Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

(Trekk-) Fula vil ha VIF's Solveig G. - Måtte de brenne!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Trekk-) Fula vil ha VIF's Solveig G. - Måtte de brenne!!!

¤#@*#¤%* LSK vil (iflg. NRK 2-nyhetene kl. 22 i dag) skrive kontrakt med Vålerenga sin beste spiller Solveig Gulbrandsen.

JEG SPYR BARE AV TANKEN!

Argumentet var å styrke laget fram mot Champions League-kvalik ... bla-bla-bla-
    Dvs. cirka samme skiten som RBK lira av seg da de ¨lå på 2.plass om sommeren på 90-tallet, bladde opp millioner og "fikk alt de pekte på" av norske toppspillere. Og så vant de liksom serien som en bi-effekt. Kvalmt da - Men enda kvalmere nå:

LSK har bare ikke noe med å hente noen som helst fra Vålerenga. BASTA!!

.... (først telle til ti.... saaakte....)
    Merker jeg blir fly forbanna på den identitetsløse Ex-Setskog-Ex-Strømmen-kanskje-kjøpt-av-en-Svensk-kakse-i-2014-og-flytta-til-Haparanda-SpedaLSK-møkkaklubben bare pga framstøtet deres!
    B L Æ H!

Rett skal være rett: Iflg NRK - så sa Solveig at hun spilte for Vålerenga og forholdt seg til dem.
    So far, so good!

Håper og krysser fingre, tær og alt som er for at hun sier 'NEI OG ATTER NEI! STIKK AV HISTORIE- OG SJEL-LØSE BIRDBRAINS AV NOE FUGLEINFLUENSA-SPREDENDE KANARI-AVSKUM'... - Eller 'nei' fulgt av noe kanskje litt mildere ord...

OM - det skulle bli en overgang - ( Perish the thought!! ) så blir det i så fall min verste VIF-skuffelse på flere år. Og det midt i 100års-jubileet... ARRRGH!

Jeg blir mannevond av tanken. Seriøst. Mellom dette innlegget og trådstart-innlegget måtte jeg ut og kjøre-hente et familiemedlem. Jeg kjørte MYE mer aggressivt enn vanlig - KUN PGA Fule-influensa-invitten... LSK er ikke bra for helsa - ikke på NOEN måte - Og da nevner jeg bare såvidt silogassene rundt Orderud - for starters...

Ok, får roe med med ett eller annet beroiligende...
    Kjære Solveig: Tenk på hvor du kommer fra - PLiiiis! LSK er Gul-Svartedauen...

Comment

Fasinerende at noen kan bli så sinna over noe som skjer i jentefotball. Ikke vondt ment san Paolo, men seriøst? Hehe.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Fasinerende at noen kan bli så sinna over noe som skjer i jentefotball. Ikke vondt ment san Paolo, men seriøst? Hehe.
        SEriøst - ja.
        Det er de ekle fula vi snakker om, mann!

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
          SEriøst - ja.
          Det er de ekle fula vi snakker om, mann!
          Egentlig er det jo ikke det.
          Vi snakker vel her om Setskog/Høland som solgte sjela si og blei Team Strømmen. Og når det ikke var godt nok så solgte de seg videre og fikk lov å kalle seg Lillestrøm SportsKlubb Kvinner ?
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
            Egentlig er det jo ikke det.
            Vi snakker vel her om Setskog/Høland som solgte sjela si og blei Team Strømmen. Og når det ikke var godt nok så solgte de seg videre og fikk lov å kalle seg Lillestrøm SportsKlubb Kvinner ?
            Sant nok. Det er derfor jeg pleier å kalle dem 'Trekkfula' (Hvor blir neste "hjemsted" og navn??. 'Nomadene' hadde kanskje vært et like bra navn på disse omstreiferne?)

Men de har nå engang den samme kjipe drakta og logoen som orignal-fula OG de spiller på Lillestrøm... Så da.

Comment

Working...
            X