Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 1-1 Lillestrøm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En ting jeg reagerer på i spillet vårt igår, er disse langballene som blir spilt på Børven. Børven stussa disse stort sett videre i bakrommet, men så ingen initiativ til å løp i bakrommet fra de andre. Virker noe bortkasta opplegg! Ser ikke helt poenget å gi fra seg ballen på den måten.

Comment

En annen ting, legg merke til mange av de stein touchene vi har. Vi har utallige balltap pga dårlig første touch.
      Håper dem vier en uke til dette på Valle!

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        En annen ting, legg merke til mange av de stein touchene vi har. Vi har utallige balltap pga dårlig første touch.
        Håper dem vier en uke til dette på Valle!
        Å ja, jeg og sidemannen var enige i at en del av gutta virka som om de spilte iført slalomstøvler. Fikk et par stygge brudd i mot som et bedre lag enn bønda vi møtte i går hadde utnytta.
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
          Etter det jeg forstår så referer det til ett par ISKO gutter som begikk selvmord
          Kjetil Siem og nff tar sterk avstand fra slike usmakligheter på tribunene og en reaksjon fra nff kan komme i form av bøter, men er vell lite trolig at det vil forekomme
          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3667964.ece
          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            En ting jeg reagerer på i spillet vårt igår, er disse langballene som blir spilt på Børven. Børven stussa disse stort sett videre i bakrommet, men så ingen initiativ til å løp i bakrommet fra de andre. Virker noe bortkasta opplegg! Ser ikke helt poenget å gi fra seg ballen på den måten.
            Helt enig. Jeg snakka om dette med de jeg står sammen med også. Det er ingen plan. For det første er Børven god på huet men ikke stor og sterk nok til å være en reell trussel mot Neandertalspillere som Kippe og co. Hvis man allikevel skal gå for lange baller mot ham må jo planen være at det skal komme løp rundt ham, og gjerne også en plan for om han skal stusse videre i bakrom eller heade til sida eller tilbake. Noen plan for disse pasningene finnes ikke, eller spillerne evner å gå på de løpa, for dette har gjentatt seg i hele år. Resultatet blir nettopp som du skriver: at vi gir bort ballen.

Comment

Originally posted by arvegods View Post
              Kjetil Siem og nff tar sterk avstand fra slike usmakligheter på tribunene og en reaksjon fra nff kan komme i form av bøter, men er vell lite trolig at det vil forekomme
              http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3667964.ece
              Tja, jeg tror faktisk bønda kan få en bot. Når RBK klarte å få 10.000 i bot for den Naziborg-tifoen sin, sier det at NFF har liten takhøyde for å slenge ut slike sanksjoner i øst og vest.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                Tja, jeg tror faktisk bønda kan få en bot. Når RBK klarte å få 10.000 i bot for den Naziborg-tifoen sin, sier det at NFF har liten takhøyde for å slenge ut slike sanksjoner i øst og vest.
                Jeg tenkte også på den saken, men Siem sier til Dagbladet: "- Det eneste vi kan gjøre, er å stenge folk ute. Vi kan ikke gi noen bøter, vi kan ikke fengsle noen, men vi kan nekte folk adgang, sier Siem." Så da må hukommelsen være skremmende dårlig, eller er det sånn at når den dårlige smaken går utover NFF sjøl så gjelder egne regler ?

Sjøl synes jeg det kanarifansen presterte på søndag, var omtrent 20 ganger så ille som RBKernes relativt uskyldige banner.

Comment

Noen hos husker enga fansen i Bergen for noen år siden.

Ikke helt det samme. Men hvertfall...

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                    Siem sier til Dagbladet: "Vi kan ikke gi noen bøter, sier Siem." Så da må hukommelsen være skremmende dårlig, eller er det sånn at når den dårlige smaken går utover NFF sjøl så gjelder egne regler ?

Sjøl synes jeg det kanarifansen presterte på søndag, var omtrent 20 ganger så ille som RBKernes relativt uskyldige banner.
                    Man må jo begynne å spekulere i motiver. Det må være at de ville ikke gi en bot til Lillestrøm med en banner som etter deres synspunkt bare går utover Enga. Er vel heller en applaus der i gården enn å tenke på å straffe Lillestøm.

Det er ille at NFF viser så til de grader hvor de har sin sympati. Og det om en sak som savner sidestykke i historien, trolig er det verste som noen sinne har skjedd på en stadion i Norge. Tar ikke NFF hensyn til at om Klanen hadde visst bakgrunnen, ville det antageligvis blitt storming av banen og ville slåsskamper mellom Klanen og Kanari?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                      Noen hos husker enga fansen i Bergen for noen år siden.

Ikke helt det samme. Men hvertfall...
                      Hvis du tenker på at Klanen ikke deltok i et minutts stillhet for en person som var i live og lys levende våken så ser ikke jeg på det som sammenlignbart engang.

Dette ble vel ikke varslet på forhånd heller så vidt jeg husker. Den store saken der var uheldige kommentarer til Dagbladet midt i kampen som var noe tatt ut av sammenheng.

Comment

Den saken var jo bare en fis, men media skaper sine egne saker. De kan slikt.

Comment

Working...
                        X