Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 1-1 Lillestrøm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga 1-1 Lillestrøm

Jævlig irriterende at man ikke klarer å satse på å vinne kamper. Jævlig irriterende den midtbanen vi har. Med Berre, Doffen og Castro på midtbanen blir det faen meg aldri mål og når de i tillegg nekter å ta løpene fremover.

Kampen skifter totalt preg når vi mister Solli. Da er det basically en forsvarskamp for oss. Doffen er ikke i nærheten av å være en drivkraft på midten. Det gjør også at forsvaret vårt blir satt under mer press, og da slår det raskt sprekker.

Idag var vi heldige som ikke tapte.

Comment

Så ut som sesongen var ferdig etter å ha sett denne kampen.
      Skuffende innsats, men er sjeleglad for at vi ikke tapte her....

Takk for i år. For et pissår.

Comment

Dere som så kampen på TV eller har sett repriser, var det offside på Børven på slutten der?

Comment

Og hva var meningen med den patetiske tifoen fra fula:

"Gjør som de andre - ta deres liv"
          "Heng dere i skapet"

Hva skjedde i fjøset i helgen?

Comment

Tifoen var direkte usmakelig. Er det slik Kanari fansen vil fremstå? For en søplegjeng.

En begredelig og kjedelig kamp av Enga. Og når de spiller slik blir det desverre tyst på tribunen. Høsten blir lang.

Comment

Originally posted by donny View Post
              Dere som så kampen på TV eller har sett repriser, var det offside på Børven på slutten der?
              Vanskelig å se utifra bildene. Men så sånn ut,
              Kommentator var hvertfall enig og jeg siterer "14 cm i offiside".

Ellers bra helt til Solli blir skadet.
              Klasse mål av børven! Virkelig top klasse, hvis den touchen var med vilje selvsagt

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                Jævlig irriterende at man ikke klarer å satse på å vinne kamper. Jævlig irriterende den midtbanen vi har. Med Berre, Doffen og Castro på midtbanen blir det faen meg aldri mål og når de i tillegg nekter å ta løpene fremover.
                Calvo var på kanten så du tenker nok på Zajic. Irriterer meg at Zajic aldri setter "fart" fram når han får ballen. Han går én meter for så å ta en pasningsfinte, snur seg rundt, venter på at noen blir spillbare og angrepet er over. Sammenlign med målet da Fredheim Holm var i samme situasjon. Rett mot mål og spilte gjennom Børven som scora. Fellah gjør det samme. Er det flere enn meg som ser at Fellah nekter å sende ballen til Marcel når sistnevnte kommer på overlapp? LSK var klar over dette så dem lot jo bare Marcel løpe for å ha to spillere til å ta Fellah - noe dem klarte hver eneste gang.

Berre er for dårlig sentralt på midtbanen/i 10'ern og det er synd og skam at han fikk 90 minutter mens Calvo måtte ut.

Vi satser jo på å vinne kampen, men som du sier, midtbanen er ikke god nok. Det er midtbanen som gjør at vi slipper inn så mange mål også. Men igjen, våre to beste sentralt på midten er ute. Han ene har pådratt seg en skade ingen skjønner noe av og han andre saboterer sin egen karriere.

I vinter forsvinner Fellah og Zajic og det er ingen tvil om at det er midtbanen sentralt som må forsterkes.

Comment

Han mener nok Castro aka Gonzales, ikke Calvo, altså de vi avsluttet med sentralt.

Comment

"det viktigste er å holde seg skadefri"
                    Sitat fra Fellah.

Håper han aldri for spille for enga igjen .
                    Stor prestasjon og lire ut noe sånt etter 1-1 mot LSK!
                    Kødd!

Comment

Bra trøkk på tribunen. Bønder i Benditsvingen som brant et flagg er noe, og bønder med trommer på andre sida. Og dommerjævel på banen og linja. Skjønte heller ikke noe av det teite banneret kanariene hadde, men det er uansett dust å flagge håp om selvmord. Det beste med kampen var målet til Børven - det tok helt av - og så lettelsen over å ikke tape. Men fy faen for en semmer andre omgang. Mulig gutta tenkte det samme og seifa andre omgang - eller kanskje de ikke hadde mere inne? Det så hvertfall jævlig slapt ut der ute til tider.

Herlig å se Børven få til noe, Gudmund regjerte, DFH var god i perioder og Muri hadde en ok dag på jobb. I det hele tatt greit nok når jeg har kampen litt på avstand.

Ære være.
                      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                        "det viktigste er å holde seg skadefri"
                        Sitat fra Fellah.

Håper han aldri for spille for enga igjen .
                        Stor prestasjon og lire ut noe sånt etter 1-1 mot LSK!
                        Kødd!
                        Hvor står det? Må lese det og huske at han vil jeg aldri se mer i troppen. Trenger han heller ikke, sesongen er over.

VVV: ser ingen problem å brenne noe, derimot tifoen burde resultere i utestengelse. For noe dritt fra stasjonsbyen.

Og enig med dommerne, spesielt han ved bredden. Regner med det er lenge før han får lov å komme på en TL kamp igjen.

Comment

Deilig scoring av Børven, vi har keeper, og jeg håper ikke Sollis skade er alvorlig (han var god frem til skaden)

Enig med de som slakter 2.omgang, for et snork av en omgang! Sleit seriøst med å holde øynene åpne, men jeg våknet når Berre dæljet skuddet i tverrliggeren! Fellah hadde vel et av de mest usynlige innhoppene i Engas historie; selv Melkadze gjorde mer i det ene innhoppet han fikk i sin tid.

Ubeseiret mot bønda i år er jo noe. Særlig når de disker opp med de tifoene. Mindreverdighetskompleks ftw. Bønder ass.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Er det flere enn meg som ser at Fellah nekter å sende ballen til Marcel når sistnevnte kommer på overlapp? LSK var klar over dette så dem lot jo bare Marcel løpe for å ha to spillere til å ta Fellah - noe dem klarte hver eneste gang.
                            Har sett det ved flere anledninger. Enten så går det på spillforståelse eller så er det ren egoisme. Har egentlig aldri latt meg imponere av han. Det er nok ikke en tilfeldighet at han forsatt er i Enga...

Comment

Originally posted by donny View Post
                              Han mener nok Castro aka Gonzales, ikke Calvo, altså de vi avsluttet med sentralt.
                              Jepp, jeg blingsa og leste Calvo og ikke Castro.

Comment

Working...
                              X