Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Tromsø - Vålerenga 2-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dreadedbyfew View Post
    En ned på Muri og Marcel, en opp på Lecjaks, Calvo og Børven så begynner det å ligne på noe.
    Feil på halve laget med andre ord
    Denne spillerbørsen er en den værste jeg har sett. Gudmund og Høgh er greie.
    Muri bedre en Lecjaks og forsåvidt Marcel...virkelig ?
    Fellah bedre enn Børven og Calvo ?

Venstrehåndsarbeid.

Comment

Min mening:

Vålerenga (4-2-1-3)
      Gudmund Kongshavn 7
      Marcel Wawrzynkiewicz 3
      André Muri 3
      Nikolaj Høgh 5
      Lecjaks 5
      Jan Gunnar Solli 4
      Kristofer Hæstad 4
      Daniel Fredheim Holm (C) 4
      17. Mohamed Fellah 3
      Torgeir Børven 4
      Diego Calvo 5
      Morten Berre 3
      Bojan Zajic 2

Comment

Calvo gjorde ikke såå mye offensivt men var meget arbeidsvillig og flink defensivt. En av våre bedre, spillets gang tatt i betraktning.

Comment

At tromsø er vanskelige å møte borte er ingen hemmelighet. Jeg ser for meg to sentrale ting som burde vært bedre og som kunne gitt en annen kamp.

1) Midtbanen må jobbe mer med press og skjerme forsvaret i større grad. Alle veit at Tromsø har mange som kan skyte godt. Da må de ikke få lov til det.
          2) De gangene vi kommer på kontring må vi være presise. Tenker spesielt på stillinga 2-2, da vi hadde en to-tre store muligheter på overganger. Bl.a. det siste som skjedde i kampen.

Om disse to tingene hadde sittet, hadde vi vunnet kampen, vi hadde vært pressa, gudmund hadde fortsatt fått BB, men det hadde vært fortjent selv om mediene hadde skrevet om "ran".
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Forøvrig må man forvente at en unggutt som Marcel varierer mye i prestasjonene. På sitt beste er han rå, men det handler nok mye om hvem han møter på kanten der.

Kravet til Marcel bør være 100% innsats og at han vokser på oppgaven gjennom det neste året.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
            X