Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Overgangssaken] Samtlige frifunnet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Overgangssaken] Samtlige frifunnet!

Se der ja.
    Alle frifinnes! Bare som forventet!
    Last edited by Hjesus; 25.12.2014, 10:50.

Samtlige frifunnet...
    Som forventet!

Comment

Sånn, en god gammal "I told you so" kan slippes løs etter noen års venting...

Forbanna bønder i NFF og påtalemyndighetene som kaster bort penger,tid og menneskers skjebne på dette tullet.

Comment

TV2 må da få svi på en eller annen måteetter dette?

Comment

Døvt for Haakonsen.. og Herman.
          That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
            Døvt for Haakonsen.. og Herman.
            De personlige kostnadene for de involverte er store. De økonomiske for VIF er 15-20 millioner (ref. Breen)

Alt dette på grunn av sutring fra bartene, Halléns uttalelser om svindel, og TV2 sitt jag på sensasjon basert på informasjon fra RBK og NFF. Dette bør absolutt forfølges av de som har blitt krenket.

Comment

Ja. Det blir vel ikke søksmål mot TV2 og andre før ankefristen går ut.

Fikk ikke sett det live. Hvor kan jeg lese hele dommen?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Ja. Det blir vel ikke søksmål mot TV2 og andre før ankefristen går ut.

Fikk ikke sett det live. Hvor kan jeg lese hele dommen?
                De fleste dommer legges etter hvert ut på lovdata.no.
                Forøvrig leser dommeren fortsatt opp begrunnelsen mv. Går direkte på TV2Sport/vgtv..

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
                  De personlige kostnadene for de involverte er store. De økonomiske for VIF er 15-20 millioner (ref. Breen)

Alt dette på grunn av sutring fra bartene, Halléns uttalelser om svindel, og TV2 sitt jag på sensasjon basert på informasjon fra RBK og NFF. Dette bør absolutt forfølges av de som har blitt krenket.
                  Trist med store, økonomiske konsekvenser, krenkelse av privatpersoner, heksejakt og sponsorflukt, men jeg sliter med å se hvem disse kravene skal stilles mot.

TV2 har nok sitt på det rene med tanke på at de brukte en kilde og de blir ganske godt beskyttet (hei RBK!). Saken kom opp i tingretten, TV2 vinner en pris og er nok fornøyde.

NFF har vært avventende etter at politiet overtok og følger eget reglement.

RBK kan nok straffes av NFF med tanke på samtaler med Gunnarsson, men hallo! Det er RBK og det skjer ikke.

Erstatningskrav kan evt. rettes mot påtalemyndigheten/staten, men her er det ingenting å hente. Det økonomiske tapet skyldes TV2s heksejakt og forhåndsdømmkng fra profilerte personer som Hegnar og Hallén.

Jeg håper uansett TV2 og andre meldes hardt inn til PFU og dømmes der.

Det er utrolig kjipt og bittert, men jeg tror ikke vi får noe erstatning for denne saken som har ødelagt så mye for oss i en viktig tid for klubben. Jeg tipper klubben lar saken dø ut i det stille.

Comment

Hørte nettopp at Hallèn hadde frist til 1/9 med å svare valgkomiteen på om han ville ta gjenvalg som president i NFF, men hadde bedt om litt mer tenketid. Tipper han ville se utfallet av denne saken. Nå står han der med buksa på knea og ser (som vanlig) dum ut. Tipper han ikke går for gjenvalg, nå da folk kanskje begynner å rette blikket mot hva som egentlig har foregått.
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Tipper hverken TV2, smørbukk eller kjærringklubben Rosenborg er spesielt fornøyd nå. Blir spennende å se hva de frikjente gjør, hvis noe. Synd hvis alle skal slippe unna å ha ødelagt for to klubber og så mange mennesker.

Comment

Om ikke før, så har det vært klart siden dag 1 av rettssaken at dette gikk mot frifinnelse. Skandale at dette overhodet gikk så langt som til tiltale. Håper virkelig det blir oppvask både hos aktoratet og for bartene/ nøff/ TV2.
                        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
                          Om ikke før, så har det vært klart siden dag 1 av rettssaken at dette gikk mot frifinnelse. Skandale at dette overhodet gikk så langt som til tiltale. Håper virkelig det blir oppvask både hos aktoratet og for bartene/ nøff/ TV2.
                          Er jo lov å håpe, men man tar gjerne sin egen oppvask, og jeg tviler sterkt på at noen i de kretsene er i stand til å se på seg selv med et kritisk blikk.
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

Virker ikke som Haakonsen er så veldig begeistret for TV2s håntering i denne saken her. Klipper ut av intervjuet etter rettsaken mellom reporter (TV2) og Haakonsen.

"Hva føler du da har vært det mest belastende i denne saken her da?"
                            "Nei i den første delen av fasen synes jeg på en måte de at vanskligeheten av å nå fram til media med faktum når en sånn sak raser. og der har vi hatt gode poenger hele veien, men det har kanskje ikke vært så interessant for media å fortelle det."
                            "skulle jeg føle meg truffet der."
                            "Det bør du definitivt."

Ellers ett gledlig resultat, blir overasket hvis aktor velger og anke.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                              Da har vi "paranoide konspirasjonsteoretiker" en rettskraftig dom på at bartene/NFF og til dels TV2 er ute etter oss.
                              Dessverre kommer de til å stå på sitt. Og nei, de kommer ikke til å anke, for i den virkelige verden hvor fornuft, rasjonalitet, lov og orden styrer så blir det pinlig. Men i NFFs verden hvor følelser, irrasjonalitet, og det som verre er..., ja så kommer de til å stå på sitt.

Vålerenga fortsatt elsket og hatet.

Skal bli morsomt å høre hvordan dottene av noe sportskommentatorer i VG, Dagbladet, Aftenposten m fl. bortforklarer og rasjonaliserer dette.

Comment

Working...
                              X