Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Overgangssaken] Samtlige frifunnet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Septiktank View Post
    http://www.vg.no/sport/fotball/staba...er/a/10146983/

Da har Stabæk kommet med sitt erstatningskrav. Håper virkelig vi følger etter!
    Vi var vel aldri tiltalt, det var Stabæk. Vi fremmer nok ingen krav. Hvem skulle det vært fremmet mot?

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
      Vi var vel aldri tiltalt, det var Stabæk. Vi fremmer nok ingen krav. Hvem skulle det vært fremmet mot?
      Tiltalt eller ikke, klubben har fått omdømme-problemer og mista hovedsponsor pga av denne saken. Det er hensyn som burde taes i betraktning.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
        TV2, Yngve Hallén og RBK

Comment

• TV2 er vel nærliggende. Men det er usikkert om man vil vinne fram.

Da må TV2 også få rett til å dokumentere sine påstander. Noe som kan så ny tvil om retten traff riktig beslutning. Samt at man får dårlig forhold til en viktig medieaktøtr, selv om det siste i seg selv ikke er avgjørende.

Tror alle parter er tjent med å gå videre. Selv om jeg personlig selvsagt skulle sett at man saksøker både TV2 og Davy&Co personlig så skjer det nok ikke.

Men at de blir klaget inn til PFU eller noe sånt burde ha vært en selvfølge.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            TV2 er vel nærliggende. Men det er usikkert om man vil vinne fram.

Da må TV2 også få rett til å dokumentere sine påstander. Noe som kan så ny tvil om retten traff riktig beslutning. Samt at man får dårlig forhold til en viktig medieaktøtr, selv om det siste i seg selv ikke er avgjørende.

Tror alle parter er tjent med å gå videre. Selv om jeg personlig selvsagt skulle sett at man saksøker både TV2 og Davy&Co personlig så skjer det nok ikke.

Men at de blir klaget inn til PFU eller noe sånt burde ha vært en selvfølge.
            Er veldig usikker på dette, men Vålerenga som klubb har jo også fått veldig dårlig omdømme under og etter denne saken. Er det noen som vet om Hafslund trakk seg ut pga. av dette? I så fall burde jo dette være en erstatningssak også..!? Erstatningen burde jo da rettes i samme retning som Stabæk. Tv2 anført av David Watne sa jo rett ut at Vålerenga svindlet. Det også burde jo fått etter spill. Det går jo direkte på rettssikkerheten løs. Ellers kan jo hvem som helst stå frem på tv2 og beskylde en navngitt person som svindler, uten at det er sant. Eller?

Comment

• Det nytter ikke å ta Tv2 dessverre. Det eneste vi kan gjøre er å velge bort tv2 de gangene de måtte krysse vår vei være seg i forbrukerrolle eller jobb sammenheng, gi de negativ omtale på sosiale medier o.l.

Men jeg tror Stabæks krav blir for beskjedent å regne sammenlignet med kravet fra aserød. Han mistet en lukrativ advokat praksis og skal slik jeg forstår det ha krav på kompensasjon for tap av fremtidige inntekrter...

Comment

• Originally posted by Norman Osborn View Post
                Det nytter ikke å ta Tv2 dessverre. Det eneste vi kan gjøre er å velge bort tv2 de gangene de måtte krysse vår vei være seg i forbrukerrolle eller jobb sammenheng, gi de negativ omtale på sosiale medier o.l.
                Ja, det er viktig. Jeg har avsluttet mitt nett-abonnement med TV2, og sjekker aldri nettsidene deres.
                +++

Comment

Working...
                X