Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Rosenborg - Vålerenga 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Rosenborg - Vålerenga 2-1

Ja ja, det var den sesongen. Heldigvis lenge til neste jubiluemsår.

Uff... Jaja, neste år tar vi alt!
    (Norges Liverpool ! )

Comment

Da ble jubileumssesongen totalt mislykket!!

Comment

Jepp da var årets sesong ferdig. Faaaaaaeeeeen. Hvert fuckings år samme driiiten!!!

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Faen ass...og så Scandinavias ekleste mann da....
          Feiringen der han kysser leggskinnet er så kvalm at jeg ønsker han alt vondt! Får håpe noen får inn en takling på ham der han mister resten av sessongen!
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Rekdal sier at "vi ikke har noen av de kvalitetene RBK har." Hvordan i helvete skal det gå med den holdningen? Rekdal kan reke tilbake til reketråleland fort som faen hvis det er dette klubben skal nøye seg med. Vi spiller like dårlig som Bjerkvika 2 på en god dag for tiden, ingen er aggresive nok, ingen vil vinne, ingen har motivasjon.

Comment

Jo da, Rosenborg hadde flest sjanser, men vi hadde den største det ikke ble mål på. Utrolig å se at forsvarsproblemene våre skal dukke opp i det 92. minutt på Lerkendal.

Når det er sagt var dette en meget bra kamp av Vålerenga. Litt rusk her og der, men overalt en bra gjennomført kamp. At dette laget har tapt begge kampene mot Start er utrolig.

Husk også at vi har våre to beste midtbanespillere ute. Tenk å kunne sette inn Berre i stedet for Benmoussa på slutten der. Kunne gjort mye ugagn.

Nei faen heller. Nå skal bøfla få svi på søndag.

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
                Rekdal sier at "vi ikke har noen av de kvalitetene RBK har." Hvordan i helvete skal det gå med den holdningen? Rekdal kan reke tilbake til reketråleland fort som faen hvis det er dette klubben skal nøye seg med. Vi spiller like dårlig som Bjerkvika 2 på en god dag for tiden, ingen er aggresive nok, ingen vil vinne, ingen har motivasjon.
                Først rakner du fordi reka sier det som det er, også klager du over at vi spiller dårlig? Det er jo helt åpenbart at vi er lagt bak RBK. De driter jo penger, det gjør ikke vi.

Forventningene tatt i betraktning synes jeg gutta har gjort en ok figur i de to kampene der oppe. Det er vel han idiotiske gangsterdansken som har utgjort forskjellen.

Comment

Av og til må man være sadist for å orke å følge med på Enga. Vi gjør nok en bra kamp på Lerkendal, men vi klarer faen ikke stå den forpulte distansen ut! 90 minutter + tillegg, gutta har ikke fått med seg at en kamp varer så lenge

Jeg sier det igjen: 90 MINUTTER + TILLEGG!

Takk for i år! Resten av sesongen blir bare kjipe oppkjøringskamper til 2014.

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
                    Jeg synest dette var bedre enn ventet, en ting jeg er litt lei for er at Hæstad tydelig ikke har nivået inne for tiden. Merker tydelig savnet av Gringheim, og at duell styrken til han nye dansken ikke er noe å skryte av. Morsomt innhopp av Benmoussa, han kan bli en spennende spiller. Ellers en usedvanlig svak kamp av Børven (ikke målet selvfølgelig), han klarer å gjøre ALT for lite med ballen alene. Synest Rekdal kunne tatt ut han istedet for Fellah!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vel... vi kom oss til kvartfinalen i år. Det må jo sies å være en stor fremgang fra de siste par-tre åra...

Jeg er forøvrig enig med Reka at forsvare skulle tatt billesvinet hardere før han flaxa inn målet.

Comment

Vi gjorde en veldig god kamp, to gode kampen egentlig der vi var redde for å bli pissa på i 2 * 90 minutter. Og esongen er ikke over enda. Vi har sesongens beste kamp foran oss på søndag. Men etter den kan vi pakke sammen og lide oss gjennom høstmørket.

At NFF setter opp dommere som missliker Enga er ikke noe nytt, snarere en regel. Selv om han ikke hadde noen direkte innvirkning på kampen i dag.

Greit at Høgh fikk gult kort men synd han ikke sparket dritten hardere når han skulle først treffe, så kunne vi håpe han kunne hinket litt. Vi burde starte en folkeaksjon, Få Bille-dritten ut av Norge.

Comment

Midt i trynet fra fisse-Bille, som fyr som grisetaklet Baffo i forrige match. Og til alt over mål rett etter at håpet var tent med Børven-scoring. Finnes intet på blå resept som hjelper mot ubehaget jeg føler nå. Dvs det finnes noe som hjelper, men det er noen dager unna, og det er:

KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KNUSE LILLESTRØM KUSE LILLESTRØM

Comment

Nå har vi spilt ganske jevnt med rbk over to kamper.
                            I kveld følte jeg at gutta leverte meget bra innsats og løp veldig mye.
                            Kan nesten ikke forlange mer selv om det selvfølgelig er bittert med overtidstap.

Høgh og Solli var meget bra.

Mot et skadefritt rbk så merket vi at Grindheim,Ogude,Calvo,Thomassen og Baffo ikke var med.

KNUSE LILLESTRØM!
                            EVIG VIF

Comment

Tror noen her må stikke fingeren i jorda hvis dem forventa en stor sesong i år, bare fordi det er jubileumsår 😂. Nå ser det ut til at vi har fått litt mer orden på forsvaret, selv om RBK scora to nå, men jeg er sikker på at vi blir MYE bedre neste sesong. Synes fortsatt det er håpløst at Berre ikke blir brukt mer framover også savna jeg Calvo i dag. Bra jobba over to kamper i barteland

Comment

Working...
                              X