Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Molde-VIF søndag 1. sept kl. 19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sitter her på Aker stadion og ser kampen, gidder faen ikke stå lengre... Hvis noen ønsker å låne sesongkortet mitt resten av sesongen så si ifra, har nå vært på min siste kamp så lenge Reka sitter ved roret... Til dere som syntes MA var apatisk på sidelinjen bør faen meg ta en titt på Reka, for en nisse...
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Lecjaks ut - Näsberg inn. Javel Hroar? Hva var meningen med det. Hva med Muri eller Høgh?
      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Å da frede Muri og vår danske venn i midtforsvaret er helt utrolig.
        Hæstad og Bojan ut er helt korrekt, men Muri burde gått sammen med de 2 - han var jo banens dårligste i første.
        Begynner vel så smått å miste troa på Rekdal og, er veldig trist dette.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Gleder meg i alle fall til å se hva han har å si etterpå.

Heldigvis er vi 100 år i år, og har både medaljer og stadion å glede oss over.............................

Comment

• Kjære Trøim, kan du ikke vær så snill bare kjøpe Muri, Hæstad og Lars ut av kontraktene. Forstår du ikke at disse tre er en hemsko for klubben.

Comment

• Originally posted by donny View Post
              Lecjaks ut - Näsberg inn. Javel Hroar? Hva var meningen med det. Hva med Muri eller Høgh?
              Det byttet må kun være for å unngå at han får kort... Vi har pr. nå ingen høyreback mot Brann..

Comment

• For en nisse han Asbjørn som kommenterer. Snakker om at Vålerenga har 5 poeng ned til kvalik mens Molde har 10 poeng opp til medalje. Hvorfor ikke VIF har 11 poeng opp til medalje og Molde har 6 ned til kvalik? Vi er omtrent a poeng for pokker!! Har han glemt at Molde ble rompekjørt av Godset forrige runde?
                -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by donny View Post
                  Lecjaks ut - Näsberg inn. Javel Hroar? Hva var meningen med det. Hva med Muri eller Høgh?
                  Helt utrolig disposisjon. Hvorfor ikke Bruke Näsberg der han har størst talent. For hverken Muri eller Høgh har vært noen høydare idag

Comment

• Originally posted by osse-mon View Post
                    Gleder meg i alle fall til å se hva han har å si etterpå.

Heldigvis er vi 100 år i år, og har både medaljer og stadion å glede oss over.............................
                    Du glemte " og en hovedsponsor..."

Comment

• Spennende å se om vi skaper en målsjanse i dag.

Comment

• Alle gutta, alle gutta, alle gutta, spill for et tredje hjørnespark

Comment

• Leckjacks ut er helt sikkert fordi hvis han går gult nå og Marcel allerede må stå over, ja da har vi ingen høyreback/venstreback. Så utsatt er vi nå desverre. Gonzales bør spille midtstopper mot brann, Muri ut !!!! Benmoussa fra start

Comment

• Det her er så natta som det får blitt. Dessverre klarer jeg ikke å bare skru av. Masochisme eller misforstått lojalitet sikkert.

Comment

• Dette er ikke Rekas feil, han har ikke bedre folk! Ble litt mer moro når ung gutta kom inn. Send Högh hjem igjen å la Nesberg spille! Jeg ser potensiale i dem unge! Å faen for en keeper vi har! Konge!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Vi er heldige som bare har 0-4...

Bra vi har en trener som gidder å reise rundt og bli pissa på.

Comment

Working...
                                X