Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trolig kunstgress på Ullevaal neste sesong

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trolig kunstgress på Ullevaal neste sesong

Blir sannsynligvis lagt kunstgress på Ullevaal i VM-pausen neste år. Vålerenga har gitt klarsignal (de har vel noe de skulle ha sagt som eneste leietaker) mot at de får trene oftere på Ullevaal.

http://www.tv2.no/sport/fotball/land...r-4112213.html

Kunstgress på Ullevål

Det ser ut til at det blir kunstgress på Ullevål til neste år, ifølge TV2. Vålerenga har sagt det er ok så lenge det betyr at de får trene der oftere, og Siem snakker om at de skal rulle naturgress oppå kunstgresset til landskampene.....

Skulle gjerne ha sett det regnestykket på at dette lønner seg, men jeg er glad for at ikke de uvanlig intelligente journalistene i TV2 har prøvd seg på å legge dette inn i Excel etter sin vanlige "tenk-på-en-sum" metode.

Comment

Håper de bestemmer seg før sesongkortene legges ut, med plastikk blir det trolig ingen fornyelse. Har VIF undersøkt tapte inntekter i dette merkverdige standpunktet?

Comment

Originally posted by bengt View Post
        Håper de bestemmer seg før sesongkortene legges ut, med plastikk blir det trolig ingen fornyelse. Har VIF undersøkt tapte inntekter i dette merkverdige standpunktet?
        Så naturgress er for deg er viktigere enn Vålerenga? Ok.

Du får starte "Folkeaksjonen for Vålerenga tilbake til Bislett" da. Så slipper vi ting som fasiliteter, og der under sånne slitsomme sponsorer som vil ha litt luksus etc., og så kan vi sitte på Store Stå med kikkerter utenfor de 18 løpebanene.

Lykke til.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg tror helt seriøst at du er en av veldig få som ikke vil se fotball fordi den spilles på kunstgress
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Merkelig prioritering! Tror ikke fotballen blir noe dårligere ihvertfall. Greit å slippe å spille på et potetjorde langt ut i mai?

Comment

Trist å lese. Beklager på dine vegne Bengt, at VIF patriotismen sitter så løst. Da er det kanskje ikke noen poeng å fornye uansett.

Kunstgress er ikke ideelt, men når vi ikke har gode treningsfasiliteter kan det være bra å få til treninger på Ullevål. På mange måter er faktisk Ullevål som en bortebane for oss, vi trener på andre siden av byen og gutta ser den en annenhver uke.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Er det ikke forbundet som eier arenaen da? Vi leier og forbundet bestemmer.
                VIF er VIF uavhengig av underlag. Den dagen mitt engasjement blir styrt av hvilken reklame som er på brøstet, hvem som spiller på laget eller hvilket underlag vi spiller på..... Da er det bare å pakke sammen.
                Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Har VIF undersøkt tapte inntekter i dette merkverdige standpunktet?
                  Vålerenga taper da ingen penger?
                  1) Vi får spille på en bra matte gjennom hele året. Slutt er tida hvor vi spiller på en potetåker i halvparten av kampene.
                  2) Vi får trene på banen vi spiller på. Det vil forbedre treningssituasjonen vår drastisk da Valle ikke er klar før uti juni en gang.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Vålerenga taper da ingen penger?
                    1) Vi får spille på en bra matte gjennom hele året. Slutt er tida hvor vi spiller på en potetåker i halvparten av kampene.
                    2) Vi får trene på banen vi spiller på. Det vil forbedre treningssituasjonen vår drastisk da Valle ikke er klar før uti juni en gang.
                    3) Vi har ingen mulighet for å vanne på vallhall, derfor er ikke banen der optimal. Dette er uansett bra for bredde fotballen, kan se for meg at VIF og andre klubber kan benytte seg mer av fasilitetene nå.

Comment

Etter at Lyn flyttet seg ned divisjonssystemet og ut av Ullevål, så synes jeg egentlig matta har blitt mye bedre. Jeg ser dermed ikke helt behovet for å legge kunstgress...

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                        Etter at Lyn flyttet seg ned divisjonssystemet og ut av Ullevål, så synes jeg egentlig matta har blitt mye bedre. Jeg ser dermed ikke helt behovet for å legge kunstgress...
                        Men det gjør nff! Tenk på alle konsertene , arrangemanger osv osv de kan ha der nå uten å ødelegge gresset

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                          Du husker hvordan Ullevaal så ut i våres?

Comment

Stor fordel av å trene på underlaget vi skal spille kamper på.

Si at vi får trene der 2 ganger i uka så blir vi uslåelige hjemme
                            EVIG VIF

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Du husker hvordan Ullevaal så ut i våres?
                              Ok, men fremdeles bedre enn det var for noen år siden. Men for all del: jeg ser at det er mange fordeler med kunstgress, men jeg er en konservativ fyr som liker lukten av fotball på gress :-)

Comment

Working...
                              X