Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Godset - Enga Lørdag 5. Oktober

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Godset - Enga Lørdag 5. Oktober

Ogude, Høgh og Solli ute fortsatt.

http://www.vif-fotball.no/news/article/1kc14dra7kfgu12b3tm65mv2d3/title/disse-moter-stromsgodset

Jaja, klarer ikke å være redd for nedrykk. Men så kommer en ekkel følelse innimellom. Bare å sikre nok poeng, å få denne møkkasesongen overstått.

At Høgh og Solli er ute er noe jeg er mere glad for. Ogude også i grunn! Blir jævla tøft på Marienlyst. Det er ikke lett å være optimistisk til denne kampen. Får vi 1 poeng er jeg veldig fornøyd MEN regner med tap.

Skal uansett bli godt å få nok en dritt sesong over! Så har man i det minste et håp og mulighet for en bedre sesong 2014

Comment

Alle til Drammen.
      Vi skal vise på tribunen at VIF-supportere aldri gir seg uansett resultat
      EVIG VIF

Comment

Er redd dette blir stygt. Ser at Reka har med 3 høyrebacker! Blir Baffo skada, kommer nok Marcel inn. blir vi knust, tipper jeg Iqbal får sin debut.

Comment

I natt drømte jeg at et overtent godset lagde straffe og rødt kort tidlig i kampen. Vi vant 1-0 etter en ellers kjedelig kamp. Regner med akkurat det skjer

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Er redd dette blir stygt. Ser at Reka har med 3 høyrebacker! Blir Baffo skada, kommer nok Marcel inn. blir vi knust, tipper jeg Iqbal får sin debut.
            Tpper vi tar denne. Vi er best uten press og nå er det ingen som forventer noe som helst.

Håper på noe sånt..

Kongshavn

Marcel - Gonzales - Muri - Lecjaks

Grindheim - Berre

Kastrati - Holm - Calvo

Børven

Comment

Jeg håper selvfølgelig i det lengste, og hvis alt klaffer kan vi kanskje klore til oss ett peng. Allikevel anser jeg det ikke som særlig sannsynlig at vi tar poeng i Drammen i kveld.
              Mest sannsynlig får vi deng, og vi må bare be til høyere makter om at de lagene under oss heller ikke har noen god helg.
              Skulle de andre Adeccoliga-kandidatene ta poeng og vi ikke gjør det, så er vi helt der nede ...

tipper på 3-1 til godset. Dessverre.

Comment

Lecjaks er ikke med. tror det blir Baffo på høyreback, men Marcel spiller venstre.

Comment

Skulle ønske man kunne tapt og vunnet samtidig .

Vill ikke gi RBK seriegull. Vill ikke rykkened..
                  Minste av to onder blir vell å håper på at RBK får en luke...

Comment

Ikke mye oppløftende å se på damene heller før denne kampen...

Comment

Tror faktisk vi har en sjanse. Godset må jo vinne fem cupfinaler på rad. Kan gå på en mine mot oss. Hvis begge lag spiller opp mot sitt beste er det tre poeng til Godset er jeg redd. Får holde med Molde. Er luka fem poeng etter denne runden tror jeg det er greit.

Comment

1-5 for damene i semi'n... For håpe herrene retter opp dette mot godset da...

Comment

Skal tur-retur Fredrikshavn idag, så får ikke engang sett kampen på nett, men håper i det lengste på 1 poeng idag.
                          Det skal bli tøft for de bakerst. Spesielt Baffo skal få det vanskelig idag tror jeg, og farten til Muri kan bli tricky. Regner med vi legger oss kompakt bakpå idag, og så får vi håpe på noen overganger.
                          Børven putter ett idag!
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

Laget.....

http://www.vif-fotball.no/news/artic...t-stromsgodset

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Jeg tror planen til Reka er omtrent som følger ut å dømme fra denne lagoppstillinga:

Kriger (Kongen i kassa)

Kriger - Kriger - Kriger - Kriger

Kriger - Kriger - Kriger - Kriger

Kriger - Kriger
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X