Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner - VIF [100] - Sarpsborg 5-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner - VIF [100] - Sarpsborg 5-3

Flott stemning her på Ullevål ! Synd forsvaret vårt suger!

Siter to meter fra Daniel Braaten...

Syntes solli og høegh spiller bra i dag!

Selv om vi havner litt bakpå!
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Enig. Børven og Calvo også!

Comment

Berre på landslaget!!!!!!!!!!!!

Hahahahahhahahah! Så insane digg!
        Fantastisk angrepsspill i dag!

Forsvaret så som så

Comment

Av kjærlighet til min klubb så gjorde jeg noe idag som jeg aldri gjør. Nemlig å spille på oddsen for lag som jeg har negative eller postive følelser for.

Idag gikk all in med Enga singel for en høvding totalt. Man ønsket endog å spille på handicap, men norsk tipping godtok ikke det. Det var synd. Men det ble 3 poeng, litt gevinst å hente i morgen, 6.plass på tabellen (heng på bronsen) og la småfugler bak oss. Da blir det øl i kveld og.

Ære være.

100 år er du min store kjærlighet. Jeg har elska deg fra min første dag på jorda.

Comment

Grattis med dagen og en fantastisk underholdende fotballkamp! Kos dere ikveld og ta mer enn et par kalde!

Comment

Solli spilte jo som Grindheim utpå der. Styrte midtbanen med ro og oversikt. Høgh er en solid midtstopper. Trygg og sikker.

Men Berre. Et unikum. I godt voksen alder så har han funnet en rolle som indreløper. Ikke noe fiksfakseri med Berre. Trygt og stødig før 16-meteren, men når han lusker seg inn i 16-meteren så er det akkurat som om han plukker opp et eller annet instinkt. Ser man nærmere på forarbeidet hans, så er det akkurat som han vet at han vil få til den tunnelen og at han må komme seg opp på siden. Så setter han ballen der det er åpning. Og toppscorer. 7 mål. Han kommer til å passere 10 mål minst og det som indreløper.

Comment

En meget vellykket bursdagshelg.

Greit, vi hadde rollen som offer mot Messi&Co. Men to fotballfester med 48 timers mellomrom har det vært. Og litt positivitet for en gangs skyld. Det kunne endt med Samuel-hattrick, tap og masse negativitet. I stedet blir det åtte mål, spenning og seier.

Comment

Offensivt var dette en fotballkamp en jubileumskamp verdig 5 mål, tidvis feiende flott angrepsfotball og et lag som tok oppgavene sine på alvor!

Forsvaret er jo fortsatt shaky, men når vi startet med en tsjekkisk/dansk/costaricansk/polsk-norsk forsvarslinje så ville jo kommunikasjonen bli så-som-så tydeligvis. Høgh får en fin debut i det minste, men Gonzalez var direkte svak idag. Muri/Høgh mot TIL, please? Og Calvo fortsetter med feilvalgene sine; utfordrer forsvaret bra, men driter på draget når det gjelder skudd eller pasning. Han er direkte skyld i det ene målet når Lecjaks kommer på et helhjertet løp, men Calvo holder på ball, går inn mot midten, mister ballen (for n'te gang) og plutselig har Elyounoussi Karl Johan å løpe på i rommet Lecjaks etterlater seg. Og attpåtil presterer Gonzalez å sette den ballen i eget mål

Men takk for en heidundrande kamp! Og Berre på landslaget, takk!

Comment

Å herre for en kamp!!

Hjertet mitt orker ikke at vi roter bort ledelser sånn gang på gang. Men nå driter jeg i det. Daniel og Solli våre to beste i mine øyne. Børven på hugget igjen, også Berre da. Legende. Vi er i medaljekampen igjen som bonus.

Gratulerer med dagen alle medsupportere! Deilig med RÅ stemning igjen!

Comment

Nå er jeg sliten altså... Dette var offensiv fotball på sitt beste. Var ikke mye som manglet for at denne kampen hadde alt.. Er ikke tilhenger av den måten forsvaret vårt spiller på, men når vi scorer på sjansene våre skal i hvertfall ikke jeg klage..

Gratulerer med dagen Vålerenga <3 :-D

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                        Offensivt var dette en fotballkamp en jubileumskamp verdig 5 mål, tidvis feiende flott angrepsfotball og et lag som tok oppgavene sine på alvor!

Forsvaret er jo fortsatt shaky, men når vi startet med en tsjekkisk/dansk/costaricansk/polsk-norsk forsvarslinje så ville jo kommunikasjonen bli så-som-så tydeligvis. Høgh får en fin debut i det minste, men Gonzalez var direkte svak idag. Muri/Høgh mot TIL, please? Og Calvo fortsetter med feilvalgene sine; utfordrer forsvaret bra, men driter på draget når det gjelder skudd eller pasning. Han er direkte skyld i det ene målet når Lecjaks kommer på et helhjertet løp, men Calvo holder på ball, går inn mot midten, mister ballen (for n'te gang) og plutselig har Elyounoussi Karl Johan å løpe på i rommet Lecjaks etterlater seg. Og attpåtil presterer Gonzalez å sette den ballen i eget mål

Men takk for en heidundrande kamp! Og Berre på landslaget, takk!
                        Dropp både Muri og Gonzalez. Høgh-Nasberg er mitt alternativ. Høgh sto frem som stødige, sikre midtstopperen jeg har ønsket.

Comment

Dette var 100 år oppsummert i en kamp: Noen glimrende angrep, tuneller og løkkefotball, hårreisende forsvarsspill, klønete pasninger, sol, øl, Klanen, Vålerenga Janitsjar, bra trøkk på tribunene, men skammelig lite folk. Har sjelden dratt fra Ullevål med en så god følelse som i kveld. SÅ STOLT SÅ VÅL'ENGA!! Så jævlig utladet nå at det er likegreit jeg skal tidlig opp i morra. Et par rolige, kalde øl i kveldssola nå. Takk til alle venner i Vål'enga-familien som gjorde dette til en minnerik dag og kveld.
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

Nå er jeg så sliten!
                            Fantastisk kamp! Kjempestemning på tribunen! Beste siden 2010
                            Alle gutta spilte med hjertet utapå drakta i dag. Herlig innsats.
                            Litt ufair å trekke fram en i dag, men særlig Børven varma supporterhjertet mitt med innsats i alt han gjorde
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

Det er nok å sette fingeren på i denne kampen, men så fantastisk deilig seieren var er det bare å drite i det. Akkurat nå...

For øvrig en feiende flott dag for alle som hadde anledning til å følge hele programmet til foreninga. Også med den avslutninga av fotballen. Føles nesten som om man har vunnet noe pokallignende.

Bilder fra selve jubileumsfeiringa har jeg lagt ut her, mens TIFO-show før kampen ligger her. Bilder fra selve kampen kommer sikkert etter hvert som jeg lander...
                              www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                              Glemmer passordet mitt...

Comment

Working...
                              X