Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Molde-VIF søndag 1. sept kl. 19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oslo-ess View Post
    Mangler Grindheim og tildels Ogude på sentral midtbane.
    Begge i toppform er det dette laget trenger + blø for drakta mentalitet.
    Vi trenger motstand på vårt eget nivå. Altså nedre halvdel Adecco. Det er bare å være ærlig og innse at det er der vi hører hjemme skal man dømme utfra en stor andel av årets sesong. Vi har på vårt beste, og det har ikke vært ofte, vært et dårlig TL-lag.
    Jeg trodde sesongen var over, men jeg tok feil. Her kommer nedrykkstriden!

Comment

Originally posted by Trym View Post
      Pfft.. Tro'kke det hadde hjulpet særlig mye...
      Grindheim er vår beste fotballspiller og er dypt savnet.
      Håper og tror han er klar mot Brann.
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Var glad når Rekdal kom, nå er jeg ikke det. Han har ikke fått til NOE. Ingen samhandling, ingen plan, ingen fremgang. Vi har gjort nok en tabbeansettelse.

Med Muri er det umulig å vite hvor man skal starte. Treig, feig og talentløs.
        Vi fikk jo Rekdal fordi vi har en talentløs ledelse og fordi vi har "penga" som kun er opptatt av å koble deres bedriftsnavn til det positive merkenavnet Vålerenga.

Reka skal ha for at han så et talent i Gudmund og Marcel, selv om de ikke akkurat skinner i denne kampen.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
          Neppe. Molde har vel størst tropp av alle lagene i TL - 30 mann. Så Solskjær rullerer bevisst på laget. Mer sannsynlig at han stilte med et noe svakere lag borte mot Rubin Kazan der Molde allerede stilte med 0-2 fra hjemmekampen og null reelt håp om å ta igjen 2-0 mot et Russisk topplag...

Unggutta til VIF er i oppvarming. Håper vi setter in 3x av dem!! Kan nesten like godt se på resten av kampen som trening...
          Der har du kanskje svaret på problemet. De satser, vi slanker... Nå har vi vel ingen høyre back mot Brann heller..!?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Var glad når Rekdal kom, nå er jeg ikke det. Han har ikke fått til NOE. Ingen samhandling, ingen plan, ingen fremgang. Vi har gjort nok en tabbeansettelse.

Med Muri er det umulig å vite hvor man skal starte. Treig, feig og talentløs.
            AMEN!! Møkklei denne rævafotballen til Hroar!!

Comment

Har Rekdal baller setter han inn et par unggutter for den patetiske gjengen som surrer rundt der ute. Tviler på at det skjer.

Jeg blir kvalm av å se hvor lite han har fått til med klubben vår. Vi blir bare dårligere og dårligere. Vi skal kjempe om gull neste år altså? Jadda.

Comment

Hroar ønsker intensitet og gjenerobring. Så har man Berre og Bojan på midtbanen. Det er løpskraft det.
                Blir interessant å høre Hroar etter kampen.

Comment

Rekdal, hva gjør du med klubben min???????
                  Har vi en plan i det hele tatt? Ser vi slår langt mot Børven, som taper duellen og Bojan kommer gående etter.
                  Ufattelig at det ikke blei gjort endringer i midtforsvaret allerede etter 2-0.
                  Berre - Bojan - Hæstad på midten..... Syns det var ille, men hadde ikke trodd det var så ille. Utklassing. Rett og slett flaut.
                  La en av unggutta komme innpå, de vil sikkert spille fotball i motsetning til de fleste som er på banen idag.
                  Last edited by MariusRofl2k; 01.09.2013, 19:54. Reason: hadde lyst

Comment

Forstår frustrasjonen (er frustrert selv), men rammevilkårene er ikke de beste og det har medført slanking av stallen til beinet. Og med skader på Grindheim og Solli, salg av Fellah (noen kr i kassa) og en uprofesjonelt afrikaner med tydelige holdningsproblemer og fet lønn, er det ikke lett for Reka. Tror vi må se det i dette perspektivet og ikke henge ut enkeltpersoner/-spillere. Molde har vel strengt tatt underprestert ift.stallen og de har hattbra matching, så dette er desverre ikke overraskende. Men skuffende at ikke gutta tråkker til og vil mer - hadde dette vært på plass, hadde det gått an å se lysere på situasjonen. Undere har skjedd tidligere, men tror ikke det vil skje i kveld..
                    \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• Det pleier selv på dårlige dager være noen lyspunkter, men i denne omgangen har absolutt alle vært svake. Helt utrolig irriterende å se på. Og hvordan klarer kommentatoren på Csports konsekvent å kalle Calvo for Calvio? Strrrrråååålende av Molde. Jeg er matt.

Comment

• Satan. Pisset på i 45 min nå! Gudmund hadde noen gode redninger i første, men resten er horibelt. Marcel sitt gule var jo helt idiotisk! Skulle nesten tro at spilleren hos Molde jobber på nathionalen på si.
                        Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Lego View Post
                          Og hvordan klarer kommentatoren på Csports konsekvent å kalle Calvo for Calvio? Strrrrråååålende av Molde. Jeg er matt.
                          Sånn er det når en hater et lag...!?

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                            Men da er vel laget enda mer "gitt" da,
                            I mål: Kongen i kassa
                            Forsvar: Jan, Høegh, Muri, Marcel
                            Midt: Calvo, Berre, Doffen, Bojan, DFH
                            Topp: Børven
                            Sannsynligvis..???
                            Det var ihvertfall treff på 11/11

"Det jeg legger merke til med målene mot Molde er at VELDIG MANGE av de kommer etter innlegg fra kant."

Desverre sto det 3-0 og det var gått 30 minutter før vi prøvde på et innlegg.
                            Og desverre er det det ENESTE innlegget vi prøver på.
                            Vi mister ballen sentralt i midten hele tiden, Molde snører igjen sekken, og dett var dett.
                            Vi har jo aldri folk i boksen heller, så jeg forstår jo at man ikke prøver å legge inn, for all del. Men hvorfor vi aldri dobler / tripler med enn midtbanespiller, på kant i denne kampen, det forstår jeg ikke. Man må jo undres hva som var planen her, ettersom det er vanskelig å se noe som helst plan. Dog mister vi vel ballen før vi kommer så langt.
                            To Molde-spisser som løper en del er tydeligvis nok til å hindre at vi spiller oss ut og får etablert oss. Det slås støttepasninger bakover ved første tegn på løpende motstander.
                            Null selvtillit, slurv og ingen som står opp.

Det er ikke noe poeng å trekke frem enkeltspillere som ikke presterer idag, dette er kollektiv svikt. Og desverre er vi nesten uten alternativer.

VIF: 0 avslutninger, 0 målsjanser, 80 % treff på pasninger, 5 grove feilpasninger
                            MFK: 8 avslutninger, 5 målsjanser, 83 % treff på pasninger, 1 grov feilpasning
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

• Bra innlegg spinner.. Dette er pinlig. Bare flaks at det nå ikke står 4-0...

Comment

• Nå begynner dommeravgjørelsene å gå i mot også... Totalt feil ilagt gult på Holm...

Comment

Working...
                                X