Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Niklas Gunnarson klar for Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niklas Gunnarson klar for Enga

Melding nettopp. Ut 2016.

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Melding nettopp. Ut 2016.
    En gledens dag.
    Kan bekle høyreback og stopper.

Riktig alder(22 år) for vår satsing fremover og kommer som bosman.
    EVIG VIF

Comment

Dette virker lovende. Har ikke fulgt veldig nøye med på hvor godt han har gjort det i Odd, men det er det kanskje noen andre som har??!!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Her er vif-fotball.no sin sak.

Comment

Stor skuffelse i Odds.

http://www.odd.no/news/article/1csju...-til-valerenga

Velkommen!

Comment

Spennende! Men hvor god er han egentlig? Vet ingenting om han Ser han er ment på høyre men kan spille på alle områder i forsvaret. Godt dog å se at vi forsterker på høyre siden.

Håper han blir en solid forsterkning for oss. Gleder meg til å se han og Sivert i aksjon til neste år. Gir oss noe positivt å se fram til.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
              Spennende! Men hvor god er han egentlig? Vet ingenting om han
              Ikke jeg heller. VG sier han har spilt 21 kamper fra start i år og vært innbytter i 3. 1 mål, 3 assist, 1 gult og score på 4.55. Omtrent samme i fjor.

Fra artikkelen høres han absolutt ut som en oppgradering
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Han kan bekle både høyre back og stopper....... Endelig ser det ut som vi får inn en i midten slik at eldrebølgen(Muri) kan pensjoneres til vinteren!! Ung lovende og norsk er veien til Rekdal....
                .Hmmm jeg driter vell snart i alder og talent JEG VIL HA SERIEGULL !!(hvertfall topp 3 plasseringer snarest!!)
                Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                  Han kan bekle både høyre back og stopper....... Endelig ser det ut som vi får inn en i midten slik at eldrebølgen(Muri) kan pensjoneres til vinteren!! Ung lovende og norsk er veien til Rekdal....
                  .Hmmm jeg driter vell snart i alder og talent JEG VIL HA SERIEGULL !!(hvertfall topp 3 plasseringer snarest!!)
                  Han sa selv i intervjuet med VIFTV at han var tiltenkt en høyreback-plass.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Endelig noen virkelig gode nyheter!

Velkommen!

Comment

Betyr det kroken på døra for Baffo? hva med Marcel og de andre ungguttene som kommer rett bak?

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
                        Betyr det kroken på døra for Baffo? hva med Marcel og de andre ungguttene som kommer rett bak?
                        Baffo må være ferdig. Hadde liksom et håp om at Gunnarsson var tiltenkt en rolle som stopper. Vi kan ikke stille med det vi har der i 2014.

Comment

Originally posted by Groruddalen View Post
                          Ja, det betyr kroken på døra for Baffo. Det betyr ikke kroken på døra for Marcel, men det gir Marcel en utfordrerposisjon. Noe jeg tror kan være lurt.

Comment

Digg med litt gode nyheter nå. Vet ikke noe om ham, men sånn som ståa er nå, er alt nytt godt nytt. Jeg håper både han og Nilsen viser seg å være gode tilskudd i årene som kommer.
                            Unge Bosman-spillere eller unge rimelige er det vi har råd til nå. Jeg håper vi (reka og co.) Treffer med kjøpene i vinter. Handler vi smart, kanskje vi sliper å være i nedrykkstriden neste sesong. Forhåpentligvis ikke i opprykkstrid heller...

Comment

Bra at vi handler unge, norske spillere. Litt usikker på om dette er "det beste vi kunne få gratis" eller en spiller vi ville vært etter uansett pris.

Comment

Working...
                              X