Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Birkebeineren - Vålerenga2 mandag kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Engafan View Post
    vet dere om Bojang eller Ahmadi har funnet seg klubb ennå? og hvorfor ventet de ikke bare til sesongslutt og kunne kjempet om kontrakt? eller fikk de beskjed at de ikke blir satset på.?
    Ahmadi tror jeg skal klare å finne en ny klubb. Han tror jeg kan utvikle seg til å bli en stopper på adecco-nivå. Han har bare ikke det killerinstinktet for å være spiss. Men innsatsen og pågangsmotet hans defensive kvaliteter forteller meg at han kan bli en god stopper med omskolering.

Bojang spiller ikke fast på laget i 2.div. Han kan få vansker å få kontrakt på dette nivået.

Comment

Beklager den dårlige streamen i dag. Vi trodde vi skulle være i nærheten av folk, men stadion lå langt oppi skauen. 3G-en fungerte ikke og nettlinja der borte hadde 1,2 i hastighet ned, men bare 0,4 opp. Da blir det vanskelig.

Høydepunkter (i bra kvalitet) blir lagt ut på dittoslo.no i løpet av dagen. Kampen i sin helhet legges ut i morra. Sotahjornet.no kommer nok også med kampreferat i tekstformat.

Moussa Nije fikk en ball skutt i ansiktet og gikk ned for telling. Han var fremdeles groggy lenge etter kampslutt så han blir sendt rett på sjukehus. Er sannsynligvis en hjernerystelse.

Angående spillere så er Bojang og Singh Lally ferdig i klubben. Sistnevnte har signert for Sarpsborg 08.

Comment

Tviler på at det er veldig mange fra G16 som er gode nok til å komme opp til 2.laget allerede nå. Da hadde de nok vært oppe allerede. Tror vi må forbrede oss på noen svake resultater, ujevne prestasjoner nå som flere av spillerne ser ut til å forsvinne.

Blir spennende å se hvordan Olsen mestere å disponere laget resten av sesongen. Spilte Solli virkelig venstrekant i dag!!?? Det må være slag i trynet på Kastrati.

Comment

Kastrati og Benmoussa faster (Ramadan). Sist dem spiste var klokka tre i natt så det var avklart på forhånd at dem skulle få en omgang hver.

Comment

En ting kan man konkludere med: Det nivået som Enga krever av sine unge spillere er skyhøyt. Ahmadi ble altså kåret til den beste spilleren i en av de mest prestisjetunge turneringene i landet, og han blir vurdert ikke god nok vedr. fremtid i klubben.

Nåløyet er minimalt.

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
              Tviler på at det er veldig mange fra G16 som er gode nok til å komme opp til 2.laget allerede nå. Da hadde de nok vært oppe allerede. Tror vi må forbrede oss på noen svake resultater, ujevne prestasjoner nå som flere av spillerne ser ut til å forsvinne.

Blir spennende å se hvordan Olsen mestere å disponere laget resten av sesongen. Spilte Solli virkelig venstrekant i dag!!?? Det må være slag i trynet på Kastrati.
              De fra g-16 blir tatt opp etter sesongen. Ja de som er gode nok. Men årets g-16 er nok ikke like god fjorårets, så det blir ikke reprise på 13 spillere. Men hvis man ser etter på g-19 kamper, så har faktisk g-16 spillere blitt brukt, dvs 97-generasjon. Så det er mulig at etpar av disse blir tatt opp.

Og ja av de bildene, hakkende av typen, så spilte Solli venstrekant. Men han ville helst bevege seg inn i banen.

Comment

så hvem av de tre som er igjen tror dere har sjans til å få kontrakt? Kastrati spilte jo bedre enn Benmossa idag mener jeg. Eriksen som spilte venstreback tror jeg ikke får kontrakt siden han er ikke fast engang?

Comment

Originally posted by Engafan View Post
                  så hvem av de tre som er igjen tror dere har sjans til å få kontrakt? Kastrati spilte jo bedre enn Benmossa idag mener jeg. Eriksen som spilte venstreback tror jeg ikke får kontrakt siden han er ikke fast engang?
                  Eriksen har bortimot null sjanse. Kastrati har ørlite større sjanse, men det kreves vannvittig utvikling fremover. Benmoussa er best an, men også han må ha viss utvikling.

Man kan også legge til at keeper Knutsen står uten kontrakt etter sesongen. Vil man satse på ha en 3-keeper eller vil det være mindre viktig og heller velger ha den man anser for beste junioren til enhver tid. Hvis han får ny kontrakt, så vil trolig Engebretsen som er utleid være ferdig. Hvis han ikke får kontrakt, så er det mulig at Engebretsen blir 3.keeper neste år. Han vil da være sisteårs junior.

Forhåpentligvis så kan klubben få ut fingeren og signe Kongshavn på en 4-5 års kontrakt.

Comment

Working...
                  X