Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drøbak/Frogn - Vålerenga 2 mandag 19/8 kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drøbak/Frogn - Vålerenga 2 mandag 19/8 kl 1800

Kampen går som vanlig på DittOslo.no med Klanens Webradio som kommentatorer.

Sendestart er klokka 17:50.

Sjekk forhåndsomtalen til klanen.no.

Originally posted by FrankO View Post
    Kampen går som vanlig på DittOslo.no med Klanens Webradio som kommentatorer.

Sendestart er klokka 17:50.

Sjekk forhåndsomtalen til klanen.no.
    Siden det er cupkamp på onsdag, så vil jeg anta at ingen fra a-laget er aktuelle. Og for 2 dager siden så var det mange som spilte cupkamp.

Så det blir interessant å se hvem som stiller idag

Comment

Tror Vif starter med de samme laget som startet mot Stabæk for to dager siden. Kanskje de bytter bare keeper.

Comment

Noen som vet resultatet?

Comment

2-1 til Drøbak/Frogn.

Comment

Veldig imponert over Hassan Rahmani. Spiller nesten ikke feil, posisjonerer seg godt, og er også en ok duellspiller selv om han bare er 17 år. Han har vært god i tidligere kamper jeg har sett også, men mot Drøbak var han dominant. Synes han er den aller mest lovende blant mange gode midtbanespillere på rekrutten. Litt rart at det er Blårud som er den som er mest med a-laget ettersom Rahmani, Falk-Larsen og Solli har alle bedre ferdigheter med ball, men det beror kanskje mest på at han er lenger framme på fysikken.

Midtbanen på a-laget er ganske bedrøvelig for tiden så det er bra at det gror godt på juniorsiden.

Comment

De har virkelig møtt veggen disse guttungene. Men hyggelig at de rasket med seg så mange poeng når de gjorde. For det er 9 kamper igjen. Bunnlagene ligger på 10. Dvs at de må 7 av 9 for å komme opp til 30 poeng+. Det tviler jeg på at noen av de gjør. Det kan medføre at dagens poengsum faktisk holder, men en seier til vil spikre det.

Dessverre fikk vi bevist at Engebretsen heller ikke er fremtidens mann. Det hjelper ikke at en person kan ha gode reflekser, hvis rekkevidden er tilnærmet fraværende.

Comment

Leser stadig om lovende keepere, forsvarsspillere og midtbanespillere, men har vi noen lovende spisser som kan ta steget?

Comment

Originally posted by Lego View Post
                  Veldig imponert over Hassan Rahmani. Spiller nesten ikke feil, posisjonerer seg godt, og er også en ok duellspiller selv om han bare er 17 år. Han har vært god i tidligere kamper jeg har sett også, men mot Drøbak var han dominant. Synes han er den aller mest lovende blant mange gode midtbanespillere på rekrutten. Litt rart at det er Blårud som er den som er mest med a-laget ettersom Rahmani, Falk-Larsen og Solli har alle bedre ferdigheter med ball, men det beror kanskje mest på at han er lenger framme på fysikken.

Midtbanen på a-laget er ganske bedrøvelig for tiden så det er bra at det gror godt på juniorsiden.
                  Er enig at Rahmani har bedre ferdigheter enn Blårud. Også er han et år yngre også. Men problemet er at de fleste av midtbanespillerne har styrkene sine når det gjelder løpskraft. Det gjelder Blårud, Falk-Larsen og Solli. Ingen av dem er særlig glad i å ha ball i beina. Det gjør at de "gjemmer" seg litt til tider, og ikke gjør seg spillbare. Rahmani er den eneste av de ovennevnte som alltid søker ball og gjør seg spillbar på oppsill fra backene. Det gjør at han er mer kreativ og finner rom. Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det samme?

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
                    Er enig at Rahmani har bedre ferdigheter enn Blårud. Også er han et år yngre også. Men problemet er at de fleste av midtbanespillerne har styrkene sine når det gjelder løpskraft. Det gjelder Blårud, Falk-Larsen og Solli. Ingen av dem er særlig glad i å ha ball i beina. Det gjør at de "gjemmer" seg litt til tider, og ikke gjør seg spillbare. Rahmani er den eneste av de ovennevnte som alltid søker ball og gjør seg spillbar på oppsill fra backene. Det gjør at han er mer kreativ og finner rom. Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det samme?
                    Her må jeg si meg veldig uenig. Jeg synes nesten samtlige spillere vi får fram og spesielt på midtbanen har en teknikk og pasningsferdigheter som ligger over gjennomsnittet. Det er sant at Solli Blårud og Falk-Larsen har gode løpskraft, men av de 3 du nevner her er det vel kun Blårud som minner mest om den tradisjonell norsk midtbane spiller. God løpskapasitet, god i presset og jobber godt defensivt.

Rahmani er dog en jeg la spesielt godt merke til med en gang jeg så han, tok bare noen minutter før jeg så potensialet i unggutten. Tror han kan bli stor og er etter min mening den mest spennende av de midtbanespillerne vi har akkurat nå.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                      Her må jeg si meg veldig uenig. Jeg synes nesten samtlige spillere vi får fram og spesielt på midtbanen har en teknikk og pasningsferdigheter som ligger over gjennomsnittet. Det er sant at Solli Blårud og Falk-Larsen har gode løpskraft, men av de 3 du nevner her er det vel kun Blårud som minner mest om den tradisjonell norsk midtbane spiller. God løpskapasitet, god i presset og jobber godt defensivt.

Rahmani er dog en jeg la spesielt godt merke til med en gang jeg så han, tok bare noen minutter før jeg så potensialet i unggutten. Tror han kan bli stor og er etter min mening den mest spennende av de midtbanespillerne vi har akkurat nå.
                      Hvis du mener at styrkene til feks Solli er bedre på pasninger/teknikk enn løpskraft så er jeg uenig. Jeg mener helt klart styrkene hans ligger i løpskraft og utøve press. Falk-Larsen ligner mer på Solli, selv om han ikke har spilt så mye utenom nå på slutten. Derfor litt tidlig å konkludere. Du ser forskjellen feks når Zahid spiller, han er mye flinkere til å gjøre seg spillbar enn flere i dagens tropp.

Legg merke til i neste 2.divisjon kamp, hvordan posisjoneringen er på midtbanen. Mange som "gjemmer" seg. Derfor vi ender opp med å spille mye bakover.

Comment

Working...
                      X