Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deadlineday Søndag 11 august....!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• McCabre
    replied
    Originally posted by Daniel37 View Post
    Det er imponerende å hevde at jeg slenger dritt mot noen, når jeg ikke slenger dritt mot noen som helst. Jeg har aldri gitt inntrykk av at jeg har noe mot homser. Jeg brukte derimot et negativt begrep vedr. forsvarspillet til Andre Muri som jeg ikke skulle gjort. Derimot å bruke begrepet kjerringoppførsel mener jeg er akseptabelt. Men det er ikke rettet mot damer, for sist jeg sjekket så spilte det ingen damer på A-laget. Kort fortalt: Det går ikke på kjønn, det går på oppførsel på banen. Når det gjelder eyecandy, så kan jeg ikke se hva som er galt med det. Sist jeg sjekket så var eyecandy noe bra.

Til slutt så har jeg hverken verbalt angrepet personer som får ytelser fra NAV eller muslimer. Når det gjelder kommunalt ansatte så er det satt på spissen at de fungerer som en saltstøtte. Egentlig mener jeg ikke det. Det er satt på spissen. For sannheten er vel at kommunalt ansatte er de som KNAPT gjør noe som helst men som helst klør seg på ballene. Håper at presiseringen blidgjorde deg. Og jeg slenger heller ikke dritt om de som skriver på nynorsk. Det var en referanse til at hvis man driver en virksomhet og kommuniserer på nynorsk, så kan man få offentlige tilskudd. Og tro det eller ei, men det er ikke kødd.

Til slutt vil jeg si at det er synd at du ikke kunne gi meg minus-stjerne. For i ytringsfrihetens navn så bør du kunne ha frihet til det.
    Jeg veit ikke helt hvor jeg skal begynne, for jeg gidder virkelig ikke bruke mer tid enn nødvendig på å oppdra antatt voksne folk på nettet. Poenget mitt er like enkelt som det er kort: Hvis du virkelig ikke klarer å skrive innlegg uten å samtidig bruke skjellsord som er ganske stygge mot størstedelen av verdens befolkning, synes jeg du skal slutte å poste her, eller finne deg et annet utløp for all dritten du slenger. Dette er et forum om Vålerenga, ikke et sted hvor du fritt kan slenge ut dine fordommer om all verdens grupper av folk.

Hvis du virkelig ikke skjønner hvorfor de uttrykka (soper, eyecandy, NAV/Ramadan-laget osv, late kommune-ansatte og latsabber som har ramadan) er å slenge dritt, så er det ikke mye håp.
    Du er stappa full av fordommer og uansett årsak ber jeg deg ganske enkelt om å droppe disse mest mulig når du skriver innlegg her.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Kvitte oss med spillere pga ræva økonomi...joa....men ingen skal fortelle meg at Samuel kosta klubben mye hahaha...det blir for dumt

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Trodde alldri vinduet syengte på en søndag lengre!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Tja si det.

Tror nok overgangsvinduet er stengt.

Vi har kvittet oss med angrepsspillerne Shåresh, Samuel og Chuma. Chuma har fått endel sjanser, Shåresh hadde trolig ikke tatt nivået. Samuel.. hvem vet, han er hvertfall råsterk og vet hvor målet står.

Vi har hvertfall KUN 1 spiss igjen i troppen, Børven.

Skulle veldig gjerne ønske at overgangsvinduet var åpent 1 ekstra dag. Muri som spiss ble helt feil, han hadde EN jobb. Det var å vinne hodeduell og dermed stusse ballen videre. Dette greide han ikke på 10 forsøk igår mot Start.

Det er krise med 1 spiss.
    Syns det er rart at det ikke har vært noe særlig om det i media. Pleier jo å stå når det er deadlineday.
    Jeg hørte først at det var den 15 august, men så leste jeg her at det var den 11 august.

Vi får bare følge med i media

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Vi har kvittet oss med angrepsspillerne Shåresh, Samuel og Chuma. Chuma har fått endel sjanser, Shåresh hadde trolig ikke tatt nivået.

Synes Shåresh hadde fortjent en sjanse! Han hadde ikke vært dyr for oss å ha i a-stallen. I en kamp som igår, hvor vi pumper baller inn 16 metern til Start, så kunne kanskje Ahmadi vært god å ha. Kunne også tenkes at han hadde slått til med spillere med som Lecjaks som servitør.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Leste dette på wiki nå.

Førsesongvindu Midtsesongvindu Fotballforbund
    14. januar - 5. april 15. juli - 11. august Norge

Hvis den siste dagen av overgangsvinduet havner på en helgedag kan overgangsfristen bli forlenget til den påfølgende mandagen av forhandlingshensyn.

Så da er vel deadlineday i morra?
    Tja si det.

Tror nok overgangsvinduet er stengt.

Vi har kvittet oss med angrepsspillerne Shåresh, Samuel og Chuma. Chuma har fått endel sjanser, Shåresh hadde trolig ikke tatt nivået. Samuel.. hvem vet, han er hvertfall råsterk og vet hvor målet står.

Vi har hvertfall KUN 1 spiss igjen i troppen, Børven.

Skulle veldig gjerne ønske at overgangsvinduet var åpent 1 ekstra dag. Muri som spiss ble helt feil, han hadde EN jobb. Det var å vinne hodeduell og dermed stusse ballen videre. Dette greide han ikke på 10 forsøk igår mot Start.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Syns overhode ikke jeg ser begynnelsen på noe stort med det laget vi har nå. Heller mer begynnelsen på slutten. Ingen penger, ingen hovedsponsor, ingen egen stadion i nær fremtid. Utad så ser det ut som mange av spillerne ikke "vil". Ledelsen fremstår som amatører og nærmest handlingslammet...

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Jeg bare skjønner ikke hva som er kontroversielt med det jeg sier.
    Det var ikke det. Jeg hadde bare en liten utblåsing pga den dårlige kampen i går og tingenes generelle tilstand.

Siden jeg henvendte meg til deg så ba jeg bare om unnskyldning på forhånd.

Leave a comment:

• Daniel37
    replied
    Originally posted by Lillebeng View Post
    Kjære Daniel37. Denne typen kommentarer bidrar utelukkende til å dra ned livslysta til alle som er på forumet her. Vi skjønner at du (også...) er skuffa, men det er enkelte tanker det er best å holde for seg selv. Og nå er jeg snill!
    Hvorfor velger du å plukke ut akkurat det som sitat. Når det er sagt, så står jeg for det. Men å hevde at min kommentar vil dra ned livslysta til alle som er på forumet her syns jeg er noe drøyt. De som blir påvirka vedr deres livlyst på et eller annet forum på nettet har nok større utfordringer. Og for å legge til: Det forekommer nok større kraftsalver i den virkelige verden enn det gjør på noe som helst fora på nettet.

Leave a comment:

• Daniel37
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    På'n igjen. Dette er et offentlig, åpent forum hvor vi som er over gjennomsnittet interessert i Vålerenga kan diskutere nettopp Vålerenga. Hvis du ikke klarer det uten i (annen)hver jævla post å slenge dritt om folk i eller rundt klubben, på dette forumet eller om grupper du ikke liker som for eksempel homser("sopere" som du kaller det), sosialister, damer ("kjerringer" eller "eyecandy" som du kaller dem) folk som får ytelser fra NAV, muslimer, kommunalt ansatte eller folk som skriver nynorsk så synes jeg virkelig du burde finne andre steder å få utløp for all dritten på.
    Dessverre var det ikke mulig for meg nå å gi deg enda en minus-stjerne, siden det var fort kort tid siden forrige gang.
    Det er imponerende å hevde at jeg slenger dritt mot noen, når jeg ikke slenger dritt mot noen som helst. Jeg har aldri gitt inntrykk av at jeg har noe mot homser. Jeg brukte derimot et negativt begrep vedr. forsvarspillet til Andre Muri som jeg ikke skulle gjort. Derimot å bruke begrepet kjerringoppførsel mener jeg er akseptabelt. Men det er ikke rettet mot damer, for sist jeg sjekket så spilte det ingen damer på A-laget. Kort fortalt: Det går ikke på kjønn, det går på oppførsel på banen. Når det gjelder eyecandy, så kan jeg ikke se hva som er galt med det. Sist jeg sjekket så var eyecandy noe bra.

Til slutt så har jeg hverken verbalt angrepet personer som får ytelser fra NAV eller muslimer. Når det gjelder kommunalt ansatte så er det satt på spissen at de fungerer som en saltstøtte. Egentlig mener jeg ikke det. Det er satt på spissen. For sannheten er vel at kommunalt ansatte er de som KNAPT gjør noe som helst men som helst klør seg på ballene. Håper at presiseringen blidgjorde deg. Og jeg slenger heller ikke dritt om de som skriver på nynorsk. Det var en referanse til at hvis man driver en virksomhet og kommuniserer på nynorsk, så kan man få offentlige tilskudd. Og tro det eller ei, men det er ikke kødd.

Til slutt vil jeg si at det er synd at du ikke kunne gi meg minus-stjerne. For i ytringsfrihetens navn så bør du kunne ha frihet til det.

Leave a comment:

• Jakobsen
    replied
    Dette er ikke noe politikk forum, blir totalt feil å dra inn det. La meninger være meninger, bare prat om noe som faktisk har rot i Vål'enga.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Hva med å endre klubbnavnet til Nav/Ramadan FC. Da vil man oppfylle mange ønsker. Og skriv man på nynorsk kan klubben få offentlige tilskot.
    På'n igjen. Dette er et offentlig, åpent forum hvor vi som er over gjennomsnittet interessert i Vålerenga kan diskutere nettopp Vålerenga. Hvis du ikke klarer det uten i (annen)hver jævla post å slenge dritt om folk i eller rundt klubben, på dette forumet eller om grupper du ikke liker som for eksempel homser("sopere" som du kaller det), sosialister, damer ("kjerringer" eller "eyecandy" som du kaller dem) folk som får ytelser fra NAV, muslimer, kommunalt ansatte eller folk som skriver nynorsk så synes jeg virkelig du burde finne andre steder å få utløp for all dritten på.
    Dessverre var det ikke mulig for meg nå å gi deg enda en minus-stjerne, siden det var fort kort tid siden forrige gang.

Leave a comment:

• Lillebeng
    replied
    Hva med å endre klubbnavnet til Nav/Ramadan FC. Da vil man oppfylle mange ønsker. Og skriv man på nynorsk kan klubben få offentlige tilskot.
    Kjære Daniel37. Denne typen kommentarer bidrar utelukkende til å dra ned livslysta til alle som er på forumet her. Vi skjønner at du (også...) er skuffa, men det er enkelte tanker det er best å holde for seg selv. Og nå er jeg snill!

Leave a comment:

• Daniel37
    replied
    Originally posted by JohnF View Post
    Vi kvitter oss tilsynelatende med spillere av to grunner.
    1 - vi har ræva økonomi og har ikke spenn til å lønne spillere vi ikke anser som gode nok. (Rekk opp hånda alle som tror at Benjamin Dahl Hagen er den neste landslagsstjerna).
    2 - Reka vil ikke ha egotrippere i troppen som kødder til stemninga i gruppa. (Slik jeg har forstått det faller Samuel inn i den kategorien, og selv om han opplagt er et kjempetalent så spørs det om det ikke har noe for seg å prioritere kollektivet.)

Hva skulle Reka svart da? "Jeg er ikke fornøyd med troppen, men vi har ikke spenn"?
    Det Reka burde gjort var å sette de spillerne som er mest interessant på transferlista for å gi et signal til ledelsen og ikke minst "penga"

Det er noen i sportslig ledelse som burde gå til "penga" og spørre: hva pokker vil dere? Hvis formålet er å kunne melke av merkenavnet Enga i deres egen PR-strategi så kan dere egentlig dra til helvete.

Da Enga ble seriemester i 2005, så hadde Kjetil og Kjetil som de fremtredende. Kjetil Rekdal som sportslig ansvarlig. Og Kjetil Siem som administrativ ansvarlig.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Er det noen vits i å ha denne tråden gående når Reka sier at det ikke kommer flere spillere? Han er fornøyd med den suppa av et lag vi har... Ha det bra sesong 2013...

Leave a comment:

Working...
X