Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Niklas Gunnarson klar for Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wanderer View Post
    Kjempeflott med ny spiller.

Men Gunnarson har vel spilt midtstopper hele sesongen, og sikkert også i de kampene han har spilt i tidligere sesonger. Hvorfor da kjøpe han inn som back? Vi trenger noe ungt og stabilt i midtforsvaret, og det er 3 stk lag som har sluppet inn mindre mål enn Odd i år. (enn så lenge).

Gunnarson bør og skal erstatte Muri i midtforsvaret!!
    Dårlig research av deg... Han har til nå kun spilt en kamp som midtstopper. Det var nå sist mot Sogndal. De andre 23 kampene har han spilt høyreback.

Comment

Originally posted by Trym View Post
      Dårlig research av deg... Han har til nå kun spilt en kamp som midtstopper. Det var nå sist mot Sogndal. De andre 23 kampene har han spilt høyreback.
      Hvis det stemmer så var det dårlig research av meg ja
      Litt begrenset hva man kan få til på jobb. Har du sjekket alle kampene? Bøyer meg i støvet!
      Mener bevisst at jeg sjekket flere kamper enn den siste, men traff bare med Hagen og Semb Berge i midtforsvaret nå. Jeje!

Uansett, da må vi ha inn i alle fall en midtstopper!
      Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by wanderer View Post
        Hvis det stemmer så var det dårlig research av meg ja
        Litt begrenset hva man kan få til på jobb. Har du sjekket alle kampene? Bøyer meg i støvet!
        Mener bevisst at jeg sjekket flere kamper enn den siste, men traff bare med Hagen og Semb Berge i midtforsvaret nå. Jeje!

Uansett, da må vi ha inn i alle fall en midtstopper!
        Ja. Sjekket alle kampene. Denne signeringen håper jeg er fordi at han skal spille stopper, men samtidig være backup for Marcel på høyrebacken..

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Først og fremst må vi jo få en spillestil for at spillere skal blomstre også. Den patetiske "taktikken" i kampen mot Godset, frister svært få spillere vil jeg tro.
          Med den taktikken blir det jo mye spilletid på forsvarere hvertfall...

Comment

Working...
          X