Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VIF - LSK, Sønd 25. august kl. 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bengt
    replied
    Er mer redd for hva dommertrion finner på enn Enga. Han ved bredden må være noe av det dårligste som har besøkt oss i år.

Men igjen, vi slipper inn hva som helst. Vi er helt tragisk bak.

Leave a comment:

• Kroken6
    replied
    Der har vi Børven på sitt aller beste og det er slik han må brukes! Mange som har klagd på Børven - "eat your hearts out". Knall!

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Fantastisk av børven!

Leave a comment:

• osse-mon
    replied
    MArcel! Sånn skal man IKKE klarere!

Bæsje-LSK :/

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    I utgangspunktet ikke, men har hørt dem har blitt litt slappere med å sjekke dette i det siste.
    Ja jeg måtte ikke det når jeg kjøpte billett til en cupkamp ihvertfall.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    I utgangspunktet ikke, men har hørt dem har blitt litt slappere med å sjekke dette i det siste.
    Takk for svar, Frank. Må ty til en slik løsning i kveld. Mulig det funker å vise frem nettbanken på mobilen, altså at medlemskontigent er betalt.

Kommer meg vel inn på et vis!

Duck.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Kan man kjøpe billetter til Vestbredden 105-106 på Ullevål UTEN være medlem av klubb eller Klan?

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Kan man kjøpe billetter til Vestbredden 105-106 på Ullevål UTEN være medlem av klubb eller Klan?

Fint hvis noen kan gi et kjapt svar på det. På forhånd stor takk!

LD.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Synd det ikke blir mer alvorlige skader dem i blant, så blir vi kanskje kvitt dritten. Hjelper ikke med forenkla forelegg på disse lavpanna tullinga.
    Fem skadet etter masseslagsmål mellom supportere

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Prime View Post

Kom for å kjekke seg i hovedstaden. Bruk litt mere på godt skotøy.

Leave a comment:

• Prime
    replied
    Ser sånn ut..

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Those were the days. Ikke nødvendigvis låta, men stemningen, tilskuerantallet, entusiasmen... Gode gud.

Fra derbymatchen mellom VIF og LSK på Ullevaal stadion, søndag 17.april 2011. Over 20 000 tilskuere. From the football derby in the Norwegian top division, b...

LD.
    Alle disse er her fortsatt, men mange har gitt opp. Litt etter litt.

2014 skal være vårt år.

Ps: deilig film.

Leave a comment:

• aasp
    replied
    Og du nevner i fleng...?

Thomassen er ute med krystallsyken, Ogude gidder ikke trene, Baffo blei kvesta av Bille, mens ingen av ekspertene i Oslo vet hva som feiler Grindheim. Ikke helt sikker på hva som burde vært gjort annerledes men...
    Nå blei jeg brått usikker på om du var enig eller uenig?

Apropos Grindheim så synes jeg å høre at han snart er klar i flere uker.
    Ogude er jeg lei av uansett. Om han har fått grønn stær eller fått flis i fingern kunne ikke brydd meg. Mannen bør ikke spille med den innstillingen han har om dagen. Jan har mer å by på en Thomassen.

Kritikken til det medisinske er en langtidsgreie. Jeg tør ikke si for mye veldig bastant om arbeidet som foregår, da jeg ikke veit nok om det, men føler likevel at mye var bedre når Schwabe hadde plastrene.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Those were the days. Ikke nødvendigvis låta, men stemningen, tilskuerantallet, entusiasmen... Gode gud.

Fra derbymatchen mellom VIF og LSK på Ullevaal stadion, søndag 17.april 2011. Over 20 000 tilskuere. From the football derby in the Norwegian top division, b...

LD.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Antar at det er godt vakthold på Sota, kjerka, Jordal og andre aktuelle åsteder i kveld/natt?

LD.

Leave a comment:

Working...
X