Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

100 års jubileumskampen Vålerenga - Sarpsborg 08 29/7-13 kl 1900

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 100 års jubileumskampen Vålerenga - Sarpsborg 08 29/7-13 kl 1900

Jubileumskampen nærmer seg.
    Det ble utdelt program for hva som skal skje denne dagen under Vikingkampen, men det står ingenting på det jeg fikk om noe arrangement på selve stadion utenom kampen. Skjer det noe spesielt i det hele tatt før kampen og i pausen på stadion? Er ikke alle som har mulighet til å få vært med på alt som skjer hele denne dagen da dette er en vanlig arbeidsdag og en del er på ferie.

Dette er også Norway cup uke så på denne kampen bør vi klare å fylle stadion helt også.

Finnes det noen tall på solgte billetter til denne kampen?

Ta med deg hele Norway Cup-laget ditt på Ullevaal til denne kampen. Koster 750 kroner og du kan ta med inntil 15 stykker! Spre ordet! Link.

Comment

Det ville være pinlig om det dukker opp 12000 tilskuere på denne kampen. Likevel er jeg redd det kan skje med den manglende interessen rundt Vålerenga for tiden.

Comment

Det som er så fint med fotball og interesse er at det fort kan snu med tanke på enkeltkamper. Om man plutselig drar opp en storsignering eller to ut av hatten - hva skjer da?

Husk å nevne det for alle dere treffer at det er kamp. Det nytter ikke å få folk med på match om vi skal surmule fordi det ikke kommer folk. Om vi er positive, så blir folk rundt positive. Sier jeg at "det blir en bra kamp, har trua - kommer sikkert masse folk" så blir folk mer positivt innstilte enn om jeg sier "er redd for at det ikke kommer så mange, skeptisk til kampen altså".

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
          Det som er så fint med fotball og interesse er at det fort kan snu med tanke på enkeltkamper. Om man plutselig drar opp en storsignering eller to ut av hatten - hva skjer da?

Husk å nevne det for alle dere treffer at det er kamp. Det nytter ikke å få folk med på match om vi skal surmule fordi det ikke kommer folk. Om vi er positive, så blir folk rundt positive. Sier jeg at "det blir en bra kamp, har trua - kommer sikkert masse folk" så blir folk mer positivt innstilte enn om jeg sier "er redd for at det ikke kommer så mange, skeptisk til kampen altså".
          Words! Kunne ikke sagt meg mer enig Muppetkokken - så enkelt, men allikevel så vanskelig...
          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

8 dager til kamp.

Denne 100-års jubileumskampen kommer til å bli herlig.
            Her det bare å mobilisere unge som gamle supportere og være med å gi vår kjære klubb massiv support.

Finn deg en plass på en av våre tribuner, så lenge du er på plass 29.07.13 klokka 19:00 da klubben har bursdag
            EVIG VIF

Comment

Ahhh, gleder meg til denne. Få med alt som kan krype og gå, så lager vi en skikkelig bursdagsfest for vår stolte klubb!

Comment

Vålerenga100: En uke igjen

http://www.klanen.no/blog/2013/07/valerenga100/
                EVIG VIF

Comment

Minner om at folk bør møte opp tidlig denne matchen. I det siste har vi sett en tendens til at folk ikke er innafor dørene før kampen er i gang. 16. mai ødela dette tifoen.

Spre ordet.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

http://beta.aftenposten.no/100Sport/...d#.Ue539tPE3Vo

Flott at Muse-konserten i Oslo er blitt flyttet fra Ullevaal til Telenor. Hadde vært kjipt med jubileumskamp på en brun stadion...

Comment

Siden vi blir 100 år mandag så er spørsmålet mitt: skal tribunen være kun blå, altså dagens fotballdrakt, eller bør vi prøve å vise alle våre flotte drakter oppgjennom 100 år som klubb?

Det være seg håkkydrakter,treningsdrakter,etc etc eller er det kun fotballdrakter som er aktuellt og det å vise en blå tribune??

Har nemlig funnet frem en treningsdrakt typr håkki fra ca 1977?? som jeg egentlig har lyst til å bruke,men fragene er 100& dønn feil.

Vi blir jo 100 år og synes da vi må vise frem vår stolte historie,fotball som håkki..

Hva synes dere?? fragen på drakta mi kommenterer jeg om litt.....(noen som kan drakthistorien til håkkilaget som kan hjelpe meg med denne drakta? )
                      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                        Siden vi blir 100 år mandag så er spørsmålet mitt: skal tribunen være kun blå, altså dagens fotballdrakt, eller bør vi prøve å vise alle våre flotte drakter oppgjennom 100 år som klubb?

Det være seg håkkydrakter,treningsdrakter,etc etc eller er det kun fotballdrakter som er aktuellt og det å vise en blå tribune??

Har nemlig funnet frem en treningsdrakt typr håkki fra ca 1977?? som jeg egentlig har lyst til å bruke,men fragene er 100& dønn feil.

Vi blir jo 100 år og synes da vi må vise frem vår stolte historie,fotball som håkki..

Hva synes dere?? fragen på drakta mi kommenterer jeg om litt.....(noen som kan drakthistorien til håkkilaget som kan hjelpe meg med denne drakta? )
                        Kjør på med hvilken drakt du vil.
                        Det blir show og stemning på mandag

Oppfordrer til å pushe alle med Vålerengahjerte til denne kampen.
                        100 år fyller vi bare en gang.
                        EVIG VIF

Comment

De skal ikke på samme del av stadion som meg, men har fått med 27 stykker som sjelden eller aldri er på kamp til bursdagsfeiring på Ullevaal. Dette etter at nyheten om at klubben sliter økonomisk. 27 (!!). Andre som også gidder å ta i et tak?

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                            Kjør på med hvilken drakt du vil.
                            Det blir show og stemning på mandag

Oppfordrer til å pushe alle med Vålerengahjerte til denne kampen.
                            100 år fyller vi bare en gang.
                            Denne spesielle drakta jeg har fått av en venn er antagligvis fra tidlig 70 tallet og har MELKA reklamen bak og selvfølgelig vålerenga foran, men den er dessverre eller heldigvis gul og svart. Aner når den ble brukt men til å være i gul og svart er den faktisk jævla kul og er vålerengahistorie som alle andre drakter!! Noen som har peiling på hvilket årstall den ble brukt??
                            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

KL 19:13 på mandag vil jeg se et massivt skjerfhav mens vi synger "Så stolt – så Vål 'enga", med forbehold om at tifogruppa ikke har andre planer? (trenger ikke røpe det her)
                              For å få med hele stadion kan vi kanskje i det klokka passerer 19:12, dra i gang "Reis opp, og ta med ditt skjerf, reis opp".

Å gjøre det på denne måten tror jeg har bedre effekt for å vise støtte til gutta på banen, enn den låten vi bruker i dag på samme tidspunkt.

Comment

Working...
                              X