Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dette er en VIF-supporter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dette er en VIF-supporter

Dette er en VIF-supporter

Denne karen er en hardbarket Vålerenga-fan. Han kan ikke skilte med tatovering, piercing eller blank isse, men derimot doktorgrad i astrofysikk!

http://www.nettavisen.no/ioslo/sport/article758119.ece

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Re: Dette er en VIF-supporter

Veldig spekulativt.

Skal man begynne å stå frem som alskens flotte saker for å ødelegge det stempelet vi har som misbrukere av både trygd og kollektivtransport?
    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
    Glemmer passordet mitt...

Comment

og narkotika?

Comment

Jepp.

I dette øyeblikk skribles det i rasende fart ved tusen tastaturer utover det ganske bondeland samt Tåsen. Halvparten poster indignerte innlegg på VGNett om at dette beviser at vår påståtte arbeiderklassebakgrunn er en bløff. Den andre halvparten googler heftig i håp om å finne ut at han ikke er fra Oslo, slik at de kan skrive triumferende innlegg på VGNett om at dette beviser at vår påståtte østkantbakgrunn er en bløff.

Ikke en av dem unnlater å nevne at vi er frekke løgnere som kalte ham en bonde under "Klanen-rasister likevel?" diskusjonen i går.

Samtlige oppretter ny tråd.
        Hasta la victoria siempre!

Comment

"Akademikerne finner intet av værdi for sig i arbeidernes kamp og den idé kampen gjelder. Den bringer ingen ting til dem. Den fylder ikke noget behov. Den lar dem fullstendig uberørt. I trygg og urokkelig forvissning om sitt aandelige førerskap er vaare akademikere blitt den intellektuelt sett dorskeste og lengst tilbakeliggende stand i landet."

Hvem sa dette?

Jo, selveste Viggo Hansteen 7. oktober 1922

Comment

her har alle oslos lowerclass arbeida hardt for å lage stempel som en gjeng med pøbler som egentlig ingen liker.. "vi hater alle, alle hater oss. vi drar til bergen kun for å..." kjempa og slitt, barbert seg, drekki øl til magan sprekker, gitt faen i ossen vi kler oss så lenge det er blått, og slengt dritt til alt og alle vi kan som ikke holder med enga. så driver han der å melder seg på skole greier og alt mulig tull for å stå fram i avisa for å ødelegge alt?

ett sted må vi sette grensa!
            IKAROS

Comment

Ikke er jeg født i Oslo, jeg har bodd på feil side av elva på hybel, og har faen meg utdannelse på høgskolenivå. Beklager! Jeg melder meg ut i morra
              Ikke syt - syng!

Comment

Hehe neida, bare ikke stå fram i avisa
                IKAROS

Comment

Working...
                X