Originally posted by VIFpatriot
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: VIF - LSK, Sønd 25. august kl. 18
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by FrankO View PostHan har en muskelskade i magen. Hva har det med restituering og kondis å gjøre?
Italia & Spania + leger + sykkel = doping = færre skader = det vi trenger = ironi = ingen ting med grindheim å gjøre
Comment
-
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostOg du nevner i fleng...?
Thomassen er ute med krystallsyken, Ogude gidder ikke trene, Baffo blei kvesta av Bille, mens ingen av ekspertene i Oslo vet hva som feiler Grindheim. Ikke helt sikker på hva som burde vært gjort annerledes men...
Apropos Grindheim så synes jeg å høre at han snart er klar i flere uker.
Ogude er jeg lei av uansett. Om han har fått grønn stær eller fått flis i fingern kunne ikke brydd meg. Mannen bør ikke spille med den innstillingen han har om dagen. Jan har mer å by på en Thomassen.
Kritikken til det medisinske er en langtidsgreie. Jeg tør ikke si for mye veldig bastant om arbeidet som foregår, da jeg ikke veit nok om det, men føler likevel at mye var bedre når Schwabe hadde plastrene.
Comment
-
Originally posted by LameDuck View Post
2014 skal være vårt år.
Ps: deilig film.
Comment
-
-
Originally posted by Prime View Post
Kom for å kjekke seg i hovedstaden. Bruk litt mere på godt skotøy.
Comment
-
Synd det ikke blir mer alvorlige skader dem i blant, så blir vi kanskje kvitt dritten. Hjelper ikke med forenkla forelegg på disse lavpanna tullinga.
Fem skadet etter masseslagsmål mellom supportere"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostI utgangspunktet ikke, men har hørt dem har blitt litt slappere med å sjekke dette i det siste.
Kommer meg vel inn på et vis!
Duck.Vålerenga - Oslos stolthet
Comment
Comment