Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deadlineday Søndag 11 august....!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

3 def bytter... Hva F skjer

Comment

Ogude gidder ikke løpe satser på offiide, dansken ser ikke bak seg, vips 3-0 håper noe skjer på Valle, kjenner tvilen til Rekdal kommer smygende

Comment

Hvordan man kan uttale at man er fornøyd med laget og timer senere sende Muri ut som spiss har jeg vondt for å skjønne.

Comment

Fornøyd utifra at vi er godt over 10 millioner i minus kanskje. Egentlig burde vi kvitta oss med noen for å komme i svart.

Det er nesten utrolig at vi gikk så mange kamper uten tap med tanke på hvordan forsvaret ser ut uansett.

Comment

Men Forsvaret består da av tre spillere Rekdal selv har hentet.

Rekdal har jo sendt vekk Larsen, BDH, Næss og Solli og hentet inn erstattere. Da er det urovekkende at de virker å være helt på bærtur.

Comment

Originally posted by skog View Post
              Fornøyd utifra at vi er godt over 10 millioner i minus kanskje. Egentlig burde vi kvitta oss med noen for å komme i svart.

Det er nesten utrolig at vi gikk så mange kamper uten tap med tanke på hvordan forsvaret ser ut uansett.
              Lar meg ikke forbause over hvor naiv du er. Sjokkerende. Kan jeg få dine piller?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Lar meg ikke forbause over hvor naiv du er. Sjokkerende. Kan jeg få dine piller?
                Kan du fortelle meg hva som er naivt med å innse at vi ikke har penger til spillere?

Comment

Skog,

Greit vi ikke har penger til spillere. Men du gjør selv et poeng ut av forsvarsrekka.

Av de fire som spilte der i dag er tre henter av Rekdal. Det er en svensk U21 landslagsspiller, en costaricansk landslagsspiller, en ung tsjekker med erfaring fra Belgisk fotball og over 50 ungdomslagdskamper og en dansk klubbspiller. Man skulle tro det ville være mulig å få noe ut av dette, på papiret, ganske brukbare utgangspunkt.

Hvis poenget med å gi bort spillere som Nordvik, Larsen, Næss, BDH og Solli var å hente bedre spillere så har det tilsynelatende mislykkes. Greit nok om vi brukte høsten til å spille inn neste års lag, men to av fire bak der er jo på lån.

Neste år skal vi visstnok bli et topplag. Men hvis ikke vi vinner i Viking-Lotto i løpet av høsten, hvordan skal vi da få det til?

Mange av våre antatt mest spennende unge spiller er jo sendt vekk. Ja, noen sikkert av bedre grunner enn andre. Men likevel.

Neste år skal vi kanskje erstatte Bojan, Berre, Ogude og JGS. Mulig flere andre også. Det blir sikkert ikke gratis. I tillegg må noen inn i tillegg for å styrke laget hvis vi faktisk skal bli så gode som det hevdes. Jeg ser i øyeblikket ikke helt realismen i dette hvis vi ikke har penger. Men da kan man vel heller si det?

Jeg liker Rekdal, men han har i mine øyne en del å bevise. Og noe av det begynner å haste litt. Jeg ser null tegn til framgang fra i fjor, jeg ser ikke noe av et spillemønster vi har brukt årevis på å innføre i hele klubben, jeg ser ikke noe dyrking av talenter (han har i alle fall klart å matche Marcel for hardt).

Det jeg ser er et lag som fremstår mer eller mindre totalt uten plan. En klubbkasse som er tom. Og en trener som sender vekk unge, gode spillere. Mulig Samuel ikke ga jernet på trening, men Gud bedre så mye jeg ønsker det var han og ikke Muri som kommer inn for å spille spiss når vi ligger under 0-3 på hjemmebane. Mot Tippeligaens bunnlag. Som var uten tre av sine antatt beste spillere.

Sorry, er ikke din feil Skog. Men etter den forestillingen i kveld måtte jeg bare få det ut:-)

Comment

Vi kvitter oss tilsynelatende med spillere av to grunner.
                    1 - vi har ræva økonomi og har ikke spenn til å lønne spillere vi ikke anser som gode nok. (Rekk opp hånda alle som tror at Benjamin Dahl Hagen er den neste landslagsstjerna).
                    2 - Reka vil ikke ha egotrippere i troppen som kødder til stemninga i gruppa. (Slik jeg har forstått det faller Samuel inn i den kategorien, og selv om han opplagt er et kjempetalent så spørs det om det ikke har noe for seg å prioritere kollektivet.)

Hva skulle Reka svart da? "Jeg er ikke fornøyd med troppen, men vi har ikke spenn"?
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Ja, det hadde vært er bedre svar.

Comment

Også er det noe med at beggers can't be choosers.

Mulig egotripper ikke er ideelt, men gode spillere med stort ego er mye bedre enn å hive inn en gammel midtstopper som spiss.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Ja, det hadde vært er bedre svar.
                          Andresen sa noe lignende et år og blei hudfletta her på forumet fordi det var et dårlig signal å sende spillergruppa som allerede var her.

Comment

Skog,

Greit vi ikke har penger til spillere. Men du gjør selv et poeng ut av forsvarsrekka.

Sorry, er ikke din feil Skog. Men etter den forestillingen i kveld måtte jeg bare få det ut:-)
                            Jeg bare skjønner ikke hva som er kontroversielt med det jeg sier. Jeg bare konkluderer med at det sportslige lider pga dårlig økonomi, som igjen er et resultat av dårlig administrasjon (som for eks at vi mangler hovedsponsor).

I tillegg er forsvaret helt texas, og det har det vært veldig lenge så jo, da er det merkelig at vi har klart så mange kamper uten å tape.

Desverre blir vi ikke kvitt de dyreste spillere. Helst burde både Hirschfeld, Doffen, Ogude, Fellah og et par til forsvunnet nå, og enda da ville vi ikke sett noen store navn inn men da kunne vi iallefall hatt mulighet til å nærme oss svart igjen.

Comment

Mulig egotripper ikke er ideelt, men gode spillere med stort ego er mye bedre enn å hive inn en gammel midtstopper som spiss.
                              Stort ego kan man tåle, men hva med folk som ikke gidder å trene? Hva med folk som baksnakker lagkompisene, som hele tida slenger drit og som generelt lager dårlig stemning?

Comment

Ikke av meg. Og jeg snakker bare for meg selv når jeg sier at et ærlig svar er best. Mulig andre ser annerledes på det...

Comment

Working...
                                X