Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

100 års jubileumskampen Vålerenga - Sarpsborg 08 29/7-13 kl 1900

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gratulerer Gamle Enga! Måtte denne merkedagen bringe en storseier!

Comment

Vålenga i mitt hjerte! Gratulerer med 100-årsdagen.

Comment

Gratulerer med dagen! Feires med 13timers skift på jobb ! Hurra

Comment

29. juli 1913 - Gratulerer med dagen; Thoralf Hansen, Sotahjørnet, Vålerengagata, Etterstad, Henry "Tippen" Johansen, Jordal, Kampen, Helmuth Steffens, Einar "Bruno" Larsen, Terje "Henger'n" Hellerud, Leif Eriksen, Bohemene, "Ta med en pølse til meg også da", Bonden, Bamse, Seriemester 1965, Nils Arne Eggen, Anton Ploderer, Egil "Drillo" Olsen, Trond Hoftvedt, Even Pellerud, Stig Mathisen, Odd" Ivers" Iversen, Geir Karlsen, Cupmester 1980,Vi banker Kanari 4-1, Morten Haugen, Seriemester 1981, Vidar Davidsen, Tom R Jacobsen, Ernst Pedersen, Seriemester 1983, Erik Foss, Henning Bjarnøy, Pål Jacobsen, Leikegrinda, Egil "Snappern" Johansen, Paal Fredheim, Gunder Bengstson, Trond Sollied, Seriemester 1984, Per Edmund Mordt, Tor "Tomat Jørgen" Jørgensen, Knut A Løberg, Jørn Andersen, Olle Nordin, Jan Erik Aalbu, Eivind Arnevåg, Leon Budd, Jo Bergsvand, Bengt Eriksen, Lars Bohinen, Henning Berg, Per A. Flod, Apeberget, Thomas Gill, Bjørn Viljugrein, Espen Haug, Redningsaksjon, Tore Krogstad, Håvard Lunde, Knut Aga jr, Fredrik Kjølner, Bjørn Arild Levernes, Dag Riisnes, Kent "Kenta" Bergersen, Espen "Supermusa" Musæus, VIF-Klanen, Jon H Nordbrekken, Juro Kuvicek, B-skjema, Joachim Waltin, Kent Karlsen, John Fredriksen, Øystein Stray Spetalen, Ola Mæhle, Kjell Roar Kaasa, Knut Henry Haraldsen,
          John Carew, Lars Tjernås, Cupmester 1997, Vi tar pokalen hjem, Pacal Simpson, Tom Henning Hovi, Besiktas i Tyrkia, Øyvind Bolthof, Mamadou Diallo, Aki Riihilathi, Chelsea Away, Hai Ngoc Tran, Tom Nordlie, Geir Bakke, Vestbredden, Kjetil Rekdal, Erik "Panzer" Hagen, Pa Modou Kah, "Vi vil alltid være her", Anders Krystad, Åsmund Bjørkan, Aldermannsligaen, Freddy dos Santos, Morten Bakke, Steffen Karl, Tobias Grahn, Petter Belsvik, Cupmester 2002, Valhall, Kjetil Siem, Petter Myhre, David Brocken, så nærme i 2004, Pa dembo Touray, Kjetil Wæhler, Thomas Holm, Ardian Gashi, Morten Berre, Steffen "Spællern" Iversen, Daniel Fredheim Holm, Seriemester 2005, I er sjef, Ronny Johnsen, Christian Grindheim, Amund Skiri, Tore Andre Flo, Mohammed Fellah, Andre Muri, Jarl Andre Storbæk, Jan Derek Sørensen, Arni Gautur Arnason, Allan Jebsen, Bojan Zajic, Harmeet Singh, Cupmester 2008, Mohammed "Moa" Abdellaoue, Kristoffer Hæstad, Bengt Sæternes, Martin Andresen, Tor Ole Skullerud, Troy Perkins, Håvard Nilsen, Luton Shelton, Lars Hirschfeld, Stefan Strandberg, Fegor Ogude

Gratulerer med dagen til klubben, og menneskene som utgjør klubben
          BrIxToN

Tier der alle andre snakker :-D

Comment

Grattis med dagen, kjære VIF. Du betyr så uendelig mye for så mange.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Det står helt enormt mye respekt av å ha betydd så mye for så mange mennesker i så mange år. Det finnes mennesker som har eller har hatt Vålerenga som omtrent eneste lyspunkt i livet.

Det klubben står for er fantastisk og det finnes uendelig mye å være stolt av selv når det sportslige svikter.

Jeg gleder meg til mange år fremover med oppturer og nedturer.

Gratulerer med dagen, ære være!

Comment

Gratulerer mitt kjære Vålerenga. Håper vi kan feire helt ut med flott spill og 3 poeng Sarp burde og skal være en enkel match.

Comment

11000 Solgte billetter, ikke bra nok spør du meg. Håper det er mange tusen som kjøper billettene sine på stadion

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ubileumskampen

Comment

Nettavisen har nå en jubileumsvideo på forsiden som gir meg frysninger! Får dessverre ikke linka til flash-videoen men regner med at den kan ses (i det minste) i hele dag på førstesiden.

http://www.nettavisen.no/

Comment

Gratulerer med dagen vakre Vålerenga.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                        Nettavisen har nå en jubileumsvideo på forsiden som gir meg frysninger! Får dessverre ikke linka til flash-videoen men regner med at den kan ses (i det minste) i hele dag på førstesiden.

FY FAEN! Den videoen der var bare helt sjef!

Gratulerer med dagen til våres alle Vålerenga!
                        Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by way_ View Post

Adidas lagde denne før sesongen, så det at nettavisen skriver "Gratulerer med dagen, hilsen Nettavisen" rett under er en smule misvisende Men den er absolutt passende å trekke frem igjen på en dag som denne, og det med frysningene har du helt rett i! Den delen med fanen gir meg gåsehud, akkurat som hver gang jeg ser fanene vaie på Ullevaal. Knappe 2,5 timer til kamp nå, dette blir magisk

Comment

Herregud, gåsehud over hele kroppen!! Snart fylle opp kjerra med unger og naboer og komme seg til Ullevål. Har sjelden gleda meg så mye til kamp før. VI TAPER ALDRI!!!!
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Gratulere me dagen til alle der ute med hjerte som banker for vif! For en klubb....

Comment

Originally posted by Henrikap View Post
                                11000 Solgte billetter, ikke bra nok spør du meg. Håper det er mange tusen som kjøper billettene sine på stadion

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ubileumskampen

Veldig synd egentlig. Sier litt om åssen det ligger an om dagen! En slik dag som dette burde det være fullt hus.

Comment

Working...
                                X