Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deadlineday Søndag 11 august....!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Han kan signere for oss nå å bli "solgt" om 10 dager.
    En slik gentleman`s agreement?
    Det faller sikkert i strålende jord her på forumet når vi signer Daniel Braaten for så å sende han av gårde til Frankrike på free transfer 3 dager etterpå.
    Da er det Pål Breen sin skyld, skjerfet er udugelig og hva skal vi egentlig med administrasjon i VIF?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

27 timer igjen.. skjer det noe spennende ? Føler vi kanskje trenger en angriper.....
      BLØ

Comment

Håper bare at "den norske Iniesta" (som vistnok skal være Singhs kallenavn i Norge...) ikke blir leid ut til oss... Makan til klovn

http://www.desiballers.com/?p=863
        Blått og godt nyttår!

Comment

Originally posted by jimmern View Post
          Håper bare at "den norske Iniesta" (som vistnok skal være Singhs kallenavn i Norge...) ikke blir leid ut til oss... Makan til klovn

http://www.desiballers.com/?p=863
          Ja han har det med å kløne det litt til i intervjuer. Men alikevel synes jeg ikke det er for galt det han sier også. Det handler også som han sier en del om det å få sjansen. Det hjelper ikke bare å være god på treninger.

Jeg hadde gjerne tatt tilbake Singh med åpne armer. En spiller jeg må innrømme at jeg er litt svak for.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Derfor kan vi havne i en situasjon der vi selger spillere til utlandet uten mulighet til å hente nye.
            Jepp, i teorien. Men ingen utenlandske klubber står i kø for å kjøpe noen av våre, så vi kan nok ta det helt med ro. Dessverre for oss, og dessverre for Fellah.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
              Jepp, i teorien. Men ingen utenlandske klubber står i kø for å kjøpe noen av våre, så vi kan nok ta det helt med ro. Dessverre for oss, og dessverre for Fellah.
              Var vel kanskje først og fremst Ogude jeg tenkte på da... Tipper vi har solgt han innen utgangen av august.

Comment

Strengt tatt kan vi kjøpe spillere fra hvor vi måtte ønske når vi måtte ønske. Vi kan derimot ikke få dem spilleklare i annet enn de nasjonale overgangsvinduene. Så uavhengig om det er en nasjonal overgang, en internasjonal overgang eller å tegne kontrakt med en arbeidsløs spiller så gjelder de samme reglene.

Etter midnatt natt til mandag må vi vente til 1.januar med å få nye spillere spilleklare . De fleste andre land har vindu ut august.

Derfor kan vi havne i en situasjon der vi selger spillere til utlandet uten mulighet til å hente nye.
                Vi kan vel hente folk på Free Transfer og få de spilleklare når som helst. Mange som gjør det utenfor vinduene, spesielt på keeperplassen. Om det er en egen regel som gir disp når man trenger keeper aner jeg ikke.
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Var vel kanskje først og fremst Ogude jeg tenkte på da... Tipper vi har solgt han innen utgangen av august.
                  Dessverre for oss om ingen blir solgt, dessverre for Fellah som spiller høyt, driter i eget reir, og ikke blir solgt.

Når det gjelder Ogude så har jeg hørt det samme her inne i 2 år nå, at han sikkert forsvinner i neste vindu.

Mulig jeg er en stor pessimist, men jeg tror han kommer til å subbe rundt på Valle også i høst. Så kan jo han og Fellah snakke sammen om hvor gode de er, og hvilke ligaer de har tenkt å gå til - i neste vindu da.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                    Vi kan vel hente folk på Free Transfer og få de spilleklare når som helst. Mange som gjør det utenfor vinduene, spesielt på keeperplassen. Om det er en egen regel som gir disp når man trenger keeper aner jeg ikke.
                    Dette er litt "grasping at straws".

Problemet vårt er ikke å finne spillere, det er å ha råd til dem. Det finnes hundrevis av spillere bare i Europa som man kan hente om man har lyst, og råd.

Når det gjelder klubbløse spillere som Braaten, som kanskje er den du tenker på, så tror jeg det er egne regler for dem, som går utenom registreringsvinduene, men jeg ville ikke holdt pusten om jeg var deg.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                      Dette er litt "grasping at straws".

Problemet vårt er ikke å finne spillere, det er å ha råd til dem. Det finnes hundrevis av spillere bare i Europa som man kan hente om man har lyst, og råd.

Når det gjelder klubbløse spillere som Braaten, som kanskje er den du tenker på, så tror jeg det er egne regler for dem, som går utenom registreringsvinduene, men jeg ville ikke holdt pusten om jeg var deg.
                      Nei, har ikke akkurat noe tro på at han kommer, men lov å håpe uansett =)

Håper veldig på en overraskelse i pausen i morra i alle fall. Var gøy når Hagen kom tilbake og ryktene begynte å svirre før kamp.
                      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Nei, har ikke akkurat noe tro på at han kommer, men lov å håpe uansett =)

Håper veldig på en overraskelse i pausen i morra i alle fall. Var gøy når Hagen kom tilbake og ryktene begynte å svirre før kamp.
                        Det eneste som ikke var gøy med det var at Hagen kom tilbake som en elendig fotballspiller!

Comment

Vi kan vell hente spillere når som helst, men spillere må registreres i disse såkalte "overgansvinduene". Som du sier kan man få disp med keepere om laget plutselig ikke har keeper lenger.

Comment

Jeg trodde også det var egne regler for kontraktsløse spillere, men det er det ikke. Dette praktiseres litt ulikt rundt om i Europa, men her har det i alle fall vært sånn før at også de må forholde seg til datoene i overgangsvinduet.

Comment

Vi kan hente spillere på free transfer når som helst, men de kan ikke spille kamper i tippeligaen for oss før overgangsvinduet åpner. I 2012 kom for eksempel gonzalez til oss i juni, men måtte vente over 1måned før han kunne spille offisielle kamper. (Samme med høgh i år).

Comment

Originally posted by olemartinboy View Post
                                Vi kan hente spillere på free transfer når som helst, men de kan ikke spille kamper i tippeligaen for oss før overgangsvinduet åpner. I 2012 kom for eksempel gonzalez til oss i juni, men måtte vente over 1måned før han kunne spille offisielle kamper. (Samme med høgh i år).
                                Det er en liten forskjell i at de hadde vært tilknyttet en klubb etter at forrige overgangsvindu stengte.

Hvis Braaten ikke har kontrakt med en klubb 10.september så er ikke det tilfelle med han.

Men han kan likevel ikke signere for oss.

Comment

Working...
                                X