Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner - VIF [100] - Sarpsborg 5-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nico70 View Post
    Ser flere mener gonzales var dårlig og spilte seg ut av 11'r, men der er jeg uenig. Ja, ikke beste dagen på jobb men han hadde grei kontroll på bl.a samuel og han TAKLER noe muri er langt unna å gjøre, noe vi fikk se når han kom innpå. Håper inderlig reka fortsetter med høgh og gonzales, sikker på de blir knallbra sammen framover
    Helt enig. Gonzalez var ikke så dårlig som folk mener her. Har sett kampen i reprise, og han gjør faktisk mye bra.
    Jeg lurer dog på hvorfor Gudmund hele tia skulle spille ut på sidene ved utspill, spesielt når Sarp pressa høyt med 2-3 mann kampen gjennom. Var han skada i beinet eller no?
    Jeg liker tanken å starte alle angrep bakfra, men når vi blir pressa høyt og Høgh er litt kamprusten, bør ballen ut og forbi første presshøyde til motstander.
    Gonzalez og Høgh fra start framover, så blir de kjent med hverandre og styrker vårt forsvar.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Jeg lurer dog på hvorfor Gudmund hele tia skulle spille ut på sidene ved utspill, spesielt når Sarp pressa høyt med 2-3 mann kampen gjennom. Var han skada i beinet eller no?
      Jeg liker tanken å starte alle angrep bakfra, men når vi blir pressa høyt og Høgh er litt kamprusten, bør ballen ut og forbi første presshøyde til motstander.
      Gonzalez og Høgh fra start framover, så blir de kjent med hverandre og styrker vårt forsvar.
      Jeg er absolutt helt for å spille mest mulig ut bakfra. Det som irriterte meg i en del av de situasjonene der var at Solli var altfor treig til å komme ned i midt for å gi et tredje alternativ til keeper. Flere ganger så det ut som om han ikke ønsket å bli spilt på, og derfor lunta litt halvhjertet ned ved utspark.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Da tar jeg på meg ekspertbrillene og fremsetter en fullstendig ut av lufta teori. (Kan Ernst A. Lersveen leke ekspert kan jeg).

Sarpsborg lå under og måtte presse. Ved å kelke ballen av gårde ender vi typisk opp med en 50/50 duell og et potensielt balltap med påfølgende overgang i mot.
        Ved å sette i gang spillet bakfra risikerer vi mye, men vi oppnår også å få strukket Sarpsborg nok til at vi får store rom på sentral midtbane.
        Beskjed fra benken? Eventuelt i pausen?
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Feilkast View Post
          Jeg er absolutt helt for å spille mest mulig ut bakfra. Det som irriterte meg i en del av de situasjonene der var at Solli var altfor treig til å komme ned i midt for å gi et tredje alternativ til keeper. Flere ganger så det ut som om han ikke ønsket å bli spilt på, og derfor lunta litt halvhjertet ned ved utspark.
          Jeg er ikke helt enig med deg ang. Solli.
          I mine øyne fremsto han som klart BB.
          Håper han fortsetter med det gode spillet, da blir han verdifull for laget fremover.

Comment

Det var en bra kamp, gøy og e at gutta fortsatt angriper til tross for ledelse, dette gledet meg.
            Gonzales er god og spillte godt, det samme gjorde vår nye Danish Dynamite, man ser at han er god. God kontroll på ballen, og en god pasningsfot, virker rolig og stødig, blir nok et fast inventar kjapt i forsvars fireren.
            Og så må man bare si BERRE FOR PRESIDENT!!!
            enga4ever

Comment

Originally posted by ollie ulv View Post
              Jeg er ikke helt enig med deg ang. Solli.
              I mine øyne fremsto han som klart BB.
              Håper han fortsetter med det gode spillet, da blir han verdifull for laget fremover.
              Jeg er helt enig i at andreomgangen fra Solli var det beste vi har satt fra han, sammen med innhoppet mot Molde. Men banens beste var han ikke i nærheten av. Førsteomgangen var ikke god, og selv i den gode andreomgangen lå han ofte feilplassert, og ga bort ballen i farlige områder. Men innsatsen var der, det er det ingenting å si på. Fredheim Holm og Børven leverte derimot veldig bra kampen igjennom. Kanskje mest imponert over Fredheim Holm som leverte en så sterk kamp ute av posisjon, han er ikke akkurat en naturlig indreløper.

Comment

Working...
              X