Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Høgmo er ny landslagssjef - hadde klausul i forhandlingene med VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Høgmo er ny landslagssjef - hadde klausul i forhandlingene med VIF

Mye har skjedd siden forumet gikk ned. En av tinga er at Drillo blei sparka på dagen og erstatta av Per Mathias Høgmo. Går ikke nærmere innpå det nå, men konstaterer at Vålerenga-styret er "glad" fordi han da ikke ville blitt lenge hos oss uansett.

Det er jo også en måte å se det på.

Glad han ikke er her jeg også. Men synd ikke skjerfet skjønte at han ikke var interessert i jobben før tidlig i januar. Hadde han tatt hintet i oktober så hadde det kanskje vært en reell prosess med å finne noen andre.

Comment

Litt bekymringsfullt at han ikke likte tingenes tilstand i klubben... "For mange cowboyer"... Hmm...

Nå frir Nils Arne Eggen til oss da... Hadde nesten vært litt morro å prøvd..

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Litt bekymringsfullt at han ikke likte tingenes tilstand i klubben... "For mange cowboyer"... Hmm...

Nå frir Nils Arne Eggen til oss da... Hadde nesten vært litt morro å prøvd..
        Finnes det "Cowboyer" som setter seg selv foran klubben (type Nome), er det bare å pakke sakene. Hvor ser du dette om Eggen Trym?

Forøvrig. Hvorfor er kamptråden stengt?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Finnes det "Cowboyer" som setter seg selv foran klubben (type Nome), er det bare å pakke sakene. Hvor ser du dette om Eggen Trym?

Forøvrig. Hvorfor er kamptråden stengt?
          Beklager. Glemte å nevne "kilden" ang. Eggen. Hørte det på radio norge. Vet ikke om det er nevnt andre steder.

Comment

Originally posted by Trym View Post
            Beklager. Glemte å nevne "kilden" ang. Eggen. Hørte det på radio norge. Vet ikke om det er nevnt andre steder.
            Står i dagens papirutgave av Dagbladet. Sitat: "I dag kan jeg tenke: La meg slippe til i Brann og se hva jeg kan gjøre. Eller i Vålerenga. Jeg har et hjerte for Vålerenga etter tre fine år der, jeg ble seriemester med VIF i 1965."

Kaller det en åpen søknad, jeg...
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Han var jo eneste som faktisk matchet de kravene vi hadde i prosessen. Men han drar seg vel mot 80 år. Men kan jo være en korttidsløsning. Problemet til Eggen er jo at vi alt har en trener.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Han var jo eneste som faktisk matchet de kravene vi hadde i prosessen. Men han drar seg vel mot 80 år. Men kan jo være en korttidsløsning. Problemet til Eggen er jo at vi alt har en trener.
                72 år så jeg i en avis i dag.

Comment

Originally posted by Trident View Post
                  72 år så jeg i en avis i dag.
                  Vi kan ikke ansette en trener det er en reell mulighet dør av alderdom i løpet av tiden her.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Vi kan ikke ansette en trener det er en reell mulighet dør av alderdom i løpet av tiden her.
                    Har uansett forsatt trua på Reka jeg.
                    Det er jo ingen tvil om at han jobber under veldig vanskelige økonomiske forhold...
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Status er fortsatt at laget er forverret, nytter ikke å skylde på Martin lengre da nesten alle spillerne "hans" er borte.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                        Status er fortsatt at laget er forverret, nytter ikke å skylde på Martin lengre da nesten alle spillerne "hans" er borte.
                        Det stikker dypere en det. Martin forlot et kaos av spillerkontrakter og baila ut sammen med sin 3-4 mill. fallskjerm da han skjønnte hvor det bar. Det er ikke bare spillerstallen Martin etterlot seg som er et problem, det er økonomien, og ringvirkninger av hans "luftslott". ,GI Reka ett år til, kanskje ett vindu hvor han har litt til rådighet. Hadde Reka blitt gitt nok av midler ville han neppe ha signa Høgh, Solli og DFH. Tror faktisk at med god økonommi hadde Braaten spillt her idag!
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hele hjulet til Martin var basert på disse kontinuitetsbærerne, som fikk langtidskontrakter. Men var det MA som forhandla dem fram?

Comment

Hallo i luken?

Vi ga Tippeligaens beste keeper en treårskontrakt. Muri og Hæstad fikk fem år. Hæstad var vår kaptein. En trener må få lov til å disponere midlene som han vil.

Vi kan heller ikke kreve at Rekdal ikke skriver langtidskontrakt med sine spillere i tilfelle hans eventuelle erstatter ikke vil bruke disse spillerne.

Comment

Når vi visste at NFF skulle finne en ny landslagsjef hadde det vært å ha en trener på oppsigelse, noe som er særdeles lite tilfredsstillende. Glad vi slapp den runddansen.

I tillegg når vi ser vi hvor mye makt Høgmo krever i NFF blir jeg enda mer glad til at han ikke kom hit. Vi har hatt Martin med altfor stor makt i mange år, der vi trolig må slite med de økonomiske konsekvensene i flere år. Vil mye heller ha Reka som må takle de forutsetninger som ligger der.

Comment

Working...
                              X