Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alkohol servering på Ullevaal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alkohol servering på Ullevaal.

Nå har dem klart det i Stavanger, og det burde gå i Oslo også! Dette var positive nyheter for alle!! Kanskje klubb/supportere burde vite sin besøkelses tid nå!?

Link: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10100390
    Han kom ble svett og dett var dett

Alkohol har ingenting på tribunen å gjøre.

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
      Det vil det heller ikke bli i Stavanger.

Comment

Det funker jo i Sverige ?

Øl og vold!

Comment

Pils og fotball hører sammen! :-) Men burde kanskje ha soner på stadion der barn ikke burde få bli med. Er jo noen av oss som ikke takler fylla så bra.

Comment

Kommer ikke på tribunen, men i pub/kiosk. Kanskje du burde lese hva som står i artikkelen :-) Jeg bor i ett land der man oppfører seg MEGET eksemplarisk på tribunene, tråss i at det er mellom 40 og 60000 på kampene, og her tar vi oss en pils i pausa, tar det faktisk med ut på tribunen også, men ville ikke ta den så langt i norge ennå.
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Ikke med dette vedtaket, men man kan ikke utelukke at dette på sikt kan utvikle seg til også å bli lov på tribunen.

Veldig bra tiltak synes jeg! Et stort steg i riktig retning, og jeg håper dette skaper presedens for andre klubber. Hvis ølservering blir innført på alle arenaer tror jeg dette vil gi tilskuerne en bedre totalpakke, samt øke klubbenes inntekter i form av inntekter på alkoholsalg og økte publikumsinntekter.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                Dette var positive nyheter for alle!!
                Ja, gutta mine ble kjempehappy. Pappa får lov til å drikke øl på kamp. Jippi!!

Helt greit om man åpner for salg av alkohol bak tribunene, men det skal nok noen år til før kulturen i Norge er endret, og folk strømmer til stadion fordi man nå kan få kjøpt en øl.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Kan De utdype?

Vi vet nok hva du mener, men gi dine ord på hvorfor du mener det ikke kommer til å bli slik som media har formidlet at det vil bli.

Duck.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

For meg er dette et noen-ødelegger-for-mange-problem.

Det vil alltid være de som foretrekker øl fremfor fotball. Og da blir kombinasjonen helt feil. Men for oss andre som vil se tre poeng, jublende spillere og rumpa til Reka, kan en øl eller to bidra til ekstra god stemning.

Mange minuser og plusser i dette regneskapet. Men jeg ender i pluss.

LD.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Deg om det

Comment

KrF er selvsagt på banen.

KrF-Hareide ut mot Vikings alkohol-ja

Ser forøvrig at 4000 stk av VGs lesere har avgitt stemme i pollen, og så langt har 78% svart "Ja, det burde vært tillatt for lenge siden." på spørsmål om det er greit med alkoholservering på norske idrettsarrangementer.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                          Kan De utdype?
                          Ifølge samtlige avisartikler om temaet skal det ikke serveres øl på tribunen og det går heller ikke an å ta med seg øl ut dit.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                            KrF er selvsagt på banen.

KrF-Hareide ut mot Vikings alkohol-ja

Ser forøvrig at 4000 stk av VGs lesere har avgitt stemme i pollen, og så langt har 78% svart "Ja, det burde vært tillatt for lenge siden." på spørsmål om det er greit med alkoholservering på norske idrettsarrangementer.
                            Jada, flott og fint med poller på nett - like this, like that. Men vil de begynne å komme på stadion når det er kamp?

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                              Jada, flott og fint med poller på nett - like this, like that. Men vil de begynne å komme på stadion når det er kamp?
                              Joda, men 4000 stemmer må da sies å være et representativt utvalg for populasjonen. Presiserer da selvsagt at populasjonen er VG Netts lesere og ikke Norges befolkning, så det gir ikke et helt korrekt bilde, men her er det så overveldende at jeg tror vi med sikkerhet kan si at vi har en god pekepinn.

Comment

Working...
                              X