Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bærum - Vålerenga 2 mandag 1. juli kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bærum - Vålerenga 2 mandag 1. juli kl 1800

Kampen streames gratis på budstikka.no. Kommentator blir sportsleder André Strømnes i Budstikka.

Dermed ingen sending fra Klanens Webradio i dag.

Vålerenga har to sentrale A-lagsprofiler med i troppen til kampen mot Bærum. Følg med på vif-fotball.no utover dagen!

Det er da Samuel og Fellah som starter for rekrutta i dag. Se laget på vif-fotball.no.

Comment

Hvem er det som blir stopperkollegaen til Ivan Näsberg?

Var det ikke Dingmeijok som gjorde en svak figur som midtstopper i kampen VIF2 - Asker? Blant annet en svak klarering som endte i det første målet til Asker.

Skulle gjerne sett Rino Falk Larsen fra start, han er en spiller jeg håper tar solide steg neste året.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
        Hvem er det som blir stopperkollegaen til Ivan Näsberg?
        Det blir Dingmeijok ja.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Det blir Dingmeijok ja.
          Jeg personlig mener at Nakkim var langt bedre enn Dingmeijok mot Asker.

Rart at hverken Jesper Solli eller Zahid er i troppen. Og når de forlenger kontrakten til Riki Alba så er det pussig at han blir vraket til fordel for Ahmadi.

Comment

Faen 0-1. Er det flere som har en irriterende skrapelyd på sendingen

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
              Faen 0-1. Er det flere som har en irriterende skrapelyd på sendingen
              Dukker opp nå og da her også.

Målet, en perle, kom selvsagt mot spillets gang

Comment

De er satans effektive da. 0-2. Dessverre en uheldig involvering fra Nasberg som ellers har vært meget god

Comment

Så tråkla sannelig Samuel seg igjennom. 1-2

Comment

Nije inn for Benmoussa til 2.omgang.

Comment

Dessverre kan man konkludere med at Pio aldri vil bli noe bedre enn 2-div, maks nedre halvdel av adecco. Han er veldig svak når det kommer til hodespill. Gang på gang når han skal forsøke å heade ballen oppover banen, så headet han den rett opp. Han har ikke antydning til spilleforståelse eller posisjoneringsevne.

Comment

Dessverre kan man konkludere med at Pio aldri vil bli noe bedre enn 2-div, maks nedre halvdel av adecco. Han er veldig svak når det kommer til hodespill. Gang på gang når han skal forsøke å heade ballen oppover banen, så headet han den rett opp. Han har ikke antydning til spilleforståelse eller posisjoneringsevne.
                        Han var g16 ifjor og han har ikke spilt mange kamper i 2 divisjon enda. Han bør spille noen kamper til,før du konkluderer med det(synes jeg ihvertfall).

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                          Han var g16 ifjor og han har ikke spilt mange kamper i 2 divisjon enda. Han bør spille noen kamper til,før du konkluderer med det(synes jeg ihvertfall).
                          Jeg vet. Men jeg ser etter noe som viser tegn på mulig utvikling. Hvis man har kommet forbi g-16 og enda ikke behersker det å nikke en ball tilfredstillende som en stopper, da har man et problem.

Comment

Fellah viste også at kampformen hans er langt unna A-laget. Han gikk rundt og var irritert store deler av kampen, hisset på seg både motspillere og publikum.

"Fellah vet hva som skal til" "dette er nesten som Tyskland, Fellah".

Med dagens innsats så forsvarer han plassen på 2-laget men ikke noe mer en det. Han virker toalt umotivert, selv om han glimtet til i blant.

Comment

Jeg vet. Men jeg ser etter noe som viser tegn på mulig utvikling. Hvis man har kommet forbi g-16 og enda ikke behersker det å nikke en ball tilfredstillende som en stopper, da har man et problem.
                              Så galt var det da ikke. Han knuste midtstopperne til Bærum på den ene corneren, en knallhard heading fra syv meter som gikk 20 centimeter utafor. Det var så nært utligning som det går an å komme. En generell ting med unge spillere er at de varierer veldig. Mot Asker så f.eks Iqbal ut som en 12-åring, mens han i går plutselig var Vålerengas beste. Og det mot tilsvarende hard motstand.
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X