode på et egnet sted. Blir det ikke det, så er det jo bare simpelt hærverk.

Comment

Working...
                      X