Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Kvikk Halden, mandag 26.08.2013, 19:00, Vallhall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Kvikk Halden, mandag 26.08.2013, 19:00, Vallhall

Ny hjemmekamp for rekruttlaget.
    Vålerenga ligger på 6. plass.
    Kvikk ligger på 7. plass.
    Kampen streames på Ditt Oslo som vanlig med kommentering fra Klanens Webradio.
    in Absinthia

Det har ikke kommet frem hvem som utgjør troppen.

Comment

Blir nok rent juniorlag. Med Näsberg og Blårud som ikke spilte sist regner jeg med.

Comment

Allsang på grensen blir spilt inn i Halden. Er klanens Web Radio for fisefin til å se slike folkelige program?

Comment

Rino Falk Larsen har vært god på midtbanen i 1.omgang. Bra til å lese spillet

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
            Allsang på grensen blir spilt inn i Halden. Er klanens Web Radio for fisefin til å se slike folkelige program?
            Og dette utsagnet er interessant for hvem?

Comment

Originally posted by Farmor View Post
              Og dette utsagnet er interessant for hvem?
              Hvis du fulgte sendingen, så ville du forstått hvorfor jeg kom med det utsagnet akkurat da

Comment

Nok et tap på rekruttene i går, men en stor spillemessig fremgang i forhold til de siste kampene. Tror mye av grunnen til det var et litt tryggere midtforsvar.

Kjapp børs.

Knutsen – ikke satt på de store prøvene. Virker veldig usikker med ballen i beina og pådro seg rødt kort, men ellers grei.

Iqbal – startet uvanlig nervøst og hadde vel 3 feil etter første 5 minuttene. Spilte seg bra opp og var solid og god siste 75 min. Kom på mange fine løp, men slet litt med samhandlingen med Benmoussa.

Gaye – Spilte en solid og god kamp på venstre back. Taper noen dueller deffensivt og målet kommer på hans side, mangler fortsatt litt på fysikken mot «voksne» karer, men god med ball og bla en herlig såledragning etter ca 80 min som var kampens beste tekniske prestasjon.

Nasberg – Så ut som han mangler litt kamptrening og var litt mer rusten enn vanlig…er vel også innblandet i målet. Skøvet ut på venstrebacken siste 10 min. Vinner som vanlig mye dueller og relativt trygg i pasningsspillet, men ikke helt der han er på sitt beste.

Gonzales – Meget solid førsteomgang hvor han vant «alt» og ryddet opp i stor stil. 2.omgangen var en skuffelse hvor han taper mange dueller mot en helt ordinær Halden-innbytter og virket mer slurvete i det meste han gjorde.

Falk Larsen – Begynte veldig friskt og var god første halvtimen. Faller av utover kampen og går vel rett og slett tom i 2.omgang. Ble byttet ut 2 min før slutt, burde vært byttet ut tidligere. Mangler litt kreativitet og slår veldig få offensive pasninger, men god i press og som ballvinner. Vinner også en god del hodedueller mot langt større spillere.

Solli – Starta i dyp midtbaneposisjon, hvor han strevde med både plassering, duellspill og pasningskvalitet. Bytta posisjon med Blårud i midten av 1.omgang og kom langt mer til sin rett i en indreløperrolle. Hadde flere fine pasninger og bidro i det offensive spillet. Ble ofret når Knutsen ble utvist, litt synd i og med at han de siste 10 min før utvisningen hadde hatt sine beste 10 min i kampen.

Blårud – Starta famlende i en indreløperrolle og pådro seg nok et gult kort. Bytta posisjon med Solli og i den dype midtbanerollen var han briljant. Vant masse dueller, løp opp flere Haldenoverganger, slo flere forløsende 50meterspasninger og flink til å føre ballen fra dypet og oppover i banen. Siste 70 minuttene var han i mine øyne banens beste og jeg mener dette er hans desidert beste posisjon. «Problemet» at det også er Hassan sin beste posisjon. Alikevel mener jeg at Blårud har en helt annen offensiv dimensjon enn Hassan har vist og bør spille i denne posisjonen for rekruttene.

Benmoussa – Hadde vel sin svakeste rekruttkamp i år. Møtte en back som matchet han på farta og kom vel ikke rundt en eneste gang. Dette er også mitt ankepunkt mot Benmoussa. Han har enorm arbeidskapasitet og ønsker ball….men med ball spiller han veldig mye på fart og mot raske backer mener jeg han mangler en dimmensjon som må utvikles.

Kastrati – Var rett og slett enormt god i starten av sesongen, men sliter med å markere seg for tiden, så også i går. Har en del gode involveringer med ball og skaper et par halvfarligheter. «Problemet» er at han blir for statisk, for lite involvert og mot voksne Kvik Halden-menn ble han ofte for veik i duellene.

Alba – Har vår desidert største sjanse med et skudd fra 11 meter som keeper redder mesterlig. Bortsett fra dette skaper han særs lite. Tidvis daff i presset, vinner få dueller og virker tung. Flink til å holde på ballen når han først får den i beina, men det er dessverre alt for sjelden. Pr nå mener jeg at Alba ikke er helt på 2.div nivå.

Innbytterne:
                Engebretsen – kommer inn og redder straffa til Halden mesterlig. Virker å være helt rå på straffer. Kan så vidt jeg klarer å se ikke lastes for målet. Dirigerer forsvaret bra og har et par redninger på relativt enkle skudd. Strever med å markere seg i feltet, men alt i alt bra innhopp.

Skåttun – fikk bare 3-4 minutter, men viste at han burde kommet inn før. Virker å ha en enorm løpskapasitet og et bra tilslag. Burde vært satt inn for trøtte midtbanebein mist 10 min tidligere.

Castro – Har et par fine involveringer med ball og virket kvikk, men kom inn som spiss når vi strengt tatt ble presset bakover og fikk vanskelige arbeidsvilkår. Vanskelig å få noe særlig inntrykk, men han var meget god i juniorkampen mot Sarpsborg for noen dager siden.

Comment

Høydepunkter fra kampen her.

Comment

Working...
                  X